NYX Liquid Illuminator 02 Gleam [RECENZIJA]

21:47


Znate da volim dobar highlighter, nekako u zadnje vrijeme više nego inače, valjda zbog hladnog vremena i moje kože koja postane suha i kojoj drastično fali sjaja.

Još u rujnu sam bila u potrazi sa tekućim iluminatorom i odlučila isprobani NYX-ov, no prije nego sam ušla u dućan na umu mi je bila nijansa 01 koja je svjetlija i pink podtona, no kada sam ušla i swatchala ovaj jednosravno me privukao i na kraju sam kupila nijansu 02 Gleam.






Proizvod je promašaj za mene no ne zato što je proizvod loš naprotiv, meni je odličan no nijansu sam totalno promašila za ovo doba godine kada sam bijela ko krpa.

Gleam je tamniji bronzy iluminator, JAKO je pigmentiran i in your face, ako ste dio "suptilni sjaj" ekipe, mislim da ovaj proizvod nije za vas. Shimmer je intenzivan i sadrži sitni glitter koji ga čini još intenzivnijim, definitivno je nosiv i možete nanijeti minimalnu količinu na jagodice. Idealan proizvod za ljeto, kada ste lijepo preplanuli i želite još više istaknuti taj svoj summer glow.

Ipak treba oprezno rukovati sa njime jer vrlo lako sa ovim proizvodom možete izgledat kao disko kugla. Kao što možete vidjeti na mom težem swatchu na fotkama ispod. Nisam ga probala miješati sa puderom zbog tih komadića glittera kojeg ima u sebi, iskreno malo me je bilo strah da ne završim sa glitterom na bradi i čelu heheh.

Sada želim i onaj svjetliji kojeg bi ekšuli mogla nositi sada jer će ovaj nažalost morati pričekati tople ljetne noći :)

Cijena mu je 50 kuna na www.danijel-cosmetics.com.hr




Koristite li vi tekuće hihlightere/iluminatore? Pišite mi :)




You Might Also Like

8 komentari

  1. Koja pigmentacija...iako volim suptilnije ovaj je baš lijep:)

    OdgovoriIzbriši
  2. baš je shimmy shimmy :) jnače koristim osjećati se mlađe od lusha :) definitivno vrijedi probati ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako ga je najbolje nanjet? Prstima ili nekim kistom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga najviše volim nanositi prstima, tapkanjem. :)

      Izbriši
  4. Wow pigmentacija je sjajna, želim probati ove tečne iluminatore već neko vrijeme,ali svaki put kad naručujem (jer distrubutera nemamo u mom gradu), uzmem nešto drugo a potpuno njih potpuno zaboravim. To se mora promijeniti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima vremena, NYX ima toliko proizvoda da ne znaš gdje bi se prvo okrenuo i što bi prvo probao :)

      Izbriši