Kako si danas? A ono...okej, ti?

17:24

Ne znam hoće li ovaj post biti totalni promašaj ili post s kojim će se mnogo žena poistovjetiti. To ćete vi sami procijeniti.

Danas želim malo popričati o nečemu što sam razmišljala jutros dok sam se vraćala iz teretane...



Prije nekih 10-tak dana sam opet krenula redovno u teretanu (svaki dan) jer idem na more i debela sam hahaha. Kratko i jasno bez uljepšavanja, debela sam. Prestala sam ići u teretanu prije 3 mjeseca (znam pre pre preduga pauza) jer opet bez uljepšavanja, nisam to više mogla izfinancirati. Znam da ne mogu za mjesec i pol dana napraviti ludu transformaciju ali 5 kilograma manje na moju visinu od 169cm je dosta. Na nama niskima se vidi svaka kila koju dobijemo pa tako i svaka koju izgubimo. Osjećati ću se bolje, izgledati ću bolje a budući da ću provoditi dane na plaži praktički gola ono bar da se osjećam dobro. A kad redovno i puno vježbate osjećate se jebeno odlično. Ispričavam se na psovci ali tako vam najbolje mogu opisati taj osjećaj. Iako i dalje nemate ravan stomak i savršeno oblikovano dupe čovjek se osjeća fenomenalno. A kada se osjećate odlično i sretni se odmah zračite samouvjerenošću i hodate drukčije, govor tijela je drukčiji tako da i tih svojih nekoliko kilograma viška nosite kao kraljica. Zato sam krenula opet vježbat kao luda pred more, jer će to utjecat i na moju psihu, a i na tijelo jer ja lako izugbim kile (ali ih zato još brže mogu vratiti hahah :( ).

I da sada odgovorim svima vama koji i dalje pitate kada će post o mršavljenju, kako mi ide blabla, razlog što ga nije bilo jest taj da je sve stalo. I sramila sam se toga i bilo bi preglupo od mene da ja sada tu natipkam post o tome sta radim i svašt nešt a u biti ne radim ništa i lažem vas. Ali sam odlučila reći vam to jer je i to dio procesa, i to se događa. Krenete, napravite nešto i onda stanete iz nekog razloga. To se svima događa, dogodilo se i meni. Mogla sam nastaviti vježbati kod kuće, trčati kvartom, i dalje se hraniti super zdravo ali nisam. Ja u vježbanju ne uživam, divim se ljudima koji krenu vježbati i onda se ufuraju u to totalno i počnu se time baviti i to im postane hobi i uživaju u tome kao ja u bloganju i šminkanju. Ne znam šta je s tim ljudima hahaha i ako ste vi jedna od njih, kapa dolje jer ste ludi :P :P. Ali vježbati i kretati se mora, zbog zdravlja ako ničeg drugog. Ali i dalje uopće ne uživam u tome iako se stvarno osjećam odlično, ujutro kad mi zvoni alarm dođe mi da se propucam jer znam da moram ići na onu prokletu traku za trčanje i da će napredak biti minimalan ili ga taj dan neće biti jer ne znam, taj dan ne mogu jednostavno toliko trčati. Nema veze ako vježbate pa stanete. Početi ćete opet jer ste vidjeli da možete i opet ste stali u te traperice i kada opet budu tjesne znate šta vam je raditi da opet stanete u njih. Možda taj put ne odustanete i dođete do cilja koji ste si zacrtali.

Wow...i sad tek krećem pročati o čemu sam razmišljala jutros...hahahah.

I tako budući da sad opet vježbam svako jutro se budim rano i idem...naravno idem u trenerci, nemam šminke i kosa je u punđi. Kako ja tehnički ne živim u Osijeku nego u predgrađu Osijeka i ne posjedujem vozačku dozvolu, koristim javni prijevoz tako da put koji autom traje 10-15 minuta maksimalno kod mene traje 45 minuta. I onda kada vam putovanje od točke A do točke B traje toliko sve obavljate u tom jednom putu jer tko će se opet kasnije u danu vraćati za grad i opet trošiti 45 minuta na put. Tako da cijeli prošli tjedan i ovaj poslije teretane obavljam sve što imam za obaviti u gradu prije nego što odem kući. Što znači da stalno hodam gradom crvena jer sam ja jedna od onih koji su jako crveni u licu kad vježbaju i to crvenilo ne odlazi onoliko brzo koliko bih ja htjela, raščupana (znate ona baby kosa koja ne raste i stalno je kratka a imate kovrčavu kosu pa se one onako užasno ukovrčaju i izgledate smiješno)  u trenerci i nekoj staroj majici jer sam cijela mokra i naravno neću nositi svoje fensi majice. Ne ličim na ništa.

