DM drogerie-markt haul

21:29


Shopping se dogodio.
A kada se već dogodio bio bi red podijeliti ga sa meni dragim ljudima za koje znam da cijene dobar beauty shopping 😉😉




DM me na kraju uspio usisati da svojom Max Factor + Real Techniques akcijom (pri kupnji bilo kojeg MF tekućeg pudera dobijete spužvicu) i stajala sam tamo i nisam se mogla odlučiti između MF Lasting Performance, Miracle Match i Miracle Touch pudera i sada kada sam uzela Lasting Performance mislim da sam trebala uzeti Miracle Touch. No još uvijek ima vremena hehe...Inače vjerujem da svi već znate da su se Real Techniques proizvodi pojavili u DM-u i da su cijene bezobrazno visoke tako da vam i dalje preporučam da svoje RT proizvode nabavljate online jer kada gledam cijene u DM-u nanerviram se. Ova akcija mi se činila okej i zanimljiva pogotovo ako već volite i koristite RT spužvicu (koja u DM-u košta 75 kuna!!!??) a ako i inače koristite MF pudere pa vi ste ovaj mjesec ulovili jackpot.



Proučavajući stalke uočila sam da je Deborah Milano izbacio tekuće mat ruževe i uzela sam nijansu 02, neću puno sada o ružu pričati jer mu želim posvetiti zasebni post, cijena im je 66 HRK i sve što ću sada reći je 👍👍


Bourjois Healthy Mix se vratio u novom izdanju i konačno se kod nas pojavila nijansa 51 koju smo prije mogli nabaviti samo online. Meni se origninalni healthy mix nije svidio, oksidirao je i bio narančast...novu verziju ovih dana intenzivno isprobavam tako da ukoliko želite moje dojmove o puderu recite mi u komentarima 😀 cijena mu je 117 HRK.


Veliki sam fan MIXA brenda i ova me krema jako zaintrigirala jer je na papiru sve ono što volim u kremama za lice, lagana tekstura i intenzivna hidratacija. Cijena kreme je 50 HRK.



To bi bilo sve za ovaj DM haul.

Imam pitanje za vas...primjetila sam da su ljudi počeli izbjegavati DM pa me zanima zbog čega ste svoju kupovinu odlučili obavljati u drugim drogerijama? Da li je u pitanju nagradni program koji se jako promijenio u zadnjih godinu dana ili nešto drugo?

Pišite mi u komentarima! 😄😘



You Might Also Like

28 komentari

  1. Ja u DM uglavnom idem kad trebam Balea Aqua serum , kad je Mixa na akciji ili dok sam bila nabrijana na Byphasse. Uglavnom idm u Kozmo ili Bipu zbog akcija od -30% na dekorativu, preparativu, proizvode za kosu itd.
    U Muller idem kad kupujem i slatkiše ili ako sam u shopping centru pa "bacim oko onako usput" jer mi inače ni jedan Muller nije usput (najbliži mi je DM al zbog spomenutih akcija prvo odem u Kozmo ili Bipu).
    Nekoć sam najviše voljela Kozmo jer je jedini imao Catrice (osim Mullera). Onda je Catrice stigao u DM pa u Bipu, pa je i Bipa dobila WetnWild i tako sada DM ima najmanje makeup brandova (Kozmo ima Auru, Eveline i Beauty UK, DM ima Rimmel).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš ja u Kozmo najrjeđe idem, nije mi usput skoro nikada :D

      Izbriši
  2. Ja ga ne izbjegavam. Pratim akcije i znam gdje cu sto kupiti. Vecinom idem bezveze đir do Kozma, DMa, Bipe, Kauflanda...itd i pogledam da li je kakva akcija, 1+1, snizenje, posebna ponuda i onda kupujem ono sto ce mi trebati uskoro i kupim nesto ako izlazi iz prodaje, a znam da po normalnoj cijeni to ne bih uzela. Tipa micelarnu u Bipi nedavno 1+1 gratis, 30% na kozmetiku u Kozma, u dma cesto uzmem stvari koje izlaze iz asortimana ili neke njihove proizvode ako sam procitala ok recenziju ili ak imam neki popust. U Muller idem samo kad mi nesto bas treba, a nema nigdje akcije za to i zato sto imaju bolju ponudu. Vise bih rekla da Kozmo izbjegavam jer prije sam isla tamo 3 put tjedno, a sad mozda 4,5 puta godisnje, ili Bipu jer je skuplja nego DM i uvijek je sve neuredno i razgrabljeno (bar kod nas). Trkeljam ja tu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da Bipa ima malo problema sa neurednim poslovnicama (što se dekorativnih stalak tiče barem) :)

