Sto je u mojoj torbi za vjezbanje

23:19



Pored puno upita o cijelom tom mom redovnom vježbanju i što radim, dobila sam nekoliko upita što sve nosim sa sobom u teretanu, što to žena treba sve ponijeti sa sobom u teretanu.

Odmah da kažem nije ništa spektakularno, no stvari koje su se s vremenom skupile su stvarno stvari koje mi stalno trebaju. Svi smo različiti i potrebe su nam različite, ovo je moja verzija nekih "beauty" stvarčica koje volim imati sa sobom i koje mi pomažu.

Neću govoriti o tome kako trebate ponijeti patike za vježbanje, odjeću, ručnik i vodu, to su osnovne stvari koje morate ponijeti, mislim da to ne treba ni govoriti.



Baby vlažne maramice - njih koristim kako bih se osvježila malo, a ako mi dopuštate da budem potpuno iskrena, koristim ih kako bih si obrisala gornji dio tijela jer budem cijela mokra i ne mogu podnijeti da na potpuno mokro (čitaj: znojavo) tijelo oblačim majicu.

Dezodorans - nakon "osvježavanja" hahaha.

Vlažne maramice za lice - mom licu se baby maramice nisu svidjele, njih koristim da osvježim lice, da taj znoj obišem sa sebe, otkad sam se vratila redovnom vježbanju počeli su mi iskakati ogromni crveni prištići zbog znoja, tako da otkad koristim maramice više ne izbijaju. Maramice služe tu samo dok ne dođem kući i onda kod kuće naravno očistim lice kako treba. Obično sam u žurbi i treba mi nešto super brzo što mogu čak i u hodu raditi ako je potrebno.

Krema za lice - ona je tu zbog ovog hladnog vremena, ja u teretanu idem rano ujutro, oko 7 i vani je sad baš hladno tako da moram nanijetu neku kremu inače me lice peče koliko bude suho.

Šampon za suho pranje kose - ovo koristim samo ako iz teretane ne idem ravno kući nego negdje baš moram otići prije nego stignem kući, kosa mi se brže zamasti sada i to me toliko živcira jer nisam navikla na to i mrzim hodati bilo gdje sa vidljivo masnom kosom tako da moram to malo zakamuflirati, no istrpit ću i to za gubitak kilograma hehe.

Ibuprofen - će vam malo olakšati upale mišića koje ćete imati na početku dok se ne ufurate u vježbanje. Pogotovo ako kao ja obavljate to ujutro i imate cijeli dan pred sobom. Ja ih osobno ne koristim više ali nakon prva dva treninga sam morala jer sam nakon toga morala odraditi 8 sati na poslu na nogama a nisam se mogla pomaknuti. No nemojte ih piti stalno, samo ako je baš nužno, ako ste odlučili redovno vježbati tijelo će se brzo naviknut na to. Zato i jesu ti početci tako prokleto teški hehe.

Papirnate maramice - ne moram posebno objašnjavati, svi imamo to uz sebe gdje god se nalazili.

Gumica za kosu - jednom mi se dogodilo da sam došla u teretanu raspuštene kose i nisam u torbi imala gumicu, toliko mi je smetala kosa da sam na pola odustala i otišla, toliko nisam mogla podnijeti kosu svuda oko sebe dok vježbam, čini se kao banalna stvar ali definitivno ju želite nekako maknuti.

Vrećica - korisna stvar ukoliko vam je majica toliko mokra ili imate sa sobom kišobran, sada konstantno padaju neke kiše i dobro dođe vrećica da ne ukakate sve u torbi i samu torbu mokrim kišobranom. Još jedna naizgled banalna stvar ali bude od koristi puno više nego što mislimo.

I za kraj naravno, ženske stvari (tampon, uložak) jer nikad ne znate kad će vas posjetiti frendica hehe.








Ovo ni u kojem slučaju nije pravilo, ponavljam svi smo mi drugačiji i imamo različite potrebe, ja sam samo podijelila sa vama svoju verziju.

