Tko o cemu? Legica o svemu! #8

18:25


Ispričavam se što jučer nije bilo posta, internet jučer jednostavno nije radio iz nekog svemirskog razloga koji nije bio poznat ni samom T-Comu, ali eto danas je proradio pa se vraćamo na staro. #BLOGvember na LMF.blogspot.com ne staje! :)

Danas, odnosno jučer je trebao ići jedan ležeran chit chat post o svemu i svačemu...

Imam jednu anegdotu za podijeliti sa vama, naime ako ste legica znate za famoznu Tvrđu u koju idemo van subotom navečer. Ja inače ne izlazim baš, jako rijetko, obično kada idem u pitanju su neki rođendani ili tako nešto. Jedne subote sada nedavno moj dragi je slavio 27. rođendan i išli smo van. Bilo je nekih jedan sat iza ponoći kada smo ušli u jedan narodnjački klub koji se zove Q Club (ponavljam ako ste iz Osijeka i okolice znate o čemu pričam) Uđemo unutra, pardon, prvo platimo ulaz (?!?! - to inače nije baš praksa u Os) nakon doslovno 4 minute se gasi glazba, pale se svjetla i hrpetina policije ulazi u klub i rade raciju. Krasno pomislih, no dobro i to ćemo preživjeti...dok sam pripremala svoju osobnu da pokažem čika policajcu moj dragi me obavijesti kako on osobnu nema sa sobom, ODLIČNO rekoh...brzo su policajci došli do nas i naravno kada je moj pametni dečko rekao da nema osobnu rekli su nam da moramo odmah iste sekunde (citiram) izaći iz kluba i da on mora odmah iste sekunde otići do auta po osobnu iskaznicu. I tako oni nas isprate van, on ode a njih dvojica stanu pored mene i ne daju mi na se pomaknem, izgledala sam kao najveći kriminalac, ispred kluba...mislim krasno...čak niti ne volim taj klub nešto pretjerano jer narodnjake uopće ne slušam išla sam tamo jer sam bila nadglasana hahah. I tako ljudi gledaju, a oni pored mene i valjda sam im služila kao osiguranje ili što već, osjećala sam se grozno a ni kriva ni dužna hahaha #nevinasammajkemi i to sve me podsjetilo zašto sam prestala ići van. 

SOURCE
Sad već kada smo kod narodnjačkih klubova, stvar koja me najviše živcira kada sam tamo, znači ja narodnjake ne slušam no nemam ništa protiv te glazbe niti bilo koje drgue, mogu otići u narodnjački klub nije mi to neki problem, ali ja kad odem ja obično sjedim i zjakam ili pričam (koliko se pričati može u toj buci) sa ljudima. I uvijek se nađe netko tko me pita "a zašto ti samo sjediš?" ili "daj ajde pleši malo" i kada ja kažem da ne pjevam i ne plešem jer ne znam nijednu pjesmu i da to nije moja furka redovito dobijem odgovor: "a šta ti kao slušaš strane Bejons Šakira Rijana i to?". Ljudi se uvijek stave u taj obrambeni stav u samom startu jer su narodnjaci etiketirani često kao smeće od glazbe i što ti ja znam. Da slušam Bejons i ostalu ekipu gdje je problem? Jel ja osuđujem to što ti slušaš Mile Kitića i ekipu? Ne, zato jer me boli briga što tko sluša, toliko glazbe ima na ovom svijetu da ima za svakoga ponešto kakav god on ukus imao, ne treba ti se sviđati vrsta glazbe koju ja slušam no moraš poštovati moj izbor kao što ja poštujem tvoj. Takvi ljudi su naravno u manjini, no u svakom se društvu nađe barem jedna takva osoba koja misli da je njegov izbor jedini ispravni, ne samo u glazbi već u svemu.

