FOTD #33 - Summer tan

16:30


Pozdrav ekipa! :)

Evo me sa novim FOTD postom nakon sto godina, prije par dana sam se vratila sa ljetovanja i odlučila vam pokazati makeup look kojeg sam nosila na ljetovanju. Da šminkala sam se na ljetovanju, kupala sam se u highlighteru koji se na fotkama uopće ne vidi a ja se uživo sjajim kao disko kugla, vidi se jedino na nosu.

Nosila sam samo ovaj look, nekad bih stavila WNW Sugar Plum Fairy umjesto ove nude opcije i podebljala tuš za dramatičniji look.

Moram reći da obožavam ovaj ljetni ten i definitivno ću ga održavati koliko god mi vrijeme dopusti. Da se pohvalim kako ove godine nisam izgorila na moru, za razliku od prošle kad sam provela 3 noći u suzama jer me sve peklo. Nosila sam svoj SPF i samo sam tamnila. Ja sam jedna od onih koji ne mogu onako brutalno potamnit već potamnim ono taman da se vidi na meni da sam bila na godišnjem i da je ljeto hehehe.










POPIS PROIZVODA:

Lice:
CATRICE Velvet Finish concealer 
u nijansi 020 (ispod očiju)

Obrve:
ANASTASIA B. H. Dipbrow Pomade in Ebony
ESSENCE Big Bright Eyes in Highlight it...Nude

Oči:
CATRICE Prime and Fine Eyeshadow base 
I <3 Makeup Death by Chocolate paleta sjenila
ESSENCE Liquid Ink Waterproof tuš
MAYBELLINE Colossal Volum' Express maskara 

Obrazi:
theBLAM Mary Lou Manizer highlighter

Usne:
ESSENCE Lipliner in 04 Honey Bun
ARTDECO High Performance lipstick in 478


Imate li neki svoj omiljeni makeup proizvod kojeg volite nositi kada potamnite tijekom ljeta Pišite mi u komentarima :)





FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

8 komentari

  1. Predivno izgledas! Mila

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako si lijepa:-)
    Predivno izgledas ovako preplanula!Uh,ja sad po ovim vrucinama jedva stavim tonik i serum na lice,sminka ne dolazi u obzir jer se sve topi,ovdje kod nas je 41,42 a navecer ugodnih 33C hahaha!A kad nije tako pakleno,najdrazi proizvod mi je Mary Lou:-)Volim da sve bljesti barem preko ljeta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, svi mi govore da mi bas stoji malo tamnija put, steta sto sam inace casper hehe. Ja isto volim da bljesti, potrosim highlightera preko ljeta koliko ne potrosim tijekom ostalih 9 mjeseci hehe

      Izbriši
  3. Moram priznati da je ovaj tjedan; do danas, vrhunac mog šminkanja bila maskara i gel za obrve. No kako nas je jučer rashladila kišica i propuhao vjetrić, danas sam pustila ručicu da se zaigra i nosila upravo isti look kao i ti no u drukčijoj kombinaciji proizvoda :D i baš mi se sviđaaaa

    OdgovoriIzbriši
  4. Došla sam na ovaj blog jer mi je netko rekao da si lijepa ali iskreno ne vidim ništa od tog tvog nosa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na svu sreću postoji mnogo drugih beauty blogerica čiji će ti se nos svidjeti pa ne moraš više dolaziti na ovaj blog :)

    OdgovoriIzbriši