Hodam centrom Osijeka i gledam sve te silne sređene, lijepe cure a ja izgledam ko da me krava žvakala i pljunula van i osjećam se užasno. Nisam se našminkala dva tjedna i kosa mi nije sređena, čista je ali nije sređena jer vježbam svaki dan i češće ju perem pa nema smisla da ju ravnam ili kovrčam kad će iduće jutro opet biti u punđi i sve ću pokvariti. I baš mi fali to da sam sređena, kosa sređena, šminka odlična, nokti sređeni....Ja se obožavam sređivati, to je dio mene i osjećam se fuj kada to nisam. Bez lažne skromnosti znam se dotjerat strašno...ne ličim na sebe hahaha. Taj proces spremanja je moja terapija, uživam u njemu. Meni 30 minuta koliko mi treba za šminkanje prođe dok si reko keks, ali stvarno...imam osjećaj da je trajalo 10-tak minuta a ono prošla cijela vječnost. Moje je mišljenje da cura mora uvijek biti uredna. Kod mene su to počupane i uredne obrve uvijek, počupani brčići (ako ste netko tko redovno čupa brkove onda znate ono kad se jednom pogledate u ogledalo a onooo imate šta vidjeti jer su dlačice slabe pa se ne vide dok ne izrastu dosta haahah), sređeni nokti i kosa, a tijekom ljeta i sređena stopala, kod mene je to ono kao tuširanje i pranje zubi, osnovno. Ako su te stvari na mjestu onda se osjećam odlično i nije mi problem izaći iz kuće bez šminke jer sam sređena, to jest uredna. A ako su mi nokti izrasli (ukoliko imate umjetne ili gelirane nokte znate na što mislim) i kosa prljava ili kao ovih dana nesređena onda sam si sva fuj i nisam raspoložena.

Užasno mi je vidjeti curu ili ženu koja ne drži do sebe, ne kažem da moraju biti sređene kao da idu na crveni tepih ali ono, uredne. Moja mama se nikad nije voljela šminkati i nije se šminkala ali je uvijek uredna i sređena, koža lica je uvijek hidratizirana i čista kosa je također uvijek sređena i ona i bez šminke izgleda odlično i izgleda kao dama koja drži do sebe. Pokojna baka također, žena je uvijek bila dotjerana i uredna pa makar cijeli tjedan ne izašla iz stana.

Ovdje ću stati, svašta sam nešto ispričala heheh, nadam se da post ima smisla i da nisam odletjela s mislima svuda naokolo. :)

Malo da se odmorim od beauty tema i popričam sa vama :)

Kako ste vi danas? :)





FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER
















You Might Also Like

33 komentari

  1. Moram ti reci da te stvarno od davno citam, rijetko kad komentiram ( na bilo kojoj web stranici) ali na ovaj tvoj clanak sam morala.
    U zadnjih dva mjeseca sam postala ona osoba za koju ti smatras da su lude XD Uzivjela sam se u vjezbanje, zdravu prehranu, i jednostavno sam to zavoljela kao i sredjivanje i sminkanje. To je veliki sok jer nikad nisam bila od tih ljudi :D

    S dijelom da je jednostavno uzasno vidjeti zenke osobe koje nisu sredjene, slaze se potpuno.
    Istina, ne moraju biti nasminkane, dotjerano obucene od glave do pete. Ali uklanjanje pokojeg pristica s korektorom, cista kosa i uklonjeni brcici bi trebalo biti dio osnovne higijene.
    Samo ovako nastavi, meni si stvarno jedna od najboljih blogerica ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na lijepim riječima :) <3 Vježbanje postaje manje mrsko kako se rezultati sve više i više vide ;)

