REAL TECHNIQUES Miracle Complexion Sponge [RECENZIJA]

20:35


Obožavam beauty spužvice za nanošenje tekućeg pudera, iskreno...ne sjećam se kada sam zadnji put koristila kist, totalno sam se preobratila i sada kada koristim kist nisam zadovoljna.

Sve je počelo Essence beauty spužvicom koja je vrlo kratko vrijeme bila dio stalne postave, bila je fenomenalna, nikada nisam nigdje vidjela da ju je netko spominjao, bila je mekana i pod vodom bi se udvostručila, ma ne biste skužili koja je Essence a koja je Beauty Blender kada bi ih stavili jedno pored drugog. Naravno da su ju povukli s tržišta, prešla sam cijeli Osijek uzduž i poprijeko kako bih pokupovala sve primjerke koji su ostali. Kasnije su izašli sa istom spužvicom u onoj limitiranoj kolekciji s kistovima za kojom su svi pamet izgubili, no jedina sličnost između te i ove stare je oblik, nije bila do koljena staroj i nije mi se svidjela.

Onda je stigla Hello Beauty spužvica koju sam recenzirala OVDJE, ona mi se isto svidjela i koristim ih redovno. I tako se ustvari lagano penjem na ljestvici i bilo je vrijeme da isprobam i RT Miracle Complexion Sponge. 



Vrlo je mekana i lako može popucati ako niste pažljivi sa njome, pod vodom se poveća što možete vidjeti na fotki niže u postu, morate ju doooobro ocijediti jer dosta zadržava vodu, ili staviti vode u neku bočicu sa špricom pa pa par puta špricnuti tek toliko da se poveća, neki špricaju i termalnom vodom, to nisam probala.

Ja koja stalno imam poprilično duge nokte nisam "uništila" spužvicu, moja je nakon 2 mjeseca još uvijek u savršenom stanju, nije neka znanstvena fantastika samo kada ju perete ili cijedite iz nje vodu nemojte nokte zabijati u spužvicu prilikom stiskanja i sve okej.

Korektor ispod očiju blenda savršeno bez ikakve muke, nikakvo blendanje najboljim, najskupljim kistovima nije ravno kada korektor blendate spužvicom, bilo ova ili BB ili neka treća. Po mome mišljenju naravno, samo za to mislim da se isplati imati ovakvu stvar u kolekciji.

Što se tiče podloge, otkad sam ju kupila samo nju koristim za blendanje pudera, s njom je to tako lagano i jednostavno, nanošenje pudera traje doslovno 2 minute, za to koristim ovu ravno rezanu stranu. Odlična je kada želim full prekrivanje a da to ne izgleda kao da sam na lice izlila pola bočice pudera, dobijem full prekrivanje bez tog cakey izgleda, a krajnji rezultat izgleda "prirodno" (koliko prirodno ful prekrivanje može izgledati, naravno), ono, izgleda "okej ima dosta pudera na licu ali stvarno dobro izgleda".

Upijanje proizvoda je neizbježno kod bilo koje beauty spužvice, neke upijaju manje, neke više...ova spužvica upija malo proizvoda moram priznati, no ništa pretjerano gdje bi mi to postao problem. Ako koristite minimalnu količinu pudera i jako vodenaste pudere ova spužvica ne bi bila idealan par za takve proizvode jer jako vodenaste pudera ipak upije malo više.

Perem ju sa pjenušavim Plivaseptom, prvih par pranja sam ju uspjela potpuno oprati da izgleda kao nova no sada već ima "mrlje" od pudera na nekim mjestima koji se jednostavno ne mogu više oprati jer je materijal puder obojao. Stavim ju na radijator da se suši, budući da je grijanje u punom jeku spužvica se 100% osuši u kratkom vremenu.



       Proizvod je dostupan na: www.iherb.com (LINK), www.feelunique.com (LINK) i www.pinkpanda.hr ( LINK) i svuda će vas izaći cca oko 50-tak kuna.

Miracle Complexion Sponge je postao moj HG proizvod, ne može proći šminkanje a da ju ne koristim. Još mi je ostalo Beauty Blender za isprobati, no doći će i on jednom na red, ne sumnjam ;)

Koristite li vi beauty spužvice? Ili ste vjerne kistovima? Pišite mi u komentarima :)





You Might Also Like

11 komentari

  1. Meni je odlicna ona sa beautybay.com,iz njihove linije... Kosta oko 8€.. Ja sam je dobila sa poklon, al mislin da bi je mogla ponovno naruciti... ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemam nju, ali imam beauty blender i hello beauty i od kad imam BB isto jako jako slabo koristim kistove. Odlična stvar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jednom kad probaš spužvice nema natrag! :D

      Izbriši
  3. Imam ovu i neku ebay verziju beauty blendera,koja ne valja ničemu nažalost tvrda je i ne povećava se pod vodom.
    Ali ova je prekrasna imam je pola godine i nije se nimalo oštetila.
    Oblik mi je odličan,stvarno je funkcionalna i genijalna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam, voli i obožavam! :D
    Nažalost radi se o spužvi pa se mora mjenjati određeni vremenski interval.
    Zanima me što misliš, svakih koliko mjeseci treba zamjeniti spužvu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne znam ni ja sama da ti budem sasvim iskrena heheh

      Izbriši
  5. Probaj ebelinov sundjercic,odlican je.Mozes ga naci u dm drogerijama.Inace,redovno pratim tvoj blog i samo mogu reci da si mi omiljena blogerka iz Hrvatske.Odlicno se sminkas a recenzije su realne,nema laznog hvaljenja.Samo tako nastavi!Pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nad nema tih ebelin spužvica! Nemamo sreće, hvala tu puno na lijepim riječima :*

      Izbriši
  6. Ja sam naručila kopiju bb sa ebay-a i grozna je. Jednostavno je pretvrda, a onda sam naručila iz Oriflame-a i predobra je.Dio je nove The One kolekcije i košta (u BiH) 2,70 KM. Nažalost u BiH ne postoji ni Hello beauty spužvica niti bilo koja druga tako da je ova iz Oriflame-a odlična. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I Oriflame je odlična opcija što ima veze :D

      Izbriši