Be kind to each other

15:19



Svaki puta kada dobijem poruku ili komentar u kojem mi netko kaže da mi je koža savršena ili da izgleda fantastično osjećam se loše.

Nikad nisam tvrdila da imam fantastičnu kožu jer to nije istina i uvijek bi odgovorila da sam daleko od toga i da je tu u pitanju makeup, osvjetljenje i filteri. Nikada nisam negirala da koristim filtere jer bi to bila još jedna laž. Uvijek sam curama govorila kako uvijek trebaju imati na umu da se koristimo tim stvarima i kada se slika ful realna da će to odmah primjetiti.

Nemam ništa protiv filtera, osvjeljenja i photoshopa no mora postojati granica. Nikad nisam mijenjala svoje lice u photoshopu,  uvijek sam ga koristila samo da maknem bubuljice i ublažim dodatno podočnjake jer u tom trenuku smatram da odvraćaju pozornost od onoga što vam želim pokazati i ne izgleda lijepo, ja vama pokazujem close up sjenila na očima i iznad obrve imam ogromnu čvimbu koju sam već raskopala jer si ne mogu pomoći i naravno da ću to maknuti jer ne izgleda lijepo i nitko neće dožviti sjenilo nego će fokus biti čvimba. Znači tema nije puder niti korektor nego sjenilo i smatram da nema potrebe da gledate moju čvimbu. Kada bih svaki put čekala da mi se koža očisti i smiri ne bi imala u ove 4 godine bloganja 30 fotki svog lica.

Također nikada nisam brisala podočnjake i ostale nepravilnosti kada bih vam pokazivala puder ili korektor jer to nema smisla onda, nemam problem da u nekim situacijama ne diram svoje nepravilnosti ukoliko fokus i treba biti na njima te kako ih makeup prekriva ili ne prekriva, no ako radim makeup look i osvjetljenje i ja se taj dan ne možemo dogovoriti  imam 2 bubuljice, maknuti ću to jer mi smeta, kvari moj look, no to sam i dalje ja, i da nemam te dvije proklete bubuljice tako bih izgledala i hebeno sam se potrudila i potrošila već previše vremena na to i odradit ću to do kraja.

Nikada nisam mijenjala svoj oblik nosa, stanjivala lice i ostalo i ako sam na nekim fotkama izgledala drukčije to je samo makeup (ili sam izgubila nekoliko kilograma ili dobila). Ja ću prva priznati da mene makeup transformira, razlika je velika i do sada sam već naučila kako se namjestiti i koji mi kutevi najbolje odgovaraju. Ali unatoč tome ne smatram da sam bez makeupa ružna žena i da mi je makeup neophodan za život. Ja u makeupu istinski uživam, to me zanima , time se bavim i obožavam ga, ali daleko od toga da se šminkam i nosim jači makeup jer ne mogu zamisliti da izađem bez makeupa i da me nedaj bože netko vidi kako stvarno izgledam. Jesam nesigurna i to priznajem, priznajem da smatram kako postoji 100 stvari koje sa mnom ne valjaju koje bi htjela promjeniti i te stvari ne nestaju kada se ja našminkam. Nemam problem s tim da hodam po gradu bez trunke šminke jer to stalno radim.

Moja koža je daleko od savršene, imam puno teksture, proširene pore, fleke od sunca, ožiljke od bubuljica i tamne podočnjake. Ali ja iz svoje kože ne mogu, to je moje i zaglavila sam s tim, trudim se koliko mogu brinuti se o svojoj koži no znam da ako želim velike promjene moram uložiti više vremena i novaca. I nadam se da ću si jednog dana moći to priuštiti.
Naravno da na Internet želimo postati svoje najbolje fotografije, ja prva neću nikada objaviti fotku kada mi puder toliko začepi pore da se probudim sa takvim bolnim i velikim čvimbama da mi dođe da skočim s mosta ili kako mi je lice natečeno kada se probudim ili pak kada se probudim sa natečenim očima u tolikoj mjeri da jedva gledam. Zamislite da stanete ispred nekoga i on vam se približi toliko blizu da osjetite njegov dah na koži i on vam sad proučava svaku vašu manu.

Mislim da su mnogi već shvatili kako ne možeš pobijediti.  Nikada nećeš svima udovoljiti, kada netko objavljuje „pre sirove“ fotografije onda su komentari fuuuj, bože zašto bi ovo stavila na internet, upravo sam izgubila apetit, zašto sam ovo morala vidjeti, na šta ovo liči, okej taj puder definitivno neću kupiti kao ni sve ostalo što ti je na licu i tako dalje, kada postaš lijepe fotke onda lažeš narod, glumiš, u stvarnosti uopće ne ličiš na sebe i ostalo…gdje je sredina? Svakome je sredina na drugom mjestu, svatko ima svoje mišljenje i na internetu se bome ne ustručavaju reći ga.