      Izbriši
  3. Meni je dm jos uvijek najdrazi za sopinge. Kozmo nemam u svom gradu i nisam upoznata sa sustavom nagradivanja, Bipu volim zbog rodendanskog popusta, a Muller volim ali nekako uvijek previse novca potrosim tamo haha.
    Imala sam tester ovog MF lasting performance pudera i puder je cudo, pokriva fantasticno.
    I da, cijene RT proizvoda kod nas su astronomske, nevjerojatno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam za sada sa MF puderom tu negdje...nigdje, trebam ga jos isprobati :D

      Izbriši
  4. Cesce kupujem u Bipi i Kozmu zbog tematski akcija -30%. Sve pokupujem na taj nacin.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja to radim...tematske akcije su najbolje :D

      Izbriši
  5. Bipa mi trenutno ima bolji nagradni program, a i akcije koje imaju su dobre dok u dm-u za popust ponekad treba skidati bodove pa ne kužim čemu uopće ti bodovi kad negdje drugdje ima tih popusta iovako ionako, ak me kužite :D Bez obzira na to, uvijek svratim do dm-a jer postoje neke stvari od Balee koje koristim i obožavam :) Uglavnom sve drogerije posjetim, pratim akcije i tako planiram kupnju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, DM nas tjera da trosimo kune tamo kako bi dobili popust :D Spašava ih Balea :P :D

      Izbriši
  6. Meni je do prije pola godine samo dm i bio najblizi i dostupan. I onda sam se preselila u veci grad gdje imam Bipu i Muller.. Pa je dm nekako "zaboravljen".
    Ali i dalje idem u njega, ali ne tako cesto kao prije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato sam i postavila pitanje na kraju posta, nekako imam dojam da DM gubi u utrci s ostalim drogerijama kada su u pitanju akcije i popusti, iako i dalje tvrde da DM ima najvecu zaradu :D

      Izbriši
  7. Što se Max factora tiče, meni akcija došla kao kec na 12 jer sam dugo željela ovu spužvicu + moj najdraži 3u1 puder <3 mali savjet, ako nisi uzimala miracle match, ni nemoj. Osim što ima užasan miris, to je nešto najgore što sam probala ikada, a općenito obožavam MF pudere.
    spužvicu koristim jedno vrijeme sad i nisam impresionirana koliko sam mislila da ću biti :(
    JEdva čekam komentare za novi Bourjois i Deborah, meni je stari HM isto oksidirao, pa me baš zanima novi... a ove ruževe nisam ni skontala :O
    Mislim da ćeš se oduševit Mixa kremicom, probaj i onu drugu novu, uljnu. Prekrasne su na koži.

    Zašto itko izbjegava dm? Meni je od drogerija i dalje no1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenks za savjet ;)
      Pa primijetila sam na društvenim mrežama da su DM počeli izbjegavati ljudi zbog manjka akcija i popusta, to jest to što da bi ostvario popust moras imati bodove dok u drugim drogerijama ne moras...

      Izbriši
  8. Super ulovi!
    Cini mi se kao neko marketinsko pitanje na kraju, kao da si posrednik izmedu nas i dm-a(mozda grijesim)...al da odgovorim kakogod,dm je jako los po pitanju akcija, npr bipa i kozmo izbacuju stalno popuste od 30% do 40%, tako da nas vecina tad obavi mjesecnu kupovinu dekorative a i preparative...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije marketinško pitanje :D DM ni ne zna da ja postojim hehe, jednostavno me zanima jer vidim da se ljudi žale da DM dosta u zadnje vrijeme kako kaskaju s akcijama i popustima...i taj cijeli princip da ostvarujes popust ukoliko imas bodova na kartici dok u ostalim drogerijama nije potrebno skupljati nikakve bodove :D

      Izbriši
    2. i ja sam to pomislila, još je i naslov DM :D meni je dm najbolji,najljepši, najuredniji nekako. + sviđa mi se onaj program dobre cijene u svako vrijeme. kozmo nemam u blizini, bipa je nekih godinu dana u mojem gradu i nije mi zanimljiva, idem samo dok je neki popust, a u mulleru uglavnom ne kupujem kozmetiku nego druge stvari.

      Izbriši
  9. Ova Mixina krema je top! Najdraža krema od svih koje sam ikad probala! :)
    Meni je stara verzija Healthy Mixa također jako oksidirala i baš me zanima kakva je nova formula i ta najsvjetlija nijansa. :)
    Ja osobno kozmetiku najčešće kupujem u Bipi jer jako često imaju baš super akcije. Kozmo također zna imati super akcije ali pošto u Osijeku postoji samo jedan, često ne uspijem ugrabiti sve što želim. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me nervira to sto imamo taj jedan mali KOZMO u Osijeku, još uvijek mi nije jasno kako smo spali na jedan a imali som četiri lokacije... :/

      Izbriši
  10. Deborah tekuci sam bad danas kupila u dm-u i za sad mi se svidja (dalje cemo vidjeti)! Bas me zanima kakva ce ti biti mixa kremica. Sto se tice dm-a nisam primjetila da ljudi idu manje u njega???u Zg sam i dm je meni broj jedan (a jednako su mi blizu i ostale drogerije)....

