Proizvodi koji su me razočarali #3

20:57




Iako se volim hvaliti da nemam puno promašaja što se tiče kozmetike jer istražim proizvod prije nego ga kupim i najboljima se zalomi. Impulzivne kupovine su dvosjekli mač a opet tako slatke hehe.

U zadnje vrijeme nažalost skupilo se par totalnih promašaja kod mene koje ću podijeliti sa vama da čujem i vaše mišljenje jer me zanima da li su ovo generalno loši proizvodi ili samo ja nisam imala sreće.



SYOSS Oleo Rich šampon i regenerator za kosu - šampon se ne pjeni, treba mi hrpa proizvoda za jedno pranje jer stalno dodajem još šampona a pjena je i dalje siromašna, budući da ovakve šampone koristim pri drugom šamponiranju pjene mora biti i uvijek imam osjećaj da ga nisam dovoljno isprala. Regenerator ne mogu isprati iz kose koliko god se trudila, ostavlja strašni masni trag na kosi do te mjere da mi kosa izgleda totalno sljepljeno i prsti su ljepljivi kada prođem kroz kosu. Uglavnom nakon ovog dvojca uvijek dupli posao.


L'OREAL Elseve Extraodinary Oil šampon za kosu - kao što vidite koristim šampone za suhu kosu, ovo sam ugledala u DM-u i kupila odmah jer je zvučalo kao nešto što bi mi se moglo svidjeti. Već godinama nisam isprobala šampon za kosu koji mi je toliko isušio kosu i ostavio ju je tako grubom i nikakvom. A namijenjen je suhoj kosi. Imala sam i masku iz ove linije koja je u sebi imala šljokice što me jako odbilo od nje (čemu to?! ako ne ostane nema svrhe, a ako ostane ne izgleda dobro i završi i po licu), a ni maska nije ništa bolja od šampona, koristila sam ih zajedno i nije mi se uopće svidjelo. Masku nisam mogla koristiti uopće tako da sam ju proslijedila mami i rekla da proba i ako joj je ok da potroši, ona nije mogla isprati šljokice iz kose tako da je maska na kraju završila u smeću.


CATRICE Photo Finish korektor 010 Light Beige - kao veliki van Photo Finish pudera (kojeg više nema :( ) htjela sam isprobati korektor jer sam inače fan Catrice korektora. Nijansa Light Beige koja je najsvjetlija nijansa je tamna i narančasta. Ako ste svijetli kao ja (ili još svjetliji) ova nijansa će vam biti pretamna. Ako zanemarimo nijansu, tekstura mi se isto nije baš svidjela, prekrivanje je baš slabo, za dane kada su mi podočnjaci super tamni ovo ništa ne pomaže

CATRICE Ink Eyeliner - uletila sam u Muller nabrzaka kupiti svoj voljeni Essence Liquid Ink Waterproof tuš i skužim ovaj tuš i njegovu cijenu od 25 kuna a dobije se 6ml a Essence košta 22 kune i dobije se 3 ml. Uzmem Catrice jer je duplo veći, a ja tuš za oči trošim kao da ga pijem. Ovaj tuš je toliko rijedak da se razlijeva a pigmentiranost je užasna, doslovno 6 slojeva treba za crnu crtu, a ni onda nisam zadovoljna. Valjda zato ima 6ml proizvoda hehehe ;).

Jeste li vi isprobali neke od ovih proizvoda? Jesam li "popljuvala" vaše favorite? Imate li vi svojih flop proizvoda? Pišite mi :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

18 komentari

  1. Syoss i L'Oreal šamponi su me jednom razočarali i više ih ni ne gledam u drogerijama (tak da ih pljujem skupa s tobom haha). Meni je Wella super, preporučam. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupila sam jednom Syoss šampon za obojanu kosu, i to još pakiranje od pola litre, i dan danas pamtim taj ogavni miris D:

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ništa probala od ovih proizvoda, a sad ih sigurno neću kupiti :D Slike odlične ostavljaju bez daha :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čula sam da Catrice nije mat neggo glossy pa sam ga odmah izbjegla, meni crta mora bit mat crna i ništa drugo ne prihvaćam. Zato ne volim ni gel linere, nije mi to to. Essence u srcu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, čak nije ni potpuno mat. I moja crta mora bit mat! Živjele mat crte! :)

      Izbriši
  5. Bas sam neki dan razmisljala kako mi se zapravo rijetko dogodi da kupim los proizvod i bam - kupim novu kremu za lice od koje me sve uzasno pece i imam osjecaj kao da mi koza gori. :( Od ovih proizvoda niti jedan nisam isprobala, a sada nemam ni namjeru vise :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko god se trudile informirati promašaj se mora dogoditi s vremena na vijeme, nažalost. :)

      Izbriši
  6. kupila prije 2 tjedna loreal šampon i regenerator, pri pranju skontala da regenerator ima šljokice i sjetim se tvog posta za masku, reko aaaa neće valjda sam pogoršat. radila i minival i svašta nešta pa mi je kosa jaaaako suha i slamnata,mali lav ukratko, i na kraju se ugodno iznenadila. kosa mi je jako mekana, ne petlja se i jaaako lagano ju raščešljavam, na kraju sam baš jako zadovoljna jer izgleda lijepo i lepršavo bez pegle i ostalih preparata :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Od Syoss sampona i regeneratora sam definitivno ocekivala vise pogotovo od regeneratora zato kosa nije laka za rascesljavanje a i nema sjaja ali mi se zato dopada njihov sampon za suvo pranje

    sparklygoddess.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa njihov šampon za suho pranje kose, dobar proizvod :)

      Izbriši
  8. Syoss sam jednom probala i nikad više, ne odgovaraju mi definitivno. Loreal mi je okej, mada ne svaki, najviše mi prija total repair extreme kolekcija, a imam isto suvu kosu, dok me je npr arginine resist totalno razočarao i baš mi je bio fuj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za Total Repair Extreme, volim njihovu masku:D

      Izbriši
  9. Kak nikome ne odgovara Syoss, a meni je spasio kosu kada sam se iz plave vratila u svoju prirodnu (bila je užaso suha i oštećena) i ne mijenjam ga više. S obzirom da mi je sad kosa poprilično masna kad se oporavila koristim samo šampon bez regeneratora, malo syoss ulja za kosu i jednom u 2 tjedna ga prije pranja stavim na suhu kosu (od polovice) nekih pola sata i onda standardno pranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka, drago mi je da bar nekima ipak odgovaraju njihovi proizvodi :)

      Izbriši