Q&A #2 - Vi pitate ja odgovaram

16:52




Vrijeme je za novi Q&A post, imam dosta pitanja za proći pa krenimo odmah :)

Koliko si visoka i koliko imaš kg?

  • Visoka sam 169 cm, a kilograme ne želim otkriti jer ih aktivno pokušavam srediti a i jer sa trenutnom kilažom nisam zadovoljna iako je u konstantnom opadanju, ali otkriti ću vam kilažu do koje želim doći a to je 65 kilograma.
U koju teretanu ideš? 
  • Idem u City Fitness u Osijeku. 
 Ispričaj šta jedeš, koliko puta si tjedno fizički aktivna itd..? Svaka čast za mršavljenje, samo nastavi. :D 
  • Ne filozofiram previše sa prehranom, ustvari je vrlo jednostavno, zaboravite slatkiše, grickalice, sokove, deserte, brzu hranu i smrznutu polugotovu hranu. Pijem samo vodu (2l dnevno, ponekad 2,5l), i čaj povremeno kada mi se pije, zeleni čaj pijem barem 3 puta tjedno jer nisam fan zelenog čaja ali je jako zdrav pa se natjeram, ne jedem tjesteninu, kruh jedem minimalno i kada ga jedem jedem samo crni sa sjemenkama ponavljam, minimalno, također pazim da ako sam npr, doručkovala kruh da ga taj dan više ne jedem. Također sam se odrekla većine mliječnih proizvoda, konzumiram samo mlijeko od max, 2,5 mm i posni sir umjesto mliječnih namaza. Voće i povrće naravno, kuhano povrće kao prilog gotovo uvijek, još ako imate pristup domaćem, još bolje. Ne jedem poslije 18h. Manje porcije više puta dnevno, u početku bude teško i imate osjećaj da ste uvijek gladni iako ste maloprije jeli ali tijelo se brzo navikne ako ste ustrajni, sad više ni ne mogu pojesti puno količinski hrane odjednom. Međuobroci su voće sa bademima ili lješnjacima. 
 U teretanu idem 3 ili 4 puta tjedno, 3 puta ako baš zbog obaveza ne stignem. Nemojte ići gladni          vježbati, također jedite barem 45-30 minuta prije treninga nikada neposredno prije treninga. Nemojte se ni slučajno "izgladnjivati" morate jesti ako puno vježbate, tijelu treba energije i pijte puno tekućine, nemojte ići na trening bez bočice vode. Također slušajte svoje tijelo, ako tijelo kaže da je dosta, dosta je nemojte se preforsirati jer vam se lako smuči i onda povratite i svašta nešto. Sa svakim treningom ćete moći malo duže i bolje. Ništa ne dolazi preko noći pa ni to. I to je to, ne pada mi ništa više na pamet, ako imate neko specifično pitanje još, pitajte u komentarima. I da, iako se podrazumjeva, moram reći, ja nisam stručnjak i sve moje savjete uzmite sa rezervom, svako tijelo je drugačije i nađite onu opciju koja vama najviše odgovara.

I da, ne kažem da više nikada u životi ne pojedte pizzu, kolač ili nešto treće bože moj kakav je to život?! hehehe ali tuditi se svesti to na minimum i voditi računa o tome, ako npr znate da u subotu idete na večeru i želite naručiti nešto super fino što nije baš lagano onda tijekom tjedna jedite zdravo i naravno dan poslije obavite extra dobar trening da potrošite to :) Tako ja radim :)

Da li imaš neke Lime Crime proizvode i gdje si ih naručila ako imaš? 

  • Nažalost još uvijek ne posjedujem ni jedan Lime Crime proizvod, iako imam puno toga na WL no evo par web shopova koji drže Lime Crime:
Beauty Joint - LINK    Cocktail Cosmetics - LINK

Koliko godina imaš, šta studiraš ili radiš? / Na koji faks ideš? 
  • Imam 22 godine, studiram Trgovinu na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.

