SLEEK Matte Me in Birthday Suit

19:53


Danas za vas imam još jedan vrlo popularni mat proizvod za usne. 

Ruž kojeg sam ganjala mjesecima, konstantno je bio rasprodan svugdje no nisam odustajala i čim mi je stigao mail da je back in stock na sleekmakeup.com iste sekunde mi je već bio u košarici i bila sam na checkout-u.



Sleek Matte Me u nijansi Birthday Suit je san svake hardcore ljubiteljice nude ruževa. Sama nijansa je predivna i jedna od najboljih nude nijansi koje sam vidjela.

Ako me čitate već neko vrijeme možda se sjećate mog posta o Sleek  Matte Me u nijansi Brink Pink ( post OVDJE) koji je bio totalni promašaj, ali baš ono katastrofa. Bila je nemoguća za nanijeti,samo sam vukla proizvod po usnama, probala sa kistovima, prstima i ništa nije pomagalo, runio se sa usana čim bi se osušio i bila sam baš tužna jer sam mislila da su sve nijanse u liniji takve, no javilo mi se mnogo cura koje su rekle da imaju druge nijanse i da im se to ne događa sa njima. Vratila se želja za Birthday Suit nijansom.

BS nije ni blizu Brink Pink nijansi, kao da su u pitanju dva različita proizvoda. Lijepo se nanosi, suši brzo i ravnomjerno i traje, traje, traje i traje.

Budući da je vrlo mat i dugotrajan može vam isušiti usne malo tako da definitivno preporučam debeli sloj balzama za usne prije nego se počnete šminkati kako bi ih nahranili dok dođete do usana.

Tijekom dana ukoliko jedete, pijete može nestati sa unutašnje strane i po mom nekom iskustvu bolje je sknuti ga potpuno i ponovono aplicirati jer ako slažete i slažete slojeve postaje jako težak na usnama.


Ukoliko ste veliki fan mat ruževa a pogotovo nude mat ruževa odmah si nabavite Birthday Suit jer je fantastičan proizvod i živim za dan kada će Sleek izbaciti još nijansi u Matte Me liniji.

Izgleda fantastično na usnama. Nije ni čudo što je ovaj ruž Sleek-ov najprodavaniji proizvod.

Sleek proizvodi su dostupni na www.sleekmakeup.com ili www.pinkpanda.hr

Koji je vaš najdraži nude mat ruž za usne? Pišite mi :)


You Might Also Like

12 komentari

  1. Imam ga na WL već dugo i nakon što kupim novu kameru, jedan od prvih proizvoda koje ću si kupiti bit će baš ovaj jer ga već dugo gledam, ali je stalno rasprodan :/
    I da, nijansa je jako lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. imam ga i predivan je samo sto mi se nakon 2h vec pocne skidati sa unutarnje strane usana cak i ako ne jedem i ne pijem nista :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Narucen i cekam da stigne! Valjda ce za koji dan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice color and like your sunglasses :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno je divna nijansa, šteta što ne volim nude; ali zato mi je Rioja red vrh! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. izgleda kao da bi se lijepo uklopio s Essence longlasting liplinerom Lovely Frappuccino?

    ja škicam već preedugo ovu nijansu i Fandango Purple, ali uvijek sam se bojala tog isušujećeg mat efekta. sad kad sam kupila MakeUp Factory lip fluid, manje se bojim :D kakve su te dvije formule u usporedbi? jel Sleek više isušuje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleek malo više isušuje da, ali ako su ti MUF okej izdržat ćeš i ovo :D A i malo je to stvar navike mene sada teško koji može toliko isušivati jer stalno nosim mat usne, već sam se navikla na taj osjećaj tako da to više i nedoživljavam :)

      Izbriši
    2. a ja imam problema sa suhim usnama, nijedan balzam mi nikad nije bio "holy grail", čak ni Nuxe Reve de Miel... MUF mogu nositi 2 dana za redom, pa onda moram par dana hidratantnije ruževe, pa onda opet mogu >.<

      Izbriši
  7. Odlično izgleda, ja uglavnom koristim Aura mat tečne ruževe, dugotrajni su a i cene su im jako pristupačne. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. hjoooj kupit ću ga sigurno iako mi je Fandango Purple užasan jer se mrvi s usana u krpama (a nijansa tako divna) - moram riskirati jer je predivan! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Upravo naručen zahvaljujući tvojoj recenziji :D

    OdgovoriIzbriši