WET N WILD Mega Last Lipsticks - 17 nijansi [SWATCHES]

11:05


Swatchfest! - ovo sam čula na youtube-u pa reko da ukradem.

Kao dugogodišnji veliki fan WNW ruževa s vremenom sam skupila pozamašnu količinu ruževa iz Mega Last linije. Sjećam se da sam prvi WNW ruž naručila sa BeautyJoint stranice i to nijansu Just Peachy.

Kada je WNW stigao u DM drogerije ja sam se šokirala jer stvarno nisam mislila da bi on mogao doći kod nas, smatrala sam ga čisto američkim drogerijskim brendom. No na našu sreću došao je.

Vrlo često pričam o ovim ruževima na blogu i društvenim mrežama i zbog toga stalno stižu upiti u inbox i na mail kakva je ova nijansa u usporedbi sa onom, mogu li swatchati ove tri nijanse jednu pored druge a nemoguće je to raditi svakome posebno jer bi to bio full time job. Tako sam odlučila swatchati sve nijanse koje posjedujem i staviti vam na jedno mjesto.

Činjenica da su stalno 80% vremena prazni znači da ih ne volim samo ja nego i mnogi od vas pa sam odlučila malo olakšati odabir sa dobrim swatchevima na dnevnom svijetlu.

Cijena WNW ruževa je 23 kune i dostupni su u odabranim DM drogerijama.

Ukoliko niste iz Hrvatske WNW ruževe možete kupiti online na www.beautyjoint.com

Uživajte u swatchevima! :)





You Might Also Like

11 komentari

  1. Bare at all i Cherry bomb su prelepe nijanse. Mislim da mi nista vise ne bi trebalo za ovu jesen :)

    sparklygoddess.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi kada se možeš zaustaviti na samo dvij nijanse :)

      Izbriši
  2. Asdfghjkl! Obožavam ih!
    Sjećam se dana kada sam kupila prvog - sugar plum fairy. Kao, da vidim kako mi stoji ta nijansa jer nisam navikla nositi slične boje (ili ruževe općenito ako ću iskreno...), a tako mi se sviđa. I godinu dana kasnije imam posebno mjesto za njih na polici, za njih 14! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno! :D
    Obozavam mat ruzeve.. primjetila sam da volis mat ruzeve pa ti moram preporuciti nedavno otkrice, IQ u bipi imaju longlasting lipgloss i s jedne strane je balzam a s druge tekuci mat ruz ...nazalost samo imaju 4 nijanse i od toga samo nude i red valjaju jer su bez sljokica i nemaju mirisa..
    Svakako probaj :)) ja sam jedna od onih koji rijetko komentiraju al nastavi ovako, najbolja si blogerica :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve uvijek pokvare sa tim šljokicama :) Tenks na info škicnuti ću ih idući put kada se nađem u Bipi.

      Hvala ti :) <3

      Izbriši
  4. prekrasni su pogotovo te tamnije nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ove tamnije nijanse su mi toop! Posebno ova poslednja u prvom redu! :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače, ova me jedina razočarala. Super je na ruci, al na ustima užasno suha, uvalči se gdje god može..malo tamno ostavlja, malo svijetlije i brzo se briše. Kao da se s pastelom ideš našmikati. Toliko sam čekala da se pojavi i da ga kupim, a sad mi čami sa strane-a bacila bih ga najradije :(

      Izbriši
    2. Stvarno? Nisam doživjela to sa svojim primjerkom :/ Nerijetko se događa da sa tamnijim nijansama bude primjeraka koji su loši :/

      Izbriši