SLEEK Matte Me in Brink Pink

22:43



Znate ono kad se ne želite pomiriti s nečim i stalno pokušavate naći nešto što će promjeniti sve i okrenuti stvari na bolje? E pa ovaj proizvod je to zahtjevao, je li uspjelo? Paa...

Tema današnjeg posta je Sleek Matte Me Ultra Smooth Matte Lip Cream u nijansi Brink Pink. Matte Me linija od Sleek-a je dosta popularna i naravno da sam se i ja morala dokopati svog primjerka prvom prilikom. Nijansa koju najvuše želim je Birthday Suit no bila je sto godina OOS i nije mi se dalo čekati te sam naručila Brink Pink misleći okej ovo je zabavna boja, drukčija, super neonska i ponavljam, zabavna.

Proizvod je stigao, ja ga swatchala na ruci, oduševila se nijansom, našla mu mjeso na stolu za šminkanje i nakratko zaboravila.







Nijansa je predivna, stvarno ono neon ružičasta na steroidima, ali ovdje prestaje sve pozitivno što imam reći za ovaj proizvod, nažalost. 

Gdje da počnem....ajmo od pakiranja. Problem je u "spužvastom" aplikatoru, spužvasti pod navodnicima jer je ovo najlošiji aplikator ikada. Nadam se da je ovo neka greška u proizvodnji i da sam ja dobila primjerak sa greškom i iskreno se nadam da aplikator nije tako loš na svim ovim tekućim ruževima. Iako izgleda kao normalan aplikator, ovo je čista plastika, užasno grebe po usnama i na vrhu nema dlačica uopće što znači da s tim vrhom ne mogu definirati usne jer ta plastika samo povlači proizvod za sobom. Dakle proizvod moram koristiti sa kistom.

Drugi problem je tekstura ovog proizvoda. Vodenasta je, iako moram napomenuti da unatoč jako rijetkoj formuli proizvod je i dalje jako pigmentiran ali zbog toga što je tako rijedak teško ga je aplicirati na usne i sa kistom. 

Nanosi se neravnomjerno i kist povlači proizvod za sobom koliko god se trudila da se to ne dogodi. Zbog toga što se nanosi neravnomjerno imam potrebu nanijeti još dan sloj, tako? E pa da bi uopće pokušala nanijeti još jedan sloj, prvi se mora potpuno osušiti, što traje 2 minute. Nakon toga ja krenem lijepo, polako nanositi drugi sloj ali kist i dalje povlači suhi prvi sloj za sobom i tu nastane kaos. 

Kada sam iz ne znam ni ja kojeg pokušaja uspjela nekako nanijeti proizvod i pomislila da je tu kraj mojim mukama prevarila sam se. Naime, kada se ruž osuši na usnama, on se skameni! I kada mičem usnama osjetim da doslovno puca na usnama i još bonus...počne se mrviti i tako sam se skoro ugušila jer mi je ušlo u usta i počela sam kašljati kao luda.

Nakon ove cijele avanture sam odustala od ovog proizvoda.

Ovdje možete vidjeti ruž na mojim usnama, na prvoj fotki se ni ne vidi kako je ustvari on neravnomjerno nanesen zbog toga što je nijansa tako neonska, ali zato na drugoj možete vidjeti pucanje i mrvljenje proizvoda doslovno 10 sekundi nakon što se osušio i poprimio mat finiš. 


Tako sam ja završila sa još jednim Sleek promašajem u svojoj kolekciji i baš sam tužna zbog toga jer je nijansa stvarno predobra i mislila sam da će proizvod biti odličan.

Iako je ovo još jedan Sleek-ov promašaj i dalje jako volim Sleek i nemojte da vas ovo obeshrabi ukoliko želite probati nešto od Sleek-a. Imaju jako puno dobrih proizvoda, samo možda preskočite ovaj. Moje preporuke idu za sjenila, klasične ruževe, rumenila i bronzer & highlighter duo koji je moj HG proizvod.