Čitam često komentare o sebi i naravno da nije lijepo čitati ružne stvari o sebi, pogotovo kada znaš da za takvim teškim riječima nema potrebe. Nikada ne bi na internetu ostavila nekome ili o nekome tako ružan komentar da mu se u glavi zavrti. Prvo tko sam ja da tebi bilo što govorim? Drugo, znam kako je to kada netko napiše nešto ružno o tebi i kako se osjećam kada to pročitam i spoiler alert nije dobar osjećaj i ne želim da ne drugi tako osjećaju. Ako imam potrebu nešto reći ostavljam to za privatne razgovore sa prijateljima. Naravno da naiđem na fotke, video ili blog i ne sviđa mi se što vidim no ne pišem to po internetu nego nastavljam dalje i neću tu osobu pratiti i to je to. Tu za mene priča završava jer netko se ipak potrudio oko toga i vjerojatno je napravio najbolje što je mogao u tom trenutku, učimo dok smo živi. Treće, svi oni koji misle da zato što smo se odlučili baviti s ovime s čim se bavimo automatski smo pristali na takve komentare i trebamo se nositi s tim očito nikada nije doživio da o sebi pročita odjendom 15+ ružnih komentara potpunih stranaca i da ga to ne pogodi. Ne pokrećem ja sad tu neku revoluciju protiv negativnih komentara na internetu i znam da će ih i dalje biti. Da se razumijemo, ja to pročitam i pogodi me no moj život ide dalje, nemam ja vremena razmišljati o tome i analizirati sad to, razumijem, nekome se ja ne sviđam i to je u redu ali vrijeđati me jer se nekome ne sviđa moj stil šminkanja ili bloganja puno više govori o osobi koja je to napisala nego o meni.

Ovo sam ja, bez trunke šminke i kosa koja je nije ispeglana ili nakovrčana. Ovo je za mene odlično stanje (trneutno nemam prištića) a čak ni na ovoj fotki ne možete vidjeti 100% realno stanje zbog fotoaparata. 

Kako Ellen DeGeneres uvijek kaže: Be kind to each other.





You Might Also Like

22 komentari

  1. Wayne Goss je izbacio video na temu varki beauty blogera/vlogera i potpuno se slazem sa svim recenim. I tvoj i njegov stav su na mjestu. Osobno kao follower veceg broja ljudi iz beauty zajednice nemam nista protiv ni photoshopa ni kozmetickih korekcija, razumijem da se radi o poslu i postovi trebaju biti oku ugodni ali iskrenost na prvom mjestu!
    Bravo Ivana ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Jucer mi je u komentaru The Brush stush napisala: " Sminka je sama po sebi trik, ne treba trik iznad trika!" Jako mi se svida ta recenica.
    Nikad mi u zivotu nije palo napamet pisati ruzne i zlobne komentare, ne zelim da to meni netko pise pa zasto da ja drugom pisem. Uostalom odgojena sam tako da ako nemam nista lijepo za reci bolje da sutim. Nemam ja vremena citati/pratiti/gledati nekog tko mi nije drag ili simpatican a pogotovo pisati gluposti i vrijedati nekoga.
    Meni si draga i pratim te od pocetka tvoga bloganja, puno sam proizvoda kupila na tvoju preporuku i zao mi je sto te ovakve stvari muce.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Ista sam takva, obožavam se šminkati i isprobavati nove stvari, nove lookove, uživam u tome! :) Neka kaže tko šta hoće, izgledam tako kako izgledam. I idem van i u trgovinu i u šetnju bez šminke jer oni ljudi koji su mi važni znaju kako izgledam i sa šminkom i bez, s hrpom prištića i bez ijednog. Šminka je tu da ispravi sitne nedostatke, da nas zabavi, ali granica se mora znati, slažem se <3

    OdgovoriIzbriši
  4. I upravo si zato prekrasna bez make upa i s make upom <3

    OdgovoriIzbriši
  5. De si, lepa? :D
    Upravo kao što si rekla, pogodi te, ali život ide dalje, moramo razumjeti da su dvije vrste komentara, loši i konstruktivni, a ove loše u principu uvijek pišu ljudi nezadovoljni sobom, koji će prvi prokomentirati druge, a oni su savršeni :D
    Ja sam shvatila da se više ne šminkam da bi bila lijepa, šminkam se jer u tome uživam i jer se tako ugodnije osjećam, daje mi odličnu dozu samopouzdanja i poserem se na one koji to žele uništiti iz puke zlobe, ali i takvima je mjesto na zemlji :)
    Keep calm and stay gorgeous <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoja sam vjerna pratiteljica i danas si mi još više porasla u očima ☺ Samo naprijed 😉

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo za komentar.
    Sve si dobro rekla i slažem se s tobom!