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam sve svoje šopinge obavljala u dm-u sve do prije nekoliko mjeseci. Pojavio se Real Techniques, cijene su užasno skupe, a čak ni nemaju nešto posebno od njih, recimo setove (ili je to samo u mom dm-u). Prodavačice su zbunjene, osvojila sam jednom na nagradnoj igri neki čips, ne sjećam se više, došla tamo, one nisu imale pojma o čemu pričam i dva puta me molile da dođem drugi dan. Na kraju ni nisam otišla po to jer mi se nije dalo sramotiti. A da ne pričam o nagradnom programu koji je sad nikakav, koliko vidim, u zadnje vrijeme samo sredstva za čišćenje na popustu od 30% :D nekako sve više idem u Bipu i Kozmo, a u dm ako se slučajno nešto potrefi

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam srecu da su mi Dm, Bipa i Kozmo u kvartu tako da odlazim u sve drogerije. Makar u zadnje vrijeme nekako najcesce u Bipu, super mi je akcija 1+1gratis i 30% popusta na odredene proizvode kao i u Kozmu. Uvijek cekam da vidim sto ce biti srijedom na 30%.
    Sto se tice Mixa kremice koristim ju vec neka dva tjedna navecer jer preko dana stavljam Avon Balance gel kremu. Zadovoljna sam i jednom i drugom. Bas danas procitam kako Mixa sadrzi puno silikona i da zacepljuje pore. Ja to zasad nisam primjetila, a imam masnu do mjesovitu kozu. Zanima me bas tvoje misljenje.
    Inace sve pohvale za blog.

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam sreću što u kvartu imam Bipu, Kozmo i Dm pa zavirim u sve drogerije. Makar moram priznati da ipak najviše u zadnje vrijeme kupujem u Bipi. Sviđaju mi se akcije 1+1 gratis, a i 30% na odabrane proizvode. U Kozmu čekam srijedu da vidim što je na 30%. Baš to što se tiće Dm živcira me baš to skupljanje bodova, makar moram priznati da sam nedavno uhvatila L´Oréal maskaru + highlighter gratis.
    Mixa kremicu imam nekih dva tjedna i zadovoljna sam. Koristim ju navečer jer preko dana koristim Avon Balance nutraeffects. Baš danas pročitam kako Mixine kreme sadrže dosta silikona i svega što baš nije najbolje za kožu, a konkretno ova da izaziva mitesere i začepljuje pore, ja to još nisam primjetila makar imam mješovitu do masnu kožu. Svakako javi svoje dojmove.
    Puno uspjeha u daljnjem radu

    OdgovoriIzbriši
  14. Bas bi voljela da napises recenziju novog Bourjois HM pudera i Deborah tecnog ruza =D nadam se da ce i kod nas doci jer vidjela sam da ima lijepih nijansi =D

    OdgovoriIzbriši
  15. Navodno je Muller kupio Kozmo, tako da se možemo pozdraviti sa akcijama. Primjetila sam da su se već 2 Kozma u Zagrebu zatvorila, ne znam je li to povezano. Bipa je skuplja pa onda tamo idem baš kad je akcija. Ali ako se Kozmo zatvori, vratit ćemo se svi u DM, unatoč lošim akcijama. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Kod nas u Dubrovniku smo do prošle godine imali samo Kozmo i DM,ne moram rec da sam skoro pala u nesvijest kad sam prošetala po istim poslovnicama u Osijeku.
    Razlika u veličini je nenormalna.Nazalost mi smo grad koji ima manjka prostora pa je bilo logično da i kad se otvore poslovnice Mullera to će biti van grada (cca 15km)
    Muller kod nas uvijek prvi dobiva Essence i Catrice LE kolekcije stoga je za takav shopping logičan izbor.
    Kozmo mi ima Auru i Rimmell ,a DM Byphasse i akcije na brendova 30% stoga se trudim (kažem trudim) ići u ciljani shopping.
    Iako sada imamo Muller predaleko mi je stoga su DM i Kozmo i dalje prvi izbor budući su blizu kuće i jedan prekoputa drugoga.Bipu uopće nemamo kao ni ostale trgovačke lance i brendove(Kaufland,Plodine,Zaru,Breshku...)osim Lidla i Konzuma.
    Smiješno za jedan turistički razvikani grad!Sreca sto je muž slavonac pa često putujemo gore sto rezultira bankrotom
    Sve u svemu da ne liječim svoje shopping frustracije ovdje piši mi o HM puderu pogotovo ako je 51 ;)
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  17. Jesi probala Mixa kremu za lice? Ja sam je kupila danas, ali mi se u startu kad sam otvorila kutijicu nije svidio miris kreme. Inace ne volim kreme sa mirisom, a pogotovo ne ovako jakim koji nije ishlapio ni 20 minuta nakon nanosenja :/

    OdgovoriIzbriši