Moj stol za sminkanje - organizacija / makeup kolekcija

20:36



EVO GAAAA! Post koji ste tooliko čekali!! :) :) :)

Konačno je došao dan kada ću vam pokazati svoj kutak, stol za šminkanje kojeg sređujem cijelu ovu godinu, i iako još uvijek nije gotov, i fale neke sitnice, jednostavno više nisam mogla čekati, ovaj post je trebao ići za kraj BLOGvembera no budući da kaskam odlučila sam ga pomaknuti da se iskupim malo za to što sam malo zeznula s BLOGvemberom.

Jako sam ponosna i sretna što ga imam jer ga želim godinama već i upravo je ovaj blog bila kap koja je prelila čašu gdje sam odlučila da je definitivno vrijeme.

Stol (bez ogledala) sam si kupila za rođendan još tamo u ožujku valjda (iako mi je rođendan u travnju, tada sam imala koju kunu "viška"). Ogledalo je rađeno po mjeri i pričvršćen je za stol kao što možete vidjeti, nisam htjela da ide na zid jer ako ga jedan dan bude trebalo premjestiti lakše je ovako i praktičnije.

Moj stol zapravo uopće ne ide uz moju sobu, ali ovakav isti stol u bež boji (kao npr ovaj stolić pored) mi se jednostavno nije sviđao, bijeli stolovi za šminkanje su mi najljepši i odučila sam se za bijeli iako mi uopće ne ide uz sobu no jedan dan kada se iselim iz obiteljske kuće valjda će ići bolje uz prostoriju u kojoj će živjeti onda. Nadam se hehe.

Moja soba je dosta minimalistička, jednostavna, ravne linije i topla, obožavam minimalistički stil i takav je ispao i stol za šminkanje, jednostavan i uredan, iako na njemu ima dosta stvari ali to je više zbog toga da se češće sjetim koristiti svoje proizvode za usne.

Puno vas hejta moju stolicu hahaha, nemojte hejtat stolicu nije ona ništa kriva hehe, naravno da je tu privremeno, to je zadnja stvar koja fali no stolica to jest ona fotelja-stolica (ako kužite na što mislim) je skupa, takve stolice ne idu ispod 600 kuna, tako da će stolica morati nažalost pričekati bolje dane hehe. I želim da bude siva kao i ručke na ladicama jer ne želim da bude baš sve bijelo a i bijela stolica se tako lako prlja, znate da šminkanje ponekad zna biti dosta neuredno hehe.

Na stolu stoje naravno kistovi, rupčići, fiksatori i hrpa proizvoda za usne (ruževi, sjajila, balzami, olovke za usne). Sve ostalo je pospremljeno u ladice. U dugačkoj ladici stoje proizvodi koje najčešće koristim i tu ladicu otvaram kada se krećem šminkati, također u njoj se nalaze sve maskare, kremasta sjenila, tuševi, gel eyelineri, olovke za oči, glitteri, umjetne trepavice i ljepilo za trepavice (link za detaljniji post o toj ladici je niže u postu).

U prvoj ladici sastrane se nalaze ruževi i sjajila za usne, u drugoj sve palete sjenila i single, duo, trio paletice, u rećoj se nalaze svi primeri za lice, puderi, puderi u kamenu i prahu, rumenila, bronzeri, highlighteri i iluminatori.

Sada ću vas pustiti da gledate fotke a na kraju posta će biti navedeno što je odakle i linkovi ukoliko mogu nešto naći na netu.










Post o everyday makeup ladici - OVDJE 





STOL (Emmezeta) - LINK
Bijele limene kantice - Offertissima 
Keramička zdjelica - Offertissima 


Stalak za ruževe (eBay) - LINK
Stalak za makeup (Muller i eBay) - LINK
Podmetač za stol - Muller 
Ljubičaste korpice u velikoj ladici - JYSK
Velike bijele korpice - JYSK
Crne kartonske kutije u manjim ladicama - KIK



FACEBOOK    |    INSTAGRAM    |    BLOGLOVIN    |    TWITTER 

You Might Also Like

46 komentari

  1. Ajme prekrano je *O* divna kolekcija definitvno najbolji post u BLOGvemberu alii i ostali su bili odlični. Prekrasna kolekcija <333

    OdgovoriIzbriši
  2. Očaravajuće!
    Prava si sretnica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, zavidim ti! Imaš prekrasan kutak za sebe a bome i zavidnu kolekciju kozmetike ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš predivan kutak za sebe i vjerujem da uživaš u svakom trenutku provedenom za tim stolom :)
    Molim te, ako nije tajna, odaj broj ruževa. Stvarno ti zavidim na kolekciji *.*

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo i uredno,. a koje ti to nijanse mac ruževa imaš, ako dobro pogađam jedna je coral bliss a druga bi možda mogla biti cremee d' nude ili myth, ali nisam sig :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepo izgleda a najvažnije od svega organizirano je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, jako mi je bitbo da je sve lijepo organizirano i pregledno :)

      Izbriši
  7. Prelepo je, želim i ja!
    Sviđa mi se što je pored prozora..ja baš nemam tu mogućnost, jer na celom jednom zidu imam prozore preko celog zida, 3 komada. :I
    Dala si mi svakako neke ideje za budućnost. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko ti imas kozmetike, divno nešto! :) Mene zanima ovaj rozo bijeli kabuki kist, kakav je, čini mi se da sam ga vidjela u Bipi. Lp, Iva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno i ne koristim ga bas cesto ali dobar je, mekan i inam ga vec dugo i kao nov je :)

      Izbriši
  9. Super izgleda, ovo veliko ogledalo je wow :) Meni je velika želja imati takav kutak/stol za šminkanje no soba jednostavno nije dovoljno velika :( no jednom ću i ja imati tako nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polako ima vremena :) i meni trebalo sto godina da se ovo realizira ;)

      Izbriši
  10. Prelijepo je! Voljela bih da i ja imam svoj kutak za šminkanje, ovako sve stoji u kupaonici

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je godinama sve stajalo u kupaoni, znam kako je :)

      Izbriši
  11. Aaaaaa... kolko nudačaaaa ;) <3
    Krasno si si složila kutak! Dopada mi se jednostavnost stola i ogledala, bez suvišne kičerice. Funkcionalno i uredno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) ja najvise volim minimalizam kada je u pitanju namjestaj :)

      Izbriši
  12. super je kutak i ogledalo i stolic, meni ni stolica nije losa. najvise mi se svidja sto je sve uredno i pregledno.
    samo molim te, ispravi ovo neide i neidu, ne je odvojeno.

    OdgovoriIzbriši
  13. prekrasan kutak, pogotovo jer je sve na jednom mjestu :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Super izgleda, predivno i organizirano tako da je sve na dohvat ruke :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako, jako lijepo. Tako nekako izgleda i moj stol iz snova :D Nije previše, a opet više nego dovoljno :D Ja ovoliko kozmetike neću skupiti ni za 3 života hahah.

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasno.. predivno. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivno je :)
    Uvijek sam zamišljala da imam takav sto za šminkanje. Sve pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Pozdrav!! Mene zanima di si kupila ogledalo i koliko je kostalo?? I koliko si platila i di kupila ovaj podmetač,rebrasti koji je na sredini stola! Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Imam pitanje, hahah. Gdje si nabavila ogledalo?

    OdgovoriIzbriši
  20. Imam pitanje, hahah. Gdje si nabavila ogledalo?

    OdgovoriIzbriši