SLEEK True Color Lipsticks [RECENZIJA]

19:17



Vrijeme je za novi post s ruževima, nismo dugo ;)

Danas ću vam pokazati SLEEK ruževe iz True Color linije koje posjedujem. Radi se o tri nijanse: Peaches and Cream, Barely There i Babydoll. 






Sva tri ruža su SHEEN finiša, što znači da imaju kremasti finiš, neka vas ime finiša ne zavara, ruževi su dobro pigmentirani.

Ovi ruževi klize po usnama kao san, tekstura im je tako lijepa. Pigmentacija je odlična, osjećaj na usnama je fenomenalan, lagani su na usnama, ni ne osjetite da ih nosite.

Pakiranje ruževa je preslatko, malo i kompaktno, jedino me taj jajasti oblik malo živcira jer mi ne stane baš u stalak za ruževe hehe, ali to nije nikako nešto što bi vas trebalo odbit od njih.

Peaches and Cream je nijansa koja na svakome stoji drugačije, jako teško mi je generalno opisati ovu nijansu, ja bih rekla na meni je to tamnija peachy nijansa, koja uživo izgleda mrvicu više narančasto.

Barely There je my lips but better ruž, za ove dane kada stvarno ne želite nikakvu specijalnu nijansu na usnama samo želite kompletirati cijeli look sa nekom prirodnom nijansom koja je vrlo slična boji vaših usana.

Babydoll je nijansa kosu ne mogu mositi samostalno, mislim mogu no ne sviđa mi se baš samostalno, ruž sam kupila kako bih ga "miješala" sa drugim pink nijansama kada želim malo posvijetliti nijansu ili joj dati malo dimenzije pa nanijeti malo na sredinu usana. Ako ste netko tko voli ove vrlo svijetle pink nijanse, ovo je jedna vrlo dobra opcija.

Na ovako lijepu teksturu ruža nisam jako dugo naišla, a kada ja imam puno nijansi određene linije ruževa to je jer me oduševila njihova formula, tako da ću se u budućnosti sigurno dokopati još koje nijanse.

Također imaju i mat finiš kojeg nisam još probala no gajim velike nade upravo zbog SHEEN finiša, a i znate da obožavam mat ruževe :).

Cijena im je 6 eura i dostupni su na www.sleekmakeup.com

IMG_1524 copy


Imate li kakvu preporuku neke nijanse Sleek ruževa koje jednostavno moram imati u kolekciji? Pišite mi :) 



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER 

You Might Also Like

16 komentari

  1. Barely there fenomenalno izgleda. :D Presretna sam što je Sleek uveo plaćanje preko paypala i planiram skoru narudžbu. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Babydoll izgleda fantastično :) i super ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični ruževi ! Ja sam u potrazi za ovakvom nekom pinky nijansom,ali ne preferiram naručivanje preko neta... Mislim da cu uzeti Wet'n'wild Think pink....

    Odlično ti stoji Barely there,a ona pinky te pomalo isprala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne zna se koji je lepši! Iste nijanse ruževa volimo, i svega ostalog što se macka na usne :)
    Volela bih da probam Sleek makeup, toliko ga svi hvalite. Lidija

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve tri nijanse su baš divne <3 I super ti stoje :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Posljednja nijansa uopće nije loša,meni se sviđa kako ti stoji :)
    Preslatko im je pakovanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije losa, samo mozda neide bas uz ovaj heavy bronze look, dala sam si oduska taj dan s bronzerom hehe

      Izbriši
  7. Baš su lijepi, imam oromnu Sleek wishlistu ;D

    OdgovoriIzbriši
  8. Lijepo ti stoji naranđasta nijansa.

    OdgovoriIzbriši