New-trals vs. Neutrals Makeup look

14:54

Ako me pratite na Instagramu mogli ste vidjeti da sam se nedavno dokopala konačno MUR New-trals vs. Neutrals palete i danas sam konačno uhvatila vremena da se poigram s njom. 

Mogu reći da je paleta fantastična, sjenila su odlično pigmentirana i lako je raditi sa njima, kreirala sam jedan poprilično jednostavan look no vrlo upečatljiv. Nadam se da će vam se svidjeti. :)

Uživajte!









KORIŠTENI PROIZVODI:

L'OREAL Infallible Mattifying primer  |  BOURJOIS Healthy Mix in 51  |  CATRICE Liquid Camouflage in 010  |  CATRICE Nude Illusion Loose Powder  |  ANASTASIA B.V. Dipbrow in Ebony  |  MAKEUP REVOLUTION New-Trals vs. Neutrals Eyeshadow palette  |  ESSENCE Liqquid Ink waterproof  |  NYX Taupe Blush  |  SLEEK Face Contour Kit in Light  |  MAC Blushbaby blush  |  I HEART MAKEUP Goddess of Faith highlighter  |  RIMMEL Lipliner in Cappuccino | NYX Lip Lingerie in Honeymoon


You Might Also Like

16 komentari

  1. Ovo je jedina paleta koju imam i nikako da skupim hrabrosti isprobati te tople ciglaste, crvenkaste nijanse. Ne znam ni kako bi pristajale na moje plave oči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da bi ti fenomenalno stajale :D No ipak ces najbolje znati kada isprobas, pokusaj jedan dan kada budes doma isprobati, mislim da ce ti se svidjeti ;)

      Izbriši
  2. Ovakvo nanošenje sjenila, cateye-asto rekla bih, ti totalno pristaje i prekrasno uokviri lice!
    Žao mi je što kod tebe baš i nema step by step tutoriala (pogotovo za eyeliner, jer na slikama vidim da ga nekako drugačije nanosiš), a mislim da je krajnje vrijeme da se uhvatiš Youtubea, šteta da tako lijepa i sposobna make up artistica ne snima tutoriale! :) Ako ništa, usreći nas bar s jednim GRWM s Majom na njenom kanalu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da mi stoji, uvijek na kraju nekako završim sa cateye oblikom i kada ne želim, jednostavno kada nanosim sjenilo taj s tim oblikom se sjenila lijepo vide s obzirom da imam i malo spuštene kapke :) Ne znam koliko bih uspjela pokazati pictorialom eyeliner no budem probala možda dobro i ispane :D Hvala ti na lijepim riječima, YT je u planu no ova godina je za mene godina ogromnim promjena pa nemam vremena a i želim nabaviti još opreme :D A blog ne želim zapostaviti obožavam kreirati sadržaj iako su sada videi #1 :) :*

      Izbriši
  3. Nisi se "dokopala" palete nego si je DOBILA i sad je reklamiraš...which is perfectly ok as long as you're honest about it ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Make up je divan, kao i uvijek, ali moram prokomentirati trepavice - BOMBA SU! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Trebam ovu paletu ajmeee i divno ti stoje topli tonovi 😍😍(nekako sam navikla da nosiš malo više neutralne)

    OdgovoriIzbriši
  6. Warm tones :D :D odlično ti stoji.
    Imam jedno pitanje ne vezano za članak. Nude illuison tekući puder izlazi iz asortimana i pod hitno trebam neku zamjenu za njega. Imaš neki prijedlog? :( Isprobala sam hd liquid coverage al za moju suhu kožu nije to to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti se Nude Illusion sviđao škicni Rimmel Lasting Finish tekuci puder ;)

      Izbriši
  7. Joj ovo je tako divno, ti ucinis da se sminkanje sa spustenim kapcima cini kao piece of cake, a ja kao da imam dvije lijeve ruke xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Spašava me to što imam dosta lid spejsa kako kažu ameri :D

      Izbriši