the BALM Cindy-Lou Manizer Highlighter [RECENZIJA]

10:00


Tko je ovdje ogroman fan theBalm Mary-Lou Manizera? Ja isto, ja isto. Vjerujem da su svi koji obožavaju Mary-Lou Manizer bili jako uzbuđeni kada je izašao Cindy-Lou Manizer. Brzo sam se dokopala svog primjerka i krenula u isprobavanje.


Pakiranje je klasično, isto kao i kod Mary-Lou Manizera, sam proizvod u pakiranju je također mekan kao i njegov prethodnik i vjerujem da je zbog toga skloniji lakšem pucanju kao i Mary-Lou tako da preporučam dobar oprez kada ga koristite.

Ja moram priznati da sam ostala dosta razočarana ovim proizvodom i baš mi je jako žao zbog toga jer sam imala velika očekivanja.

Pigmentacija nije ni do koljena Mary-Lou Manizeru, odmah da to kažem...zapravo da se ispravim, on je pigmentiran ali ne u smislu shimmera nego nego boje, naime ako imate svjetliju put od mene, vama je ovo rumenilo, i meni je čak rumenilo ako ga stavim malo više. Kada nanosite Mary Lou Manizer nema tu neke boje nego samo shimmer, Cindy-Lou ne možete nagodrađivati jer završite sa rozom crtom na obrazu, a shimmera je malo. Očekivala sam BAM jaki highlighter, ali dobila sam suptilni sjaj, za te novce ne želim suptilni sjaj, to mogu naći po puno manjoj cijeni u drogerij.

Mene osobno je razočarao, očekivala sam Mary-Lou u pink verziji i vjerujem da su mnogi isto to očekivali. Ukoliko imate Mary-Lou moj savjet je da preskočite Cindy-Lou, osim ako volite taj suptilni glow. Čitajući recenzije ovog proizvoda na blogovima primjetila sam da jako puno blogera svoje razočarenje je pokušalo dobro prikriti rečenicama kao "ovaj proizvod je odličan kada sam raspoložena za prirodno pinky rumenilo/highlighter", znate ono kada čitate neku recenziju i imate osjećaj da se autor trudi svim silama naći pozitivine strane gdje ih baš nema puno.
 Sada sam ga malo popljuvala ali moram reći da proizvod nije neiskoristiv, on nije loš u smislu da ne možete s njime ništa raditi, recimo jako lijepo izgleda kao sjenilo, to ću mu priznati. Još jedna stvar je recimo, ja sam ljubitelj mat rumenila, njih najviše nosim no nekad mi lice izgleda plosnato pa želim taj suptilni glow da mi lice ne izgleda baš plosnato, i u takvim sam situacijama posezala za Cindy-Lou no to je zato što ga imam, platila sam ga i k vragu iskoristit ću ga! Hehehe.

Ako ste pak netko tko nema nijedan i ne može se odlučiti koji da kupi, vama definitivno preporučam Mary-Lou, jer lako vi jako pigmentiran proizvod nanesete lagano i malo, no slabije pigmentiran proizvod teško možete nadograditi a da ne pokvarite stvar totalno. Za tih 160-tak kuna si kupite neki drugi odličan proizvod :)

Prva fotka je swatch na prirodnom svjetlu u prostoriji, kao što vidite na prvoj fotki vi gotovo ni ne vidite shimmer, druga fotka je swatch na suncu.


IMG_14615

Proizvod je dostupan na:

Koji je vaš omiljeni highlighter? Recite mi u komentarima :)



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

12 komentari

  1. E pa puno ti hvala na jos jednoj iskrenoj recenziji! Iskrenost je jedan od glavnih razloga zasto ostajem vjerna tvom blogu.
    Iako mi se na swatchu svidja, Cindy ne bih kupila jer definitivno nije ono sto bih ocekivala, meni cak pomalo vuce na neki shimmerasti bronzer (ne znam jel to do mog ekrana, ali narancasto mi izgleda). Pa onda radije uzmem Essence highlightere. :D

    Hvala ti sto si mi Cindy skinula s WL i napravila mjesta za nesto drugo. :D :*

    OdgovoriIzbriši
  2. na meni bi mogao proći kao bronzer haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne bih bas rekla da moze biti bronzer ima peachy podtonove pa mozda zato izgleda tako :)

      Izbriši
  3. Joj pa ovo je katastrofa...meni bi ovo bio bronzer :/ hvala na recenziji!

    OdgovoriIzbriši
  4. Na mojoj prebledosti ovo jedino kao rumenilo da prodje. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je i Cindy lijep i mislim da bih mogla da ga iznesem jer nisam presvijetla. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nisi svijetla onda da, ali i onda cak, mary lou pobjeduje na kilometar :)

      Izbriši
  6. Ništa od ovog, katastrofa je! Hvala na recenziji. :D

    OdgovoriIzbriši