CATRICE Re-Touch Light Reflecting concealer

12:00



Dobrodošli u Beauty Faves tjedan na LMF blog! :)

Kao što sam najavila na Facebooku i Instagramu (@lemakeupfreak) (ako me ne pratite na društvenim mrežama bilo bi super kada bi počeli hihih) od danas pa do nedjelje svaki dan ću vam recenzirati svoje apsolutne beauty favorite koji se uvijek nalaze u popisu korištenih proizvoda kada radim makeup lookove za koje me stalno ispitujete ali jednostavno nisu dobili svojih 5 minuta na blogu.

Krećemo sa CATRICE Re-Touch Light Reflecting korektorom u nijansi 010 Ivory. 

Ja ovaj korektor obožavam. Ne znam ni sama koliko sam komada potrošila, uvijek imam jedan u zalihi pored onog kojeg trenutno koristim jer je jako često rasprodan.

Dobila sam dosta upita o njemu i uvijek bi me pitali je li stvarno tako dobar, uvijek ga koristiš u FOTD postovima? Odgovor je da, meni je savršen.

Otkrila sam ga krajem srednje škole kada sam muku mučila sa podočnjacima i suhom kožom na tom području, svaki korektor mi je bio presuh za to područje i onda sam kupila ovo i oduševila se.



Radi se o korektoru sa peachy podtonom koji je idealan za tamne podočnjake. Vrlo je lagan i kremast. Prekrivanje mu je srednje uz moguću nadogradnju no ne bih preporučila da stavljate previše proizvoda jer ako pretjerate uvlači se u linije i borice. Dodatni sloj stavljam ciljano na područja koja su najtamnija (kod mene je to unutarnji kut oka). 

Na dnevnoj bazi nosim samo njega, sasvim mi je dovoljan, odlično prekrije podočnjake i općenito taj dio kože jer mi je koža oko očiju prirodno tamnija bez da kejkam ogromne količine proizvoda. Zbog tog peachy podtona ti tamniji dijelovi ne poprime taj grozni sivi ton koji se zna pojaviti kada pokušavamo prekriti podočnjake. Kada radim ful glam makeup uvijek ga miješam sa Kevyn Aucoin Sensual Skin Enhancer kada želim potpuno prekrivanje + highlight. 

Ovisno o stanju moje kože taj dan ponekad da fiksiram ultra tankim slojem transparentnog pudera u prahu, a ako mi je koža taj dan baš suha nemam ga potrebu ni fiksirati. Ima taj dewy izgled (tu valjda dolazi taj light reflecting efekt) i područje ispod očiju izgleda nahranjeno i svježe. 


Na fotki ispod možete vidjeti before and after. Na licu nemam ništa osim korektora ispod očiju i to jedan tanki sloj jer taj dan nisam imala strašne podočnjake (vikend je pa sam se naspavala hehe).


Najbolji korektor na koji sam naišla u drogeriji do sada. Cijena mu je 34 kune.

Koji je vaš najdraži korektor u borbi sa podočnjacima? Pišite mi :)





FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

21 komentari

  1. Imam ga i obožavam ga :) Samo je šteta što Catrice nema u Srbiji...L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vi nama dofurajte Auru mi ćemo vama Catrice ;) hehe

      Izbriši
    2. Ovo bi bio odličan deal! :D

      Izbriši
  2. I ja obožavam taj korektor! <3
    Moj HG iz drogerija :D

    OdgovoriIzbriši
  3. također ga imam, ne koristim ga često, nego u mamurnih jutara :D :D, i sličnim situacijama. odličan je, baš osvježi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo da jako lijepo osvježi kad su u pitanju mamurna jutra ili neprospavane noći :D

      Izbriši
  4. I have only tried the Camouflage Cream concealer and I love it, I must try this one too. Thank you for sharing! And yeah I lovee your blog, great reviews and amazing photos! I am following you on every social media hahha <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Camouflage Cream concealer is also a favourite of mine but for spot concealing :D
      Oh thank youu :) <3

      Izbriši
  5. Voljela bih ga probati, jer sam još uvijek u potrazi za savršenim korektorom, ali ne viđam ga kod nas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebalo bi ga biti, dio je stalne postave i nije ekskluzivan za Muller drogerije :/

      Izbriši
  6. Ne znam jesi li imala priliku probati Bell kozmetiku, nova je u Kozmu, uglavnom-njihov multi mineral anti-age concealer mi je najbolji korektor koji sam ikad probala, super prekrivanje i pošto je kao anti-age, ne uvlači se u borice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još uopće isprobala Bell kozmetiku, uvijek su rasprodani komadi koje želim :D tenks na info, bacit ću pogled na njega :)

      Izbriši
  7. Odlična recenzija, vjerujem da bi mi korektor odgovarao po svemu, osim po nijansi. Ja uvijek trebam nešto vrlo svijetlo. Doduše postoji još jedna nijansa, 020 Light Beige, možda mi ta bude odgovarala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj da te ta peachy nijansa jako uplaši, ja ga koristim tokom cijele godine i kada sam najsvjetlija. 020 Light Beige nisam isprobala ali mogla bi biti čak i svijetlija bez tog peachy podtona :)

      Izbriši
  8. Svaki put kada svratim do catrice stalka, rasprodan je.Jos vise sam tuzna sto ga ne mogu probati jer imam iste probleme sa podocnjacima kao i ti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Rekla si da ga svakodnevno koristis, pa me zanima koliko traje? Pisalo se o njemu uglavnom u pozitivnom tonu, ali pamtim da se trosi brzinom svjetlosti...a meni treba korektor za podočnjake na svakodnevnoj bazi također :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da brzo se potroši, meni traje oko mjesec dana, malo duže, recimo mjesec i pol.

      Izbriši
  10. Hvala na ovoj recenziji, obavezno ću ga isprobati, imamo slične probleme s podočnjacima, a ovo mi se čini idealno za svaki dan jer ne volim na okoločnom području gomilati proizvode (čak mi je ok da ne sakrijem podočnjake skroz, radije to nego fasada).

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam jos isprobala ovaj. Trenutno koristim Maybelline Lumi touch,ali nije mi dovoljan sam pa ga uglavnom stavim preko kamuflaze ili Healthy mix korektora.

    OdgovoriIzbriši