Još jedna stvar o kojoj sam htjela pričati jest Audible, nedavno sam objavila fotku na Facebooku kako slušam audio knjigu i mnogi su bili zainteresirani. Vjerujem da znate što su audio knjige, ovako jedno seljačko objašnjenje je da su audio knjige u biti audio zapis knjige, koju obično čita (izražajno) autor knjige, i vi to slušate, kao da vam netko na glas čita knjigu. Za audio knjige sam čula davno i svidio mi se koncept jako, probala sam i oduševila sam se. Audio knjige su stvar ukusa, znam da se nekima neće svidjeti no meni se svidjelo, šlušam ih kada sam u autobusu, ili na kolodvoru dok čekam autobus ili tramvaj u gradu, dok se šminkam ili pegleam/kovrčam kosu, kada putujem negdje preko noći a ne spava mi se, dok hodam od autobusne stanice do doma, u teretani dok sam na orbitreku itd...slušam knjige na engleskom jeziku, ne znam postoje li hrvatske verzije audio knjiga nisam još naletjela na to nigdje.


Servis na kojem kupujem i slušam knjige je Audible (www.audible.com), kada se registrirate imate pravo skinuti jednu knjigu po vašem izboru i nakon 30 dana probnog perioda mjesečna članarina je 15 dolara mjesečno i u to ulazi jedna knjiga po vašem izboru, možete kupovati knjiga koliko želite no njih zasebno plaćate (obično se cijene kreću oko 20 dolara). Kako je Audible jako popularan vlogeri na YT stalno imaju neke promo akcije pa imaju linkove na kojima možete dobiti besplatne knjige ako kliknete njihov link tako da do sada u biti nisam kupila nijednu knjigu još, samo vrebam free promo linkove na YT hehe. Pa eto ako ste znatiželjni možete isprobati uslugu besplatno :).


Zadnja stvar je vaš feedback. Kako sam sve sviđa BLOGvember? Jesam li vam možda već dosadila sa postovima svaki dan hehe? Imate li neke prijedloge za postove, iako imam raspored za cijeli mjesec spreman voljela bih čuti vaše prijedloge ukoliko ih imate, uvijek se raspored može malo mijenjati :)




You Might Also Like

27 komentari

  1. Ma sta ti je nisi uopce dosadila nemoj to ni pomisljat :P najdraza si mi blogerica i nitko sretniji od mene kad sam vidla da ces pisati svaki dan, jeej :)) btw, bas sam nekako imala dojam da ti volis izlazit van sa svojim curama, bas me iznenadilo sad kad sam saznala da to i nije tvoj cup of tea hehehe...nisam skontala dal ne izlazis ponajvise zbog narodnjaka ili opcenito ne ides van bilo to strana glazba ili nesto trece?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim ja dobar izlazak sa drustvom nemoj me krivo shvatiti ;) no to je rijetko :) Ma nije zbog narodnjaka, opcenito sam izgubila interes jer moram izaci u prosjeku 4 puta da bi mi se dogodio jedan super izlazak i to mi je postao veliki trosak haha :)

      Izbriši
  2. Fakat sam mislila sam rijedak primjerak cure u 20-tim koja ne izlazi.
    Ne podnosim tu gužvu, preglasnu muziku, gologuze klinke s dekolteom do pupka u štiklama od 15cm na kojima naravno ne znaju hodati. Još kad se u društvu nađe par koji ne prestaje slinit jedno po drugom...brrrr...ajmemenimajkomoja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedina. Imam 24 godine, takoder vani idem kada su rodendani i sl..volim drustvo i super su mi kucna druzenja. Imam srece da je i vecina moje ekipe u tom elementu..;)
      Ps. Imam i ja pricu s osobnom, moj dragi je (takoder za vrijeme racije) imao osobnu, ali mu je istekla. E, onda mu je cika policajac napisao kaznu..bila je 3000 kn. Ne zezam se! Kazna za to sto nemate kod sebe osobnu je 300 kn, ali ne, policajac je bio ocito na*rkan i napisao mu ovu drugu :|

      LMF jedna od meni najboljih blogerica, tako da si me bas razveselila s ovim mjesecom postanja :)