      Izbriši
  2. Jaao! Da!
    I ja strašno uživam u procesu sređivanja i osjećam se grozno kad izađem van, a da nije sve na svome mjestu iz bilo kojeg razloga. Također, kad smo već kod ovoga, ne mogu podnijeti kad mi žene na poslu serendaju kako mogu ujutro u 7 imati tuš na očima ili ne-daj-bože ruž i popeglanu kosu, što već. Zašto je to toliko čudno? Zašto neki ljudi ne mogu prihvatiti da postoje djevojke koje u šminkanju istinski uživaju i kojima to nije svakodnevna tlaka? :S
    Nije mi problem ustati se ranije i uložiti kojih desetak minuta svoga vremena u dotjerivanje i ne, ne mislim da sve žene trebaju stalno biti našminkane. Osobno nikada ne ulazim u procjenjivanje tuđeg izgleda, ali moram priznati da se gotovo svakodnevno netko bavi prosuđivanjem moga. Bezvezarije su u pitanju, tipa: "Zašto kupuješ u Zari ako možeš u C&A?", "Što će ti još jedan parfem?" itd. itd.
    Anywho, odlutah i ja, zanimljiva mi je ova tema, nisi fulala post :D I support you, nisi jedina i tako dalje! :P Šminkanje je zakon :3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne volim kada mi netko pametuje kako i zašto to radim tako ili onako, zašto kupujem to ili ne kupujem...ako moje odluke ne utječu direktno na tebe i tvoju dobrobit ostavi me se kako bi moja baka rekla :P

      Izbriši
  3. neka si se ti ispuhala, dobro dođe malo odmaka od beauty tema :) ja sam isto stala s vjezbanjem jer mi je u sobi nenormalno zima, a sad kad je zatoplilo van nisam mogla em zbog peludi a sad kad je to cvjetanje manje počela je kisa padat :( vratit cu se i ja redovnom vjezbanju a za urednost se slazem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jebemu totalno te kužim. Od svega od čupkanja brčića od teretane i 45 min x2 da odem i dodjem nazad. I znoj,
    Htjela sam ti napisati tamo na javnom profilu da odeš vježbati doma sve te stvari bit će ti lakše itd ali nisam htjela da znaju ljudi da se i sama borim sa time XD.Ugl, radi doma čučnjeve,kupi uže i preskači radi zidne sklekove i hodaj što više možeš. Ja ti to velim jer meni tako jedino pali, nema te teretane i tih sila gdje bih ja sat vremena po zagrebu išla u trenirci i vraćala se na fax ili na posao znojna. A jutarnji san cijenim više od ičega. Dakle NEMA šanse da budem sportski tip. A išla sam u sportski vrtić tu u Zgu jebemu. :)
    Tak da ima nas još, ja sam pak niža od tebe imam 154cm i brijem sad već...pa 69kn faking ŠIT. ALI svima sam slatka jer mi je sve raspoređeno aman taman, imam figuru pješćanog sata.
    Borim se sa kiletinama cijeli život, dečka to uopće ne smeta, ali nemrem više ovak :)
    Samo da znaš-45min hodanja po dućanima je i dalje 45min HODANJA ;) ima nade nema stajanja,sve se da riješit do 8mj imamo 2 mj i damo se stesat makar 6 kila.
    SRETNO!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prva rečenica je vrh! :D :D ehehe.
      Ne mogu ja kod kuće vježbat, onda sam kao ti u teretani, ne bi me natjerao. Ovako sam platila i kad sam već došla do tamo odradim to da ne propradne novac i vrijeme :D Dobro ne idem na fax poslije tereteane, mislila sam ovako brzinske obaveze, pošta, konzum, DM i tako :D

      Izbriši
  5. Slažem se i ja volim biti sređena, bolje se osjećam :)
    Što se tiče vježbanja i sama muku mučim s time i s viškom kg pa te totalno kužim. Ono što ti savjetujem u vezi toga je da se ostaviš teretane i nađeš nešto zanimljivije, zumba, areobik, šta god. Ima hrpa takvih stvari, ja sam navela sam ono najpoznatije. Za brzo i učinkovito skidanje kila ti je bitan kardio trening, recimo možeš doma vježbati insenity, ako ti to odgovara. Teretana je statična i dosadna i više dobivaš mišiće. Ugl, ako želiš više skinuti, posebno u kratkom vremenu, kardio trening ti je učinkovitiji :) Posebno ako nađeš nešto zabavno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grupni treninzi nisu za mene. Probala sam skoro sve što postoji, jednostavno mi ne odgovara i ne osjećam se ugodno u grupama. Više preferiram solo vježbanje. :)

      Izbriši
  6. Crvenilo i stršanje mlade kose nakon vježbanja mi je jako poznata pojava i mrzim se vidjeti takvu, zato uvijek vježbam kod kuće jer ne mogu podnijeti da me netko vidi takvu. :D Što se tiče urednosti žena potpuno se slažem s tobom, jako je lijepo vidjeti ženu koja drži do sebe. Zapravo mi je tužno vidjeti zapuštene žene jer imam dojam kao da su odustale od sebe jer misle da ih nitko ne zamjećuje ili ne voli...možda im je samo potreban kompliment, ljubazan osmjeh i malo pažnje kako bi se osjećale bolje i poradile na svojoj ženstvenosti...tako da to prakticiram svaki put kad imam priliku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je jako lijepo s tvoje strane, trebale bi sve to češće prakticirati :D