Sve to služi samo za to vrijeme dok ne dođete kući, najbolja opcija je da možete direktno iz teretane doma pod tuš no nekada će se dogoditi da negdje morate skrenuti bilo da je u pitanju trgovina ili neko treće mjesto.

Koji su vaši "beauty" komadi koje morate imati sa sobom kada vježbate? Pišite mi :) 



                          FACEBOOK    |    INSTAGRAM    |    BLOGLOVIN    |    TWITTER

You Might Also Like

7 komentari

  1. Nemoj piti ibuprofen za upale misica, pogotovo ne na prazan stomak... Nemoj uopste piti tablete poslije treninga, to je teska glupost! Upala misica (umjerena) je sasvim normalna, korisna i prirodna stvar, a ibuprofen osim sto ometa normalan oporavak misica, ostecuje sluznicu zeluca. Sorry ali morala sam ovo napisati jer neko ce procitati i slijediti tvoj primjer.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vježbam ili kod kuće ili na street workoutu tako da ako išta nosim to je onda smo boca vode i dodatna majica + trenirka. Isto tako se slažem sa Anonimnom iznad, nikako nemoj piti ikakve tablete kako bi ublažila upalu mišića. Upala je prirodna reakcija mišića na to što si počela raditi na njima, ukoliko nisi vježbala neko vrijeme trebaš pričekati dan do dva kako bi se smanjila da bi mogla ponovno vježbati. Protivnik sam tableta osim ako zaista nisu nužne, a i struka mi je medicinska tako da se donekle razumijem u sve to.

    Ako baš ne želiš upalu, poradi na mišićima i kada uloviš ritam, nebi te smjeli boljeti svakog puta nakon treninga. Upala je značajna samo nakon dugo vremena od nevježbanja ili ako ne radiš pravilno na mišićima sa odabranim vježbama. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Smirite dozivljaje...pa nece crknit ako popije tabletu, i sama je rekla da se popije samo ako je nuzno, iako nije idealno razumijem sta zeli reci, i ja sam u svojim pocecima vjezbanja imala velike upale i popila bi tabletu jer imam dvoje male djece kod kuce oko kojih moram trckarat cijeli dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najvise volim ove getting fitter postove. Piši još o tome. Iskreno, ti postovi me motiviraju i uživam čitajući ih, jer imaju onu iskru licno tvog nacina pisanja. Zanima me kako psihički uspiješ čokoladi reći ne, ili kada s društvom jedeš van i 90% njih jede picu, kako prolaziš kroz te situacije? Veliki kiss iz Sarajeva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To me jako puno ljudi pita....ja osobno jednostavno pazim na to, ne moraš i ne trebaš se ničega totalno odreći, kakav je to život bez uživanja u hrani koju voliš. Ako želiš pojesti čokoladu, uzmi jedan red i ostavi ju i makni se od nje, neće ti ništa biti od malo čokolade. Što se tiče papanja vani, jednostavno planiraj malo prehranu, ako znaš da npr u subotu ideš u restoran ili pizzeriu ili gdje god onda vodi računa da budes "dobra" tijekom tjedna pa si na kraju možeš dopustiti malo teži obrok. Ako ti se pak dogodi neplanirano onda paziš par dana kasnije, pij puno vode i vježbanje, vježbanje jako ubrzava metabolizam pa ćeš brže i bolje probaviti tu hranu. Uglavnom ako si danaes pojela pizzu onda se potrudiš da ostatak tjedna jedeš dobro. Sve je stvar samokontrole i umjerenosti :) i da, uvijek možeš ići na zdravije opcije...umjesto tjestenine piletina, umjesto pommesa pekarski/pečeni krompir, salata i preskočiti kruh. Eto nadam se da sam malo pomogla :)

      Izbriši
  5. hehe, i ja sam odmah prepoznala neofen :) uvijek mi je u torbi :)
    fitness sprave

    OdgovoriIzbriši