      Izbriši
  3. Super post :D....ja nisam izašla nemam pojma kada zadnji puta....nisam nikada bila tip od izlaženja baš. Volim glazbu i nema što ne slušam jer to sam ja hodajući đubox :D.....ne slusam narodnjake ali mogu biti na njima i ne smetaju mi glazba ko glazba. Ja slušam sve i puno puta ljudima nije jasno kako mogu slušati Arethu Frenklin i Beatlese a istodobno obožavati Bon Jovija, Gunse ili Rihannu. ne znam ako voliš glazbu voliš sve bitno da svira....u Rijeci je takva situacija da ne postoji disko klub nego samo kafići gdje se svi stiskamo ko sardine zbog toga više ne idem van iskreno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, uopće nemam neki specifični žanr koji preferiram, jednostavno ako mi se svidi pjesma slušam kojeg god žanra bila, ja općenito domaću glazbu ne slušam, jednostavno više volim stranu i šta da radim :D Te gužve me ubijaju u pojam, kada odlazak do šanka ili toaleta doslovno traje 25 minuta :/

      Izbriši
  4. Aj fala Bogu, već pomislih da sam se pretvorila u babu što sa svojih 20 ne izlazim puno :D Nikad nisam previše izlazila jer ne volim pretrpane i prebučne prostore. A i skup je to sport :D Najgore mi je kad kažem da ne izlazim baš, pa me svi gledaju ko zadnju ludu. Jednostavno ne znam zašto ljudi ne shvaćaju da je meni puno draže izac možda jednom u mjesec, dva, ali da je stvarno izlazak za pamćenje nego svaki vikend. Zasiti se čovjek. Draže mi je otići sa prijateljicama na neko piće subotom nego se gužvati :D
    Inače jako volim tvoj blog ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno je skup sport, ja u Osijeku bez 200 kuna se ne moram ni spremati, i to je minimum baš, ako želim ići na kao "fancy" mjesto. Mogu misliti kako je u zg-u npr. Upravo zasitila sam se jer izlasci isto izgledaju, doslovno, ista mjesta stalno, isto sve i dosadilo mi je. Ja sam isto sada više za ovako ležernija druženja :D

      Izbriši
  5. Slazem se tobom u vezi muzike, postujem svaciji ukus. Samo mi ide na zivce kad neko kaze kako je turbo folk obicno smece od muzike a istovremeno slusa neke strane pjevace, ciji su tekstovi pjesama triput gori, prostiji i bestidniji od ovih s nasih prostora, samo eto na engleskom su pa ne paraju usi toliko :-D. Imas li neki link gdje se moze besplatno naci audio knjiga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa tekstovi općenito nisu neka kvantna fizika nigdje, glazba je za opuštanje a ne da me glava boli heheh. Ja koristim samo Audible tako da ne znam za druge platforme.

      Izbriši
    2. Plaćaš li onda 15 dolara svaki mj ili možeš slušati na toj free verziji te knjige koje blogerice preporučuju?

      Izbriši
  6. meni se srećom nikad ije desila ta racija jer da je sigurno mi ne bi bilo prijatno.. ne izlazim često, ali i kod nas do ponoći puštaju pop stranu muzikui od onoći kreću pjesme tipa Neko će mi noćas napraviti sina i ostala bezvezna grand gomila idiota i svi uz to uživaju. jedina svijetla tačka su pubovi i svirke u njima ostalo je božesačuvaj.. No, treba se stopiti s okolinom, negdje se mora i izaći. Inače slušam rock, metal i nešto popa, pa me svi poprijeko gledaju kad im to kažem a opet izađem negdje gdje se puštaju narodnjaci, što bih sad, bitnije je društvo, ne mogu ja hvatat' za rukav DJ-a i molit' ga da mi pusti Metallicu kad svi obožavaju folkere :DDD

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo s glazbom se u potpunosti slazem,ne volim domacu glazbu i mrzim slusati prodike o tome.Meni narodnjaci ne smetaju,al je meni to jednostavno glupo iako mogu slusati npr. Pitbulla cija je glazba 10 put gora i sama to znam.I onda kad jos velim da volim Beyonce,Avicii-a i Gunse pa me neko pita kak netko moze voljet i Beyonce i Gunse poludim :D
    A sto se tice knjiga di nađes te besplatne linkove?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod raznih Vlogerica na YT u mjesecnim favoritima, kada spomenu neku knjigu koja im je bila favorit mjeseca obicno tu bude neki link za frree knjihu :)