      Izbriši
  7. Hahahha jao ovo s brčićima mi je predobro poznato, jutros sam imala taj trenutak kad sam se pogledala u ogledala i onak, damn, trebam čupati.
    I ja mrzim vježbati i stvarno svaka čast svima koji redovito vježbaju! Ja sam već u godinama (bwa, u godinama) kad trebam vježbati i zbog zdravlja a ne samo izgleda, a opet se ne pokrećem. A imam Orbitrek doma. Tako da svaka ti čast što ideš u teretanu i toliko putuješ do nje i bit će ti super preko ljeta!
    A slažem se ovo za urednost, kad si uredan na pola si puta, hahahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pojave se preko noći :P :P
      Upravo to, kada si uredan pola posla je odrađeno, ma šta pola, 60% :P

      Izbriši
  8. ja sam prirodno crvena u licu kamo li tek kad je neki napor u pitanju :D
    nikako se ne mogu natjerati da krenem sa vjezbanjem, a nekad sam imala po 2 treninga na dan, sad sam nezainteresirana ljencuga, tesko se motiviram a uz to se i koja kilica zaljepila :/ sve mi se cini da cu na plazu u ronilackom odijelu xD

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme meni kako se osjećam prozvana u vezi tih brčića...ja ih ne cupam jer se bojim da kad jednom krenem da ću morati svaka dva dana i onda ih blajham i tješim se da se ne vide i sad se pitam.... Zašto je to svima tako prestrasno kad ih sve imamo....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene osobno je u pitanju vrlo svijetli ten i crna dlaka. I kod mene se jako vide i zbog toga ih depiliram voskom. Definitivno ih nećeš morati svaka dva dana depilirati. Ja ih depiliram svaka dva tjedna i to traje 10-tak minuta a budući da ih čipaš voskom one su sve slabije i slabije i prorijede se s vremenom :)

      Izbriši
  10. Ej, super ti je post i svaka čast što si pisala o tome što se nalazi iza toga vježbanja i pokazala da uvijek postoje stanke u treninzima i teški trenutci koje treba prebrodit.
    Ja sam isto tako krenula teretana đir, ali od malenih nogu sam plesala različite plesove(od baleta pa preko hip hop-a) i mogu ti reći da je to dosta, barem meni, zanimljiviji način skidanja kila. Jednostavno ti brže prođe svo to vrijeme, uz glazbu i društvo koje je s tobom na satovima, tako da, ako si ikada razmišljala o tome, vrijedi probati.

    A što se tiče "neurednosti" nakon treninga; shvati to kao dokaz sebi i ostalima koji zure da si napravila nešto odlično u vezi svog tijela na sat-dva tog dana, kao veeeliki plus! I to je biti prava žena, bez šminke i crvena u faci, znaš! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije mi problem teretana, odgovara mi ali teretane su skupe i u ovoj krasnoj situaciji u kakvoj se nalazimo teretana spada u luksuz, ali jedino se tako mogu natjerati, ako nešto platim i obvezem se. :)

      Izbriši
  11. Odličan post :D Ja sam jedna od onih ludih koji su prezirali vježbanje pa sam samu sebe ubjedila da je sjajno i fantasticno i već godinama mi je sasvim normalno da se probudim ranom zorom i trčim sat i po' :D
    I da, nikad mi neće biti jasne djevojke koje nose šminku u teretani. Kad završim trening tamo, izgledam kao da sam otišla do pakla i nazad. Kontam, da imam puder, samo bi se prebacio na majicu od silnog znoja. Tako da... Svaka im čast jer ta njihova šminka prkosi svim zakonima prirode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek me zanimalo kako se obrišu, ja lice stalno brišem ručnikom za vrijeme treninga, i da imam nešto do kraja treinga bi sve bilo na ručniku :D :P

      Izbriši
  12. Apsolutno smo iste poovom pitanju! :D XDDDDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
  13. Isto kao i ti mrzim teretanu i vježbanje bilo kakve vrste. Isto kao i ti, išla sam ove zime malo u teretanu i odustala bez razloga. Ima mjesec dana da sam opet krenula 3 puta tjedno zbog leđa koja me grozno bole. Meni je teretana odmah ispred stana, pa samo skoknem. Imamo istu visinu, meni isto 5 kg manje ne bi štetilo :)
    Volim se sređivati, svaki dan se za posao sredim. Ali, vikendom volim uživati bez šminke, u trenirci i patikama