Cijena proizvoda je $7,49 i dostupan je na www.sleekmakeup.com

Jeste li bi probali Matte Me od Sleeka? Imate li ovu nijansu ili neke druge, kakve su druge? Da li možda imate ovu nijansu i super ste zadovoljni sa teksturom i aplikacijom? Pišite mi u komentarima :)







FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

31 komentari

  1. A joj! Stvari koje imam od Sleeka su mi odlicne (rumenila, set za konturiranje, sjenila, paleta korektora) ali ovo se cini bas lose :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim (nadam se) da je problem samo u ovoj nijansi :/

      Izbriši
  2. Nisam probala tu liniju, no MUA Luxe linija isto ima ta mat sjajila ili sto vec i ista stvar. Osusi se, puca i trusi pa te mrvice zavrse posvuda :/ Bas steta za ovaj Sleek proizvod jer nijansa je prekrasna :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, baš šteta! nijansa ruža ti jako dobro stoji

    OdgovoriIzbriši
  4. A nijansa je stvarno lijepa i nešto što bih ja definitivno nosila. Šteta što je tekstura loša :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovako intenzivna neonska boja me nimalo ne privlači :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Jos uvijek nemam nista od Sleek-a, gledala sam ovaj ruz na njihovoj stranici, bas je promasaj :/ Podsjeca me na jedan tecni ruz koji sam narucila sa ebay-a, ista stvar se desila, na ruci je savrsen ali katastrofa na usnama, previse se lijepi i puca, uzas...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije samo Sleek koji je završio sa takvom formulom, izgleda da je dobiti dobru formulu u takvim proizvodima teže, a opet neki brandovi kao da to rade od šale i imaju odlične teksture :/

      Izbriši
  7. Predivna nijansa, šteta što je sve ostalo fail :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Bojim se da si ti stvarno dobila loš primjerak, pogotovo ako kažeš da ti je aplikator tvrd i bez dlakica, moja 2 (Rioja Red i Birthday Suit) stvarno nisu takvi i dosta se lako nanose, a k tome i brzo suše, iako crvenom treba duže nego nudaču.

    Meni izgleda kako tebi na donjoj slici nakon par sati uz jedenje, tako da stvarno ne znam što bih zaključila :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da je problem možda u toj seriji bio ili konkretno samo u mom primjerku, jer i dalje jako želim Birthday Suit. :)

      Izbriši
  9. Ja imam rioja red i slazem se s tobom u potpunosti! Horor od ruža/sjajila!
    Žao mi je sto sam ga kupila...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto.. :/
      Izgleda da to ovisi od serije, neke ispadnu super a neke ovakve :/

      Izbriši
  10. Uh, moj Rioja Red je fantastičan. Ja se nikako ne mogu sa aplikatorima bilo koje vrste ali sa kistom je OK. Meni se formula razbije samo ako je nešto masno u blizini ... zaboravim i stavim lip balm, nešto pojedem ... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je lutrija sa ovim ruževima, hoćeš li dobiti dobru teksturu ili lošu hehe :/

      Izbriši
  11. Ja bih se priklonila ekipi zadovoljnih. Meni je moja Rioja Red predobra i obožavam tu stvar. Malo boli pročitati da Sleek ima promašaj. :D

    Agnes

    OdgovoriIzbriši
  12. Steta,tako lijepa boja... :(

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja imam Rioja Red i ništa od ovoga što si ti navela kod mene se nije desilo. Mislim da je ipak do primjerka koji si ti dobila nažalost, ja sam super zadovoljna s ovom nijansom. Čekam da mi stigne Birthday Suit i nadam se da mi se neće ovo desiti. :/ Sviđa mi se swatch na ruci jako je lijepa nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, a vidiš ima ljudi koji jažu da imaju Rioja Red i da im se ista stvar dogodila :/ što me još više živcira jer očito kada ih proizvode ne ispadnu svi jednako.

      Izbriši
  14. probaj da ga stavis nakon ruzicastog ruza :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Kada sam prije čitanja posta vidjela 1. sliku na usnama, pomislila sam da je prepredivan, ali onda sam vidjela 2. sliku i pročitala post.. Šteta, a izgleda baš lijepo. Nadam se da možeš posjetiti moj blog, tek sam nedavno počela pisati i svaki feedback iskusnije blogerice je dobrodošao i koristan! Pozdrav :)

    www.itsmissivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. steta za promasenu teksturu jer je nijansa za past na dupe :(

    OdgovoriIzbriši
  17. Bas sam htjela kupiti ovo sjajilo u ovoj nijansi, ali odustala sam .. hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja inače ne komentiram po blogovima, samo čitam i stalkam negdje po kutovima, ali ovo moram prokomentirati...ja imam Matte me u nijansi Birthday Suit i meni je odličan. Ne puca kad se osuši, nema mrvljenja, a aplikator je super ugodan i lako ga je nanijeti. Vjerojatno si samo dobila loš komad, i žao mi je zbog toga. :(

    Btw, kasnim jedno dva mjeseca, ali nešto sam čačkala po fejsu, guglala buduće nijanse (planiram Rioja Red i Fandango Purple još uzeti), pa mi je ovo iskočilo. :D

    OdgovoriIzbriši