      Izbriši
  8. Ni ja nevolim izlazit pogotovo u ovo doba godine.. Najbolje mi je ususkat se i citat knjigu ili gledat neki dobar film iliseriju :) blogvember je super bas mi se svida :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Blogbember je savrsen! �� ne bih se zalila ni na 5 pstova dnevno :D

    Super su mi postovi tipa wish liste, npr ebay ;)) tako da bih to voljela citati

    OdgovoriIzbriši
  10. Sviđa mi se ovaj post jer je tema o kojoj često razmišljam. Zadnji put sam vani bila prošle godine, a prije 3 godine nije prošao vikend da nisam izašla. Jednostavno nemam volje, ali kod mene je jedini razlog - muzika. U mom gradu svugdje sviraju narodnjaci koje ne slušam (oni koji su mi dobri drugima nisu pa jedina plešem u to vrijeme XD), a i da imam neki klub sa stranom muzikom opet ne bih izlazila jer nemam s kime (zašto? zato što svi slušaju narodnjake). I eto ubilo mi volju i želju... a prije sam živjela za izlaske jer OBOŽAVAM plesati, ni novci nisu bili problem jer sam izlazila s 20 kn, ozbiljno. Platila ulaz, popila sok i to je to, ništa mi nije falilo, novce sam trošila na druge stvari. Naravno ne mogu ništa ako ljudima pašu cajke, ali ljuta sam jer je zbog takvih za mene dobra muzika naprosto umrla :D Da stvar bude još bolja, vani mi čak ne paše ni Beyonce i slično (stare pjesme da, nove ne), ja sam više tip za house i dance muziku :D No iako je tako kako je subotom rijetko osjetim neku tugu ili želju za izlaskom upravo zato što znam da bi mi u ovo vrijeme bilo dosadno (a i imam mlađu sestru koja sad izlazi pa vidim da joj dobro bude jednom u 2 mjeseca).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U srednjoj skoli sam toliko izlazila da stvarno ne znam kako sam maturirala, polozila drzavnu i upisala faks, eto. :D Izgleda da su ta vremena prošla za nas hahaha #babe

      Izbriši
  11. Iiijjaaaaaoooooo, očito smo istu večer izašle van :D Samo što smo mi došli malo kasnije, jer je racija već sve pozatvarala. Što je štos, nismo ni u ostale kafiće u Tvrđi mogli ući jer su zaštitari se posložili na vratima i govorili: Ne možete ući, gužva je. XD A isto izađem svake prijestupne, obično zbog nečijeg rođoša i onda se ovako nešto dogodi. Na kraju smo nas četvero sjeli na terasu od Beckersa (koja naravno ne radi navečer) i sprdali se. Osijek u srcu, što drugo reći :D
    Btw. tvoji postovi su prvo što potražim ujutro kad sjednem za komp (a dobro, prvo je FB, ali otamo idem na tvoju FB stranicu pa na postove) :D #BLOGvember rulz, keep it coming ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ta subota je bila totalni promašaj, najjači su mi bili oni koji bi vidjeli hordu ljudi vani i policiju na ulazu ali ipak pokušavali ući u klub hahaha.

      Hvala ti na lijepim rijecima :)

      Izbriši
  12. Odlicno, nisam jedini patnik svake subote doma! Izasla bih ja tu i tamo, ali drustvo se rasprsilo i jednostavno nemas s kim ni gdje. Oni koji izlaze, naravno, idu na cajke, a zaista nemam zeluca gledati pijanu, polugolu djecu.
    Uz to, ne pijem i onda sam vjecito autsajder i svi me gledaju kao da sam poremecena.
    Zivile subote doma!

    BLOGvember je odlican, bas je gust citati te svaki dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo često uopće nisam doma ali nisam u klubovima, više sam za ovako opustena kucan druzenja :)

      Izbriši
  13. Vidjela sam ti na instagramu novi make up stol pa ako može 'vanity tour ili nesto slicno '

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će on ići za kraj BLOGvembera :)

      Izbriši