NEW 2016 Spring/Summer CATRICE & ESSENCE products PREVIEW

19:35



Javljam vam se iz kreveta u kojem sam evo već treći dan, gripa me u njega bacila i ne popušta. Godinama me gripa nije ovako jako uhvatila, umirem. Zbog toga nisam u mogućnosti sklepati post koji je trebao ići po rasporedu i budući da ne mogu ništa mogu jednu stvar a to je visit na netu hehe.

Podijelila sam na društvenim mrežama novitete koje nam spremaju Catrice i Essence a u ovom postu ću sam pokazati one proizvode koji si meni zapeli za oko i koje ću kada stignu u drogerije obavezno čekirati.








Da dobro ste pročitali, powder to gel eyeshadow. A ove tri highlighting nijanse nadam se da će moći služiti i kao highlight za lice.


Ova paleta za cream contouring me jako zanima, bilo bi lijepo kada bi u drogeriji imali dobru opciju za cream contouring.


Ova rumenila izgledaju kako da su kremasta no nisu, radi se o klasičnim rumenilima.



Ovakve duo kistove za obrve obožavam, jedino s njima i radim, vrlo praktični.







Pogledajte ova sjenila. Nijanse su pogodili, hoće li pogoditi i teksturu i pigmentaciju? Hmmm...



Samo jedna nijansa eyebrow gela??? Ovaj waterproof eyebrow top coat zvuči dobro kao i ovi Liquid Ink eyelineri u boji, duo chromu i bijeli! :)



Sve ovo je mat. I izgleda jako dobro...




Brush cleaner, fiksator, buffing i fan brush? Da molim lijepo! :)


SVE  DETALJE I OSTALE ESSENCE NOVITETE MOŽETE POGLEDATI OVDJE


Nadam se da neće biti puno promašaja među ovim novim proizvodima jer su se stvarno potrudili i sve izgleda jako dobro. :)

Točan datum dolaska novih proizvoda u drogerije ne znam no moja pretpostavka je kasni siječanj/veljača. 

Je li vama što zapelo za oko? Hoćete li nešto od noviteta isprobati? Pišite mi :)



You Might Also Like

3 komentari

  1. navodno bi essence noviteti trebali stići 15.02. u Muller, barem tako piše na njihovoj stranici :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme sve same divote, najradije bih sve pokupovala :D Baš me zanima kakva će biti kavaliteta

    OdgovoriIzbriši
  3. jako mi se sviđaju ove palete rumenila od catricea, ruževi od essenca,
    inače neovisno o tome htjela bi ti se zahvaliti jer sam zbog tebe kupila catrice puder, ne znam zašto ali prije sam mislila da je prejeftin da bi bio dobar, međutim sad kad sam ga kupila stapa mi se s licem kao ni jedan do sad i oduševljena sam...prekriva mi čak i hiperpigmentacijske fleke, nijansa je totalno moja boja kože, a kupila sam ga kad je u bipi bio popust 30% na svu kozmetiku što je i više nego prihvatljiva i povoljna cijena...hvala puuuno

    OdgovoriIzbriši