NYX Matte Bronzer 04 Dark Tan [RECENZIJA]

11:07



Obožavam dobar bronzer, kao bljedunjava djevojka kojoj definitivno treba bronzera kako ne bi izgledala kao mrtvac kod mene je bronzer obavezan bilo da radim look za koji mi treba 10 minuta ili 30 minuta.

Kroz godine sam koristila svakakve bronzere, od Essence do Dior i nekako sam se najbolje našla u nekakvoj skoro sredini što se tiče cijene. Iako mi već sto godina na WL stoji Clarins Duo bronzer kojeg toliko želim i ne znam zašto me taj bronzer toliko privlači, ali baš ga jako želim.

Danas ću vam pokazati bronzer kojeg sam kupila u vrlo lošem osvjetljenju i za kojeg sam mislila da je totalni promašaj za mene, no naravno jer sam ga platila morala sam mu dati šansu.




Radi se o NYX Matte bronzer u nijansi 04 Dark Tan. Bronzer je potpuno mat, odlično pigmentiran moram mu to priznati i lijepo se i lagano blenda. Problem nije u samoj teksturi i formuli proizvoda nego u nijansi. Izgledao mi je previše toplo za moj ten.

Sa ovim bronzerom mislim da ne možete konturirati kakvog god da ste tena, jednostavno je pre topla nijansa za konturiranje, ja ovaj proizvod koristim za all over bronze kada želim dati licu malo boje i koristim ga za blendanje konture, za konturiranje koristim NYX Taupe rumenilo koje mi je savršeno za konturiranje, uzmem veliki kist za blendanje sjenila i nanesem kratku poprilično oštru crtu na obraze i onda uzmem Dark Tan bronzer i izblendam Taupe rumenilo i zagrijem ostatak lica (čelo i čeljust).

Iako je poprilično topla nijansa iznenađujuće funkcionira odlično na mom tenu, iako moram dobro paziti da ne pretjeram što je lako moguće sa ovim proizvodom. Možda je do pramenova koje imam pa mi toplije nijanse bronzera sada puno bolje stoje.



Na fotki ispod imam samo puder i bronzer, namjerno sam se uslikala u ovoj fazi šminkanja a ne kada sve apliciram jer se sada bronzer najbolje vidi. Za potrebe posta sam bila malo teže ruke kako bi ustvari i vidjeli bronzer na meni.


Stvarno sam zadovoljna i sretna jer kupnja ipak nije bila promašaj kao što sam u početku mislila.

Cijena bronzera je 64 kune u Danijel Cosmetics u Osijeku (www.danijel-cosmetics.com.hr) i dolazi u 5 nijansi.

Provjereni eBay seller (LINK)

Koji je vaš omiljeni bronzer? Koristite li bronzer svakodnevno? Pišite mi :)





You Might Also Like

12 komentari

  1. Super ti paše nijansa!! Hvala na linku sellera!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam uvijek u potrazi za dobrim bronzerom :D Ovaj se čini ok, jedino da je druga nijansa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda bi se našla u preostale 4 nijanse :)

      Izbriši
  3. Dakle nisam jedina kojoj je rasvjeta u Danijel cosmeticsu užasna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi, ali meni nigdje ne odgovara rasvjeta haha :D

      Izbriši
  4. Baš ti lijepo osvježi lice :) Daj mi reci jesi li možda isprobala NYXov Mosaic blush, Bronzer & blusher combo ili Radiant finishing powder?

    OdgovoriIzbriši
  5. Omiljeni mi je Sleek iz Contour kit,a Taupe baš želim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Moj omiljeni bronzer je upravo nyx matte bronzer, ali u nijansi 02 deep, imala sam i nijansu medium koju mnogi hvale ali meni i ona vuče na narandžasto, dok mi je deep nijansa savršena, ne vuče na narandžasto pa se može koristiti i za kontur, a opet nije previše hladna pa izgleda odlično preko celog lica :) jedino što je tamna za baš svetle devojke, ali uz malo opreznosti i odgovarajuću četku izgledaće odlično na svima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 02 nijansu sam htjela kupiti no bila je rasprodana :) Znači dobro sam bila pogodila no nisam imala sreće :D

      Izbriši