ESSENCE Pure Nude highlighter

22:30



Iako imam dosta Essence preporuka u moru njihovih proizvoda danas ću vam predstaviti jedan totalni pogodak o kojem se ne priča dovoljno a radi se o Essence Pure Nude highlighter 10 Be My Highlight





Ovaj proizvod je na policama već neko vrijeme, preživio je promjenu asortimana koja se dogodila sada za jesen/zimu i jako mi je drago zbog toga.

Viđala sam ovaj proizvod na policama i uvijek sam ga htjela isprobati no nekako bih uvijek zaboravila, u zadnje vrijeme u drogerije samo uletim, uzmem šta mi treba i odmah idem van jer sam uvijek u nekoj stisci s vremenom. Uglavnom, jedne nedjelje ja u trgovačkom centru sama i ispregledam Muller uzduž i popreko i kupim highlihgter.

O njemu su sada već počeli pričati i na youtubeu, gledala sam ga na svijetlim, latino curama i crnkinjama i na apsolutno svakome je izgledao prekrasno.

Kada ga gledate u pakiranju ne izgleda ništa posebno aliiii kada uzmete kist i aplicirate ga na vrhove svojih obraza....čeka vas VRLO ugodno iznenađenje. Predivan je, nosim ga svaki dan i ponavljam, predivan je.

Radi se o nekoj zlatno/peachy nijiansi. Vrlo mekan pod prstima i nanosi se jako lijepo i lagano blenda na licu i na meni je iznimno dugotrajan, uopće ne blijedi tijekom dana (osim ako previše diram lice).
Izgleda tamno na swatchu no moj ljetni ten je u potpunosti otišao i vratio se moj svijetli ten i ja ga mogu furati i nije mi taman.



Post je bio kratak ali sladak i u biti sam vam htjela reći kako me jako ugodno iznenadio i ako ćete nešto kupiti sa Essence stalka neka to bude ovaj highlighter. Najbolje potrošenih 30 kuna garantirano. Dostupan je u Muller drogerijama. Čekirajte ga mislim da će se mnogi zaljubiti u njega. :)



You Might Also Like

4 komentari

  1. Swatchala sam ga i na meni je ipak izgledao pretamno :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Na meni je nazalost dosta taman, motam se oko njega otkad je dosao na police ali svaki put zakljucim da bi mi bio pretaman.. nadam se izlasku svijetlije nijanse u novoj proljece/ljeto promjeni asortimana :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Otkad sam ga kupila koristim ga svakodnevno!! Odličan proizvod!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikad ne bih predpostavila da ovako dobro izgleda da nisam videla swatch, auu moram ga uzeti :D

    OdgovoriIzbriši