Favoriti mjeseca - Ožujak 2015.

12:25



It's beauty fave time! :)

Prvo jedna totalno nebitna informacija: za točno mjesec dana ja i Kolinda G. K. imamo rođendan (da, JA i Kolinda, jer sam ovdje ja bitnija heheh #SebičnostNaNivou), prvo su mi princ William i ona Kate "ukrali" rođendan i vjenčali se 29. travnja pa je to bila cijela halabuka 2011., da bi mi nedavno netko rekao kako je naša predsjednica rođena 29. travnja.
Sposobne te neke ženske rođene 29.04. ;).
Još jedna nebitna informacija, Alfred Hitchcock je umro 29. travnja. Okej sad ću prestati.

Vrijeme je za favorite mjeseca, kao što vidite nemam puno ovaj mjesec ali su stvarno favoriti, neki već oldies but goodies.


CATRICE Rosewood Forest (link na post) - ne znam više što da napišem o ovom rumenilu, koji hvalospjev da tu ubacim. Ovo je dragulj iz drogerija ljudi, toliko mi je žao što ga nema više i što vam ja sad tu pravim beauty zazubice ali ovo je fantastično rumenilo. Ako ga ima neka vaša prijateljica, sestra, sestrična, rođakinja i volite te neutralne mauve pink nijanse, vodite ih na ručak, molite ih da vam ga daju, prodaju, zamijene se sa vama nekako ih uvjerite jer ćete ga obožavati.

CATRICE Prime and Fine Eyeshadow Base (new) - sjećate se one baze u teglici koja je svima bila totalna katastrofa? Taj proizvod je bio pravi primjer generalno lošeg proizvoda i to su skužili ljudi u Catrice HQ i brzo napravili novu verziju koja sada valja. Još jedna odlična budget opcija. Jučer sam nosila makeup 12 sati i primer je izdržao.

AURA Absolute Matte lip cream in 613 Good Vibes - neutralna pink nijansa koju obožavam nositi na svakodnevnoj bazi, a znate da obožavam mat finiš. Tekstura je također odlična, lagana je i nema onog teškog osjećaja na usnama i ne isušuju usne.

REVLON Matte Lipstick in 005 Strawberry Suede (link na post) - stari favorit u mojoj kolekciji kojeg uvijek u proljeće najviše koristim. Odlična proljetna crvena nijansa.


Koji su vaši beauty favoriti? Pišite mi u komentarima :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

30 komentari

  1. Hahaha, početak mi je najbolji :D Meni si stvarno napravila zazubice jer je rumenilo predivno. Imam Aurin ruž i baš mi se dopada tekstura, a ova tvoja nijansa mi se čini kao moguća sljedeća koju ću kupiti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rekla sam samoj sebi da ga neću spominjati jer nije dostupan više ali toliko je dobro da si ne mogu pomoći :)

      Izbriši
  2. U potrazi sam za ovim rumenilom tolikoo dugo i čekam svugdje da ga netko, bilo tko ide prodat na internetu, ali nitko ne želi :P
    Znaš li možda neki dupe ili sličnu nijansu ovom jer ja MORAM IMATI takvu nijansu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlučila sam se baciti u traženje alternative, ali netko je predložio Deborah rumenilo niže u komentarima pa eto već imaš jedan prijedlog :)

      Izbriši
  3. Ajme, ovaj Aurin ruž izgleda odlično. Ima li je gdje u RH? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Stalno nailazim na postove gdje se spominje Aura, a je ni ne znam gdje toga ima za kupiti..can you tell me? Pretty please :D početak posta ti je odličan, volim random besmislene stvari ubačene u postove, :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aura je srpski brend, ja ga kupujem u Srbiji, ne znam je li dostupan u BiH, kod nas naravno nije hehe.

      Izbriši
  5. Albert Hitchcock ne postoji LOL
    Inače, ovaj Revlonov ruž je divotica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto mi kad gledam seriju u kojoj je Albert i gledam seriju hahaha, nisam ni skuzila da sam fulala :)

      Izbriši
  6. Ja obozavam ovo rumenilo, od kako dam ga kupila, ima godunu dana, samo njega i koristim. Divnoooo. Meni je jako slicno, bar na licu, Deborah broj 6, ne pecena Deborah vec mat. Pa ako nekog zanima nek pogleda. I njega sam zlostavljava dok ga nisam potpuno iskoristila, do zadnje mrvice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno želim probati te Aurine ruževe predobro izgledaju :-D A rumenilo je odlično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj obavezno ako budeš imala priliku! :)

      Izbriši
  8. rosewood rumenilo sam ugrabila na popustu kad su ga micali iz asortimana i tako mi je drago što ga nisam fulala. on je moj apsolutni favorit.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao kakav početak, hahahha :D
    Baš tražim rumenilo koje da uzmem po preporuci i taman sam krenula da zapišem ovaj Catrice kad pročitah da ga više nema, pa nee :(

    P.S. Slike su ti divne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A malo zezanje, da razbijem malo klasične početke hehehe.

      Hvala ti :)

      Izbriši
  10. Rodjendani nisu nebitna informacija pogotvo ako imas ovakvu pricu :) Kada sam videla sliku prvo sam pomislila da je ovo Mac ruz i reko jos jedna stvar koja mi se svidja a koju necu skoro kupiti i posle vidim da je Revlon, koje olaksanje za mene posto je boja prelepa i dosta je pristupacniji

    Ovo su moji favoriti: sparklygoddess.blogspot.com/2015/03/march-favorites-favoriti-za-mart.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ja hrpetinu ovakvih priča! Možda jednom podijelim heehe :)

      Izbriši
  11. I moj rođendan je 29.04! A o tome kako stalno moramo s nekim dijeliti rođendan da ti ni ne pričam heheh imam brata blizanca pa s njim dijelim svake godine, brdo prijatelja su naravno rođeni na isti dan kad i ja, kraljevsko vjenčanje, a sad i predsjednica! Nikako da dobijemo dan za sebe samo za sebe :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš ja ne znam nijednu osobu koja ima rođendan 29.04 hehehe :D

      Izbriši
  12. AAAAA nisam znala da nema više tog rumenila, taman mi se razbilo prije tjedan dana, skupila sam komadiće, ali si mislim uzet cu novo, nije bed, kad sad ovo procitam... Najdraže rumenilo ikad!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj spasi to što je ostalo kako god znaš! :D

      Izbriši
  13. Primer obavezno moram probati! Trenutno koristim Essence Colour Arts i ok mi je, jedino što je blendanje s njim teško, ili ja jednostavno nemam dovoljno strpljenja da ga pustim da se osuši...a što se tiče rumenila, čula sam da ga uspoređuju s Mac-ovim...nema više niti jedne nijanse iz te linije u dućanima ili samo ove?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ova nijansa je povučena iz prodaje :)

      Izbriši
  14. Revlon i Aura su predivni, boje bas po mom gustu. Dakle i ti si nam bikica? Ima nas tri od 25-29 sto slavimo i jedna koja to nije ali slavi 7.4. živjele bikice :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Ovo rumenilo mi je divno! Catrice rumenila su mi oduvijek bila preslatka, ali nikad ih nisam kupila.. Uskoro mi ponestaje rumenila pa mislim da znam koje ću slijedeće kupiti :) Lijepe slike :)

    OdgovoriIzbriši