    OdgovoriIzbriši
  14. Well.. ovak, moje mišljenje :D
    Ovo što se tiče vježbanja sam se totalno ali totalno ali totalno prepoznala. Nemam ja taj neki nagon za vježbanjem, zdravim životom i zdravom prehranom. Noup. Ja znam da se to mora, bar ponekad, i zato to radim. Počnem vježbati pa me ostale obaveze stisnu pa odustanem. Pa se počnem zdravo hraniti, ali tu je ludi raspored na poslu, a ja bih i dalje htjela imati privatni život i vrijeme za frendove i zajebanciju, pa za kuhanje ne ostane puno vremena. I tak, balansiram, best of all worlds, i dobro je. :D I ovakvi motivacijski postovi uvijek motiviraju.
    Ovo da cura uvijek mora biti uredna i njegovana bih preformulirala u sljedeće: čovjek bi trebao uvijek biti uredan i barem bazično njegovan, bio on muško ili žensko, a za pripomoć tu su suhi šamponi (ne koristim al čujem da to valja), razne univerzalne kreme, dezići, Ja ne mislim da se trebamo sređivat samo zato što smo cure. Ja mislim da se svi trebamo sredit onoliko koliko nam čini zadovoljstvo - ja sam tu kao i ti, ako sam sređena, osjećat ću se dobro, štoviše - ako se ne sređujem danima, znači da nije dobro i da je neka depra nastupila...ali imam dosta frendica kod kojih je stvar totalno suprotna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto tako je i sa mnom, ako sam u kućnim dronjcima danima znači da se samo valjam po krevetu i da nešto ne valja :D

      Izbriši
  15. Ja isto volim kad je žena uredna i drži do sebe. Nokti i kosa na prvom mjestu :)

    OdgovoriIzbriši
  16. super post, volim ovakve teme i dijeljenja mišljenja i preporuka..i sama sam uvijek balansirala sa težinom, naglo bih se debljala i naglo mršavila, nikad nisam mogla uspostaviti normalni bioritam i održavati neku normalnu optimalnu težinu koja bi bila u skladu sa mojom visinom, 167 cm.. i onda se dogodila prekretnica-posao i svakodnevno (28 dana u mjesecu) ustajanje u 5 ujutro..budući da se tuširam navečer, ujutro samo obnovim losion i mrvicu parfema, obavezno uredim obrve, jer mijenjaju cjelokupni izgled, malo maskare, sakrijem podočnjake, nanesem malo sleek coral rumenila i baby lips intense care na usne, kosa se počešlja i to je to..a na poslu sam 8 sati u pokretu, znači svoju vježbu obavljam svaki dan...i dok me ljudi nisu počeli ispitivati zašto sam smršavila, nisam ni primjetila..jedem normalno, jučer sam se čak prežderala hamburgerima, ništa nisam izbacivala od prehrane, samo sam uvela malo više sirovog povrća i poslijepodnevni čaj.. i to je to..kile su se same otopile jer sam konstantno u nekom muvingu..a iskreno, voljela bih se natjerati ići u teretanu jer mi potrebno gledati druge ljude i biti tako motivirana..sama doma se nikad nisam mogla natjerati...čučnjeve radim tjedan dana i onda odustanem..lol..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se jedino tako mogu natjerati, ako platim i odem tamo i vidim sve te ljude kaki rade i znoje se i onda idem i ja jer neću ja sam stajati i gledati u njih :D

      Izbriši
  17. Ja sam postala ova luda koja je postala opsjednuta vjezbom i zdravom hranom toliko da sam sad pothranjena. I tesko balansiram. Kazem da se trebam udebljat, a onda vidim + na vagi i ubijem se u treningu. A sve je krenulo sa zumbom. Ples,zezancija,upoznas super cure i mrsavis. Sve frendice sam zarazila. Nakon sto sam izgubila koji kg i pocela dobivat komplimente motivacija je narasla i krenula sam vjezbati i doma. I skinula 23kg! Nađi opciju u kojoj vjezbas, a nije ti tlaka. Jedino tak ces ostat ustrajna,a rezultati ce doc prije nego mislis. Sretno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije mi vježbanje tlaka ali jedostavno nisam ufurana u taj cijeli fitnes svijet, voljela bi da jesam ali nisam. Odradim što moram i do viđenja. Ali da je dobar osjećaj ući u svlačionicu i vidjeti da ti je majica mokra dobar je :)

      Izbriši
  18. Koliko imas kg? :-D

    OdgovoriIzbriši