    OdgovoriIzbriši
  8. Moram priznati da ne kužim te komentare ''ružna si''. Mislim, naletim i ja na cure koje smatram da meni osobno nisu zgodne, ali ne ostavljam im komentar, jer me to ne dira osobno. ali kad opališ uspješnu blogericu s ''ružna si'', očito je da nije. e sad, zašto ostaviti takav komentar? iz mog iskustva, mogu reći 100% zavist. ja kad neku žensku ne volim ili nekome ostavim 'loš' komentar, uglavnom ima veze s onim što ta ima za reći - il' je glupa, il' je zla, il' nešto takvo, il' mi ide na živce, ali nema to previše veze s izgledom. ali ako ostaviš nekome komentar samo kako bi im vrijeđao izgled, nešto nije u redu s tobom. primila sam i ja takve komentare, ali shvatila sam ih kao kompliment. ja sam dosta vokalna recimo protiv ''body-acceptance'' pokreta, tj. otvoreno govorim protiv morbidne pretilosti, pogotovo među mladim ljudima. ali čim ostaviš komentar nekoj ženskoj koja recimo ima 600pounds i ne može stajati na nogama dulje od 5 minuta, i kažeš da to nije zdravo, kažu za tebe da joj se izruguješ (makar stvarno nije tako). i onda, naravno, licemjeri poput tih dolaze kako bi se izrugivali natrag meni (jer je fat-shaming loš, dok je skinny-shaming ''totalno prihvatljiv'', hehe licemjeri). ali ja te stvari doživljavam kao komplimente. recimo, na mom instagramu bilo je nekoliko fotka mene u badiću (nisam ziher jesu li još tamo). znači, moje (mršavo, fit) tijelo na punom displayu. međutim, umjesto komentara ''kosti su za pse'' i slično, uvijek dobijem komentare tipa ''ne vidim ti facu, sigurno zato što je ružna''. Kad pomislim o tome, to znači da su oni vidjeli moje polu-golo tijelo, i ti moji hejteri su vidjeli da je dobro, i znaju da ne mogu reći ništa loše o tome, i zato izmišljaju i vrijeđaju nešto što ne vide; jer ono što vide - i oni znaju da valja. haha ! najjači su mi komenati kad vidim da neko nekoj blogerici ostavi ''to se tako ne radi'' ili ''ovaj look ne valja'', a kad klikneš na profil od te osobe, ili nemaju niti jednu sliku, ili su 13 godišnje curice. uglavnom, kad ti netko komentira izgled, to više govori o njima nego o tebi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Totalni sam off topic al da te pitam koji je zapravo podton tvoje koze? Imam isto kao i ti blago crvenilo na licu a nekakvu zelenkastu boju oko usana i ociju ( mislim da je pravilno "maslinastu" :)) a boja vrata nedefinisana. Bas mi koza djeluje poput tvoje. Medjutim, vidjela sam da koristis od catrice 020 hd puder a ja sam 030 s time da mi je mrvicu prehladan ton. (Nekako me malo umrtvi sada a za ljeto ce mi vjerovatno biti neupotrebljiv. Ne znam vise koje tonove da trazim jer se u drogeriji sa testerima na onom svjetlu nikako ne snalazim. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žuti podton sam iako se po fotki ne bi reklo žuti sam definitivno :) Catrice 020 sam koristila tijekom ljeta sada sam na 010 ona je žuta.

      Izbriši
  10. Ljudi koji su u stanju da ostavljaju ruzne komentare obicno imaju citavu lepezu mentalnih problema. Nastavi da ignorises. Predivna si i bez sminke i sa sminkom.

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga moja, čestitka za hrabrost...nije lako napisati ovako iskren post. Mlada si, lijepa i uživaj u životu. Ružnih (zlobnih) komentara će uvijek biti. Znaš kako se kaže, nije važno što se napiše nego tko to napiše...a to su uglavnom ljudi nezadovoljni svojim životima koji na takav način rješavaju svoje frustacije.
    Ja sam starija od tebe, imam borice, što bih trebala? Ne objaviti niti jednu svoju fotku ili se u nekom programu ispeglati do neprepoznatljivosti? Svjesna sam svojih godina, svojih borica, zadovoljna sam i ispunjena svojim životom i to je to!
    Ostani dosljedna sebi jer rado te gledam i čitam baš zato što si takva kakva jesi!

    OdgovoriIzbriši