PREVIEW: CATRICE SPRING/SUMMER 2017 NEW PRODUCTS

22:57




24h Made To Stay foundation




18h Made To Stay Powder*




Conceal And Care Stick*



Liquid Luminizer Strobing Pen



All Matt Plus - Shine Control Make Up 027 Amber Beige




Prime And Fine Professional Contouring Palette 030 Sunny Sympathy




Light And Shadow Contouring Blush





Liquid Metal Longlasting Cream Eyeshadow*



Metallic Liquid Liner*



18h Colour & Contour Eye Pencil




Absolute Eye Colour Mono


Rock Couture Extreme Volume Mascara 24h

Eye‘Matic Dip Liner Deep Black




Slim‘Matic Ultra Precise Brow Pencil Waterproof



Lip Foundation Pencil*

Aqua Ink Lipliner*



Ombré Two Tone Lipstick


Lip Cushion



Aqua Ink-in-Gloss*



Lip Dresser Shine Stylo*




Instant Lipstick Mattifier





Soft Blossom Nail Lacquer*




Napomena: Proizvodi označeni sa zvjezdicom (*) će biti dostupni samo u Muller drogerijama



You Might Also Like

9 komentari

  1. Novi tekući puder sigurno kupujem, posvjetljivac također, a za ostalo ću vidjeti! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Beauty eye spa :D Jedva čekam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, a mislila sam kako će ovaj apdejt biti baš dosadan kad ono... :D

      Izbriši
  3. Ti ombre ruzevi su u moga Mullera vec dostupni,jucer sam ih swatchala,pigmentacija brutalna😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da su dobri, mislim da Catrice-u fale dobro ruževi, do sada sve nešto li la fali im neka bomba formula :D

      Izbriši
  4. Pa ja ne znam sta da gledam pre. Bice to jedna pozamasna kupovina, vec osecam. Super post, hvala sto.si podila ovo sa nama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, zato sam ovdje..bit će zanimljivo pregledavati stalak kada stignu noviteti :D

      Izbriši
  5. Ajmeee raj za oći...bankrot mi ne gine :)

    OdgovoriIzbriši