Moja pravila beauty shoppinga

10:00




Svi volimo ići u shopping. Neki od nas najviše vole ići u beauty shopping. Oooo kako volimo beauty shopping. U ovom postu ću vam predložiti nekoliko pravila kojih se ja (manje, više) držim kada obavljam jednu od najdražih aktivnosti...kupujem beauty proizvode.



Pogotovo kada se radi o HE proizvodima, a i drogerijskim jer zašto uopće bacati novac, no puno, puno više boli kada kupite nešto po 300 kuna i na kraju se ispostavi da vam proizvod ne odgovara i sve što možete raditi s njim je gledati u njega. Da možemo to prodati nekome, no sve skupa je to jedna velika gnjavaža. Istražite sve što vas zanima osim osnovnih stvari kao što je sastav, swatchevi itd, istražite i cijenu, usporedite ih sa svim mjestima gdje taj proizvod možete kupiti, istražite isplati li vam se više kupiti proizvod online i gdje vam se najviše isplati kupiti proizvod online, tražite promo kodove za popuste i tako nađite opciju koja vama najviše odgovara. 


Ovo se pretežito odnosi na dekorativu, što je gore od toga da vam se kupljeni proizvod ne sviđa? Da vam kupljeni proizvod ne stoji! On je sam po sebi nešto najljepše što ste vidjeli ove godine ali vam jednostavno ne stoji. Upoznajte sebe, znajte što vam stoji, kakve nijanse odgovaraju vašem tenu, kakve formule vam generalno odgovaraju i na kraju krajeva što vi preferirate jer to ljubičasto sjenilo je prekrasno no uzalud vam trud ako ga nikada nećete koristiti.



Kupite nešto, uzbuđeni ste, dolazite doma, krećete isprobavati proizvod i nakon 2 dana skužite da takvu nijansu već imate u kolekciji. Iz povjerljivih izvora znam da postoje djevojke koje imaju veliku kolekciju šminke a nisu beauty blogerice, e vi zajedno sa mnom morate redovito šopingirati svojom kolekcijom kako bi spriječili to da kupite nešto što u biti već imate doma u ladici. Znajte svoju kolekciju kolika god ona bila, pa makar imali 100+ ruževa i 100+ rumenila, ali znajte koji su to proizvodi i kakve su nijanse, znam da zvuči kao nemoguća misija ali vjerujte mi, svi mi uglavnom točno znamo što imamo iako je to možda jako puno. Ako mislite da neki proizvod izgleda jako slično kao nešto što već imate (pogotovo ako je skupo kao sam vrag) vratite se idući dan sa tim proizvodom iz kolekcije i usporedite sa testerom na stalku ili ukoliko je taj brand dostupan u drogeriji/parfumeriji usporedite swatcheve na licu mjesta. Jer je i to na kraju dana razočarenje jer ste mogli kupiti nešto drugo i ne živimo u SAD-u i vraćanje beauty proizvoda je ili nemoguća ili ogromna agonija.


Želite nešto kupiti, a niste sigurni želite li dati toliko novaca ili sumnjate da takvo nešto slično već imate (pravilo iznad) ili vam to najvjerojatnije ne treba ali je toliko lijepo, vratite to na policu i prespavajte i odlučite sutra.


Ovo se nadovezuje na prethodno pravilo, prespavali ste, prošli su dani a vi i dalje sanjate to što želite, what the hell jedan je život, počastite se, ali samo ako stvarno ne možete prestati misliti na to :P


E sada, ovo je lakše reći nego napraviti, nije problem napraviti wishlistu to svi znamo, problem nastaje kada se iste trebamo držati, tu sam ja osobno više puta poklekla nego što volim priznati, ali ako ste jači karakter od mene i držite se svoje WL (pod pretpostavkom da se na njoj nalaze proizvodi koje stvarno želite ili su to oni proizvodi na koje ne možete prestati misliti) križanje stvari sa nje je jedno ogromno zadovoljstvo.


Ovo se odnosi na proizvode koje možete otići kupiti u trgovinu, ako se ne možete dokopati testera (što je vrlo česti slučaj) isprobajte tester na ruci ili gdje god želite, stavite ga i izađite iz radnje, na prirodno svijetlo na kojem ćete vidjeti stvarnu nijansu, jer ta umjetna svjetla u trgovinama su živo zlo pogotovo ako se radi o puderima.


Budžet je ovaj mjesec malo kratak i nemate baš prostora za skretanje s kursa ali taman ste potrošili svoj korektor, maskaru i kremu za lice, u drogeriju idite sa popisom stvari koje vam stvarno trebaju, uzmite što vam treba i ne zjakajte okolo nego ravno na blagajnu i bježite van kako god znate! :P


Ovo su neke od mojih "mudrosti" što se tiče beauty shoppinga. Nadam se su barem malo bili od pomoći :)


FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

11 komentari

  1. Odlicni savjeti! Nebrojeno puta mi se desilo da kupim istu nijasnu ruza/rumenila/laka za nokte koju već imam kuci...valjda padam na iste nijanse. Voljela bih da se pocnem pridrzavati bar nekih stvari od gore nabrojanog :)
    Odlican i koristan post, kao i uvijek! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se dešava da padnem na iste nijanse, nisam beauty blogerka, ali stvarno imam pozamažnu kolekciju od otprilike 20-ak tekućih pudera, velikog broja ruževa, rumenila i naravno ostale kozmetike. Ti imaš sreću što bar ne skupljaš lakove za nokte ja i njih imam mali milion. Ova pravila pomažu, imam wishlistu i ona konstantno raste, ali rijetko kupujem bez sniženja ahahaha

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični savjeti, najbolje je po mom mišljenju ponekad prespavati neku kupovinu pa ako me i nakon tj dn vuče kupim. Počela sam svako toliko praviti inventuru i čisto me začudi što sve imam u šteku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, ponekad je dovoljno sopingirati svoju kolekciju :)

      Izbriši
  4. Odličan post, stvarno koristni savjeti! :) S&R

    OdgovoriIzbriši
  5. Savjeti su super, ali ja ih te teško pridržavam! Puno puta mi se dogodilo da kupim ruž ili sjenilo, pa skužim da tu nijnsu već imam kući. Srećom, sve su to cijene do 100kn, pa prežalim lakše

    OdgovoriIzbriši
  6. super post i savjeti, i sama većinu toga prakticiram (ili se bar trudim :P), htjela bih samo napomenuti kako ja u dm najnormalnije vratim nešto što mi ne odgovara, ništa me ne ispituju i ne prave problem, potrebno je samo priložiti račun...ne radim to često, samo ako mi je neki proizvod baš baš očajan a nije baš jeftin...ne znam kakva je situacija po tom pitanju u ostalim drogerijama/parfumerijama, ali po zakonu u zaštiti potrošača imamo pravo vratiti sve što nam iz bilo kojeg razloga ne odgovara...toliko samo, možda bude nekom od pomoći...pozz

    OdgovoriIzbriši