Zašto si otvorila blog?
  • Blog sam otvorila jer sam imala toliko toga za reći, željela sam sa nekim pričati o makeupu, diskutirati o novostima u beauty svijetu, podijeliti svoju strast prema kozmetici općenito, a u svojoj okolini nisam imala nikoga tko je bio toliko "opsjednut" kozmetikom kao ja. I onda sam odlučila stvoriti svoj mali "svijet" u obliku bloga. 
Reci make up proizvod koji ti se na prvu nikako nije svidio i onda dok si ga trošila si promijenila mišljenje i zavoljela ga...
  • NYX Matte ruž u nijansi Natural, kada sam ga kupila bila sam toliko razočarana, kupila sam 3 komada online davno i kada sam otvorila Natural došlo mi je da ga bacim u smeće, a danas ga svakodnevno nosim i obožavam ga. 
Koja ti je omiljena čokolada? Omiljena serija? Naj film?
  • Uhhh...omiljena čokolade su mi Milka sa jagodom i Ferrero Rocher (sad mi cure sline)
  • Ne mogu izdvojiti jednu no serije koje trenutno pratim (i koje nisu završile) su: The Big Bang Theory, Vampire Diaries, Blackish, Modern Family, The Originals, 2 Broke Girls, Sutis, Pretty Little Liars, Two and a half men, Geordie Shore, Shahs of Sunset, Being Mary Jane, Power, Bitten, Devious Maids, Game of Thrones, Orange is the New Black, Selfie, Shameless, Sutis. Puno znam, no nisu sve aktivne sada. Prijedloge uvijek primam :) 
  • Najdraži film, isto ne mogu izdvojiti jedan, pogledala sam puno odličnih filmova, nedavno sam gledala Gone Girl i film mi je bio odličan jer je danas rijetkost da se napravi film bez hrpetine specijalnih efekata i neke nerealne akcije, film ima samo radnju i to odličmu. 
S kojih stranica na netu naručuješ šminku najčešće? 
  • U srednjoj školi, iako sam veliki interes pokazala još u 8. razredu, no svaki komad šminke koji bi kupila, mama bi mi uzela, osim maskare i sjajila i rekla da nije još vrijeme. 
Najbolji tuš za oči, po tebi?
  • Moj apsolutni favorit je Essence Liquid Ink, bila sam zadovoljna još sa Maybelline Master Precise, Look by BIPA tušem u olovci, Maybelline gel eyelinerom i Catrice Gel eyelinerom. 
Koji highlighter preporučuješ, a da nije previše skup? / Najnajnajdraži bronzer i zašto?
  • Meni najdraži cjenovno pristupačni highlighter je Sleek highlighter koji dolazi u Face Contour Kitu in Light, a bronzer je moj HG proizvod zato jer je nijansa savršena za mene, tekstura bronzera je predivna, jedini bronzer sa kojim mogu i konturirati i napraviti all over bronze, blenda se lako može parirati puno, puno skupljim bronzerima, također highlighter je i u Face Form paletama (Fair i Light). I Essence Sooo Glow highlighter no on je cream to powder. 
Najdraža paleta ikad? 
  • Ne mogu reći da sam našla savršenu paletu za sebe, ali bih od svih koje imam mogla sastaviti jednu najsavršeniju paletu za mene, no palete koje jako volim i koristim su Sleek Ultra Matte V2, Sleek Storm paleta i Au naturel, I <3 Makeup Death by Chocolate, UD Naked Basics i MUR Iconic 2. 
Najdraži puder?
  • Prije je to bila Catrice BB krema no kako ona više ne postoji, trenutno prvo mjesto dijele Catrice Nude Illusion i Revlon Colorstay (za normalnu/suhu kožu). 
Što naručuješ s eBaya?
  • Što ne naručujem! hehe, svašta...od šminke, kistova, nakita, uredskog pribora, maski za mobitel i ostalih dodataka za mobitel, novčanika, itd...
To je to za ovaj put! :) Nažalost nisam mogla odgovoriti na sva jer ih stvarno ima puno no ne brinite, biti će i 3. nastavka :)

Inače ako imate kakvo pitanje za mene možete ga postaviti i na Ask.fm @lemakeupfreak (ask.fm/lemakeupfreak




You Might Also Like

7 komentari

  1. joj mogla bi napraviti neki ebay post, što si naručila, pogotovo nakit i sl.
    dea

    OdgovoriIzbriši
  2. Sad si me zainteresirala za I <3 Makeup Death by Chocolate,znam koliko imaš šminke i da je ona jedna od najboljih iznenađena sam. :)
    Ja sam smršala 7kg u 4 mjeseca,tako da se može,nije da sam htjela,već morala na dijetu zbog povišenih masnoća,ali svejedno..dokaz da se može kad se hoće ili mora ;) Sretno ti :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudno mi je da su kakti, ukinuli Catrice BB kremu, a u mom kvartovskom Kozmu u Zagrebu je još imaju! I hvala svemu da je imaju, inače ne znam što bi bez nje, hands down najbolja podloga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je bila najbolja i svaki puta kada ju netko spomene otvori stare rane :P hehe

      Izbriši
  4. I bronzer i hajlajter su u Face Form-u? :)

    OdgovoriIzbriši