SLEEK Brow Kit in Extra Dark [RECENZIJA]

17:14


Svi znamo koliko su lijepo oblikovane obrve bitne i koliku razliku čine, imaju jednak (veliki) učinak kao i lijepi zubi. Danas su obrve jako popularne rekla bih, puno im se više pridaje pažnje nego prije i dobre obrve su sve! A naći dobar proizvod kako bismo ih lijepo oblikovali izvukli maksimum iz njih nije uvijek lako...

Danas ću vam malo pričati o jednoj opciji iz Sleek radionice koja se meni jako svidjela i postala proizvod za kojim posežem svaki dan. Radi se o SLEEK Brow Kit u nijansi Extra Dark. Ovaj proizvod dolazi u 4 nijanse (koje možete vidjeti OVDJE) i cijena mu je 10€ ili cca 76 kuna. U pakiranju dobijete još dva mini kistića kao i mini pincetu, no meni je to samo smetalo tako da sam se toga riješila.



Koncept ovog proizvoda je isti kao i kod ELF Brow Duo-a, ukoliko ste upoznati s tim proizvodom on isto sadrži vosak u boji i sjenilo za obrve, što je slučaj i sa Brow Kit-om.

Vosak je jako pigmentiran i jako morate paziti s njime kada ga nanosite na obrve, lako se blenda i može se s njime raditi no ako pretjerate teško je sanirati "štetu" tako da sa ovim voskom definitivno ide ona manje je više. No pozitivna strana ovog voska jest ta da možete s njim napraviti oštru liniju tamo gdje želite i jako lijepo i precizno definirati obrve.

Sjenilo je također dosta pigmentirano, trusi se minimalno i isto je potrebno samo lagano dotaknuti proizvod kistom. Iako na fotkama sjenilo ne izgleda baš kao toplija smeđa nijansa, na meni ti topli tonovi dođi do izražaja više nego što bih voljela, u mojim obrvama nema toplog podtona ni pod podtona hehe, one su praktički crne i ovo sjenilo samo ne mogu koristiti, no u kombinaciji sa voskom je okej kao što ćete moći vidjeti na fotkama niže.

Trajnost ovog proizvoda na mojim obrvama je odlična, nikada dosada nisam primjetila da tijekom dana nestanu ili izblijede neki dijelovi i tu mu moram dati 5+.

Kada koristim oba proizvoda uvijek prvo nanosim vosak i onda ga zapravo fiksiram sa sjenilom. Vosak me u biti podsjeća na Anastasia Dip Brow Pomade, iako taj proizvod nemam još u kolekciji, ovako ga nekako zamišljam, tj tako nekako zamišljam njegovu teksturu.

Također na fotkama možete vidjeti u biti koliko sam zapravo malo proizvoda potrošila a imam ga već skoro dva mjeseca i koristim ga gotovo svakodnevno, što dokazuje da vam stvarno treba minimalna količina proizvoda a i s tom količinom dobijete super definirane obrve.





Sa voskom se potrebno malo poigrati da vidite koliko lagane ruke trebate biti, i koji kist će vama najbolje odgovarati, ja osobno koristim ECOTOOLS kosi kistić iz OVOG seta. Ali kada "skužite" proizvod, ne ginu vam odlične obrve svaki dan, cijeli dan.

Sleek prozivodi dostupni su na njihovoj službenoj stranici www.sleekmakeup.com


Koji su vaši najdraži proizvodi za popunjavanje/oblikovanje obrva? Pišite mi :)



You Might Also Like

7 komentari

  1. Jako mi se svidja ovaj proizvod! Kupujem ga :)

    http://www.bloglovin.com/blog/13092821

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna s njime :D

      Izbriši
  2. Tvoje obrve su mi fascinantne! Da su moje bar upola takve... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno imaš lijepe obrve, i ja imam tamne, nekako crne su, ali kad ih iscrtam tamnom olovkom (i to lagane ruke) ne stoji mi baš, pa se trudim da nađem crnu, ali sa nekim pepeljastim podtonom...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, sa praktično crnim obrvama jednostavno ne možeš koristiti svijetle niti tople nijanse jer ne jednostavno ne izgleda dobro.

      Izbriši