MAX FACTOR Skin Luminizer [RECENZIJA]

10:00


Novitet koji se odnedavno našao na policama naših drogerija je novi Max Factor Skin Luminizer tekući puder. Kao veliki ljubitelj dewy, i hidratantnih podloga odmah sam se bacila na isprobavanje jer sam u potrazi za dobrim puderom koji ima dewy finiš. A i imala sam 30% popusta, pa što ga ne iskoristiti, pogotovo jer je puna cijena ovog pudera 100 kuna.


Ima jedno izuzetno praktično pakiranje, plastično je što je zapravo poželjno ako ste netko tko puno putuje i samo pakiranje nije glomazno, jednostavno je i kao što rekoh, praktično. Nijansa 40 Light Ivory je najsvijetlija nijansa u liniji.


PRIJE / POSLIJE

Kada sam kupila ovaj puder očekivala sam nešto tipa L'Oreal Lumi Magique pudera. No kada sam ga isprobala nije me više podsjećao na njega. Iako proizvođač tvrdi da koža blista, sjaji i što sve ne od njega ovaj puder to ne radi u klasičnom smislu samo da je dosta dewy. On je dewy finiša no u blažem obliku.

Tekstura mu je kao neka bogatija krema za lice, poprilično gusta. Kada ga nanesem na lice dobijem lagani sjaj, kao da sam dobro hidrirala lice prije makeupa, no nakon kratkog vremena sjaj se malo smanji. Ono što hoću reći jest da po mome mišljenju ovaj puder uopće nije toliko dewy koliko bi čovjek pomislio da je gledajući promo materijale. Bar na meni.

Puder ne ističe suhe dijelove lica, jako je ugodan za nositi no uvlači se u borice (ja imam male bore smijalice) ali ja ga ne fiksiram puderom u prahu jer nemam potrebe, tako da vjerujem da kada bi ga fiksirali sa malo pudera u kamenu/prahu da se to nebi dogodilo. Kroz dan se jako lijepo nosi i lice mi se kako sati idu počne malo sjajiti zbog mojih ulja koji izbiju no kod mene je to minimalno tako da mi koža zapravo lijepo izgleda, vrati se onaj sjajni finiš sa početka kada sam ga tek nanijela.

Nanosim ga sa Real Techniques Miracle Complexion Sponge, puno bolje izgleda i ljepše se blenda nego kada ga nanosim sa kistom.

Trajnost mu je isto dobra, nisam dosada primjetila da mi nakon nekoliko sati nestane sa pojedinih dijelova lica, najdulje što sam ga nosila je bilo 6 sati.

Na fotki iznad možete vidjeti prije i poslije, na fotki poslije imam samo jedan sloj pudera na licu, bez korektora i bez pudera u kamenu/prahu, kao što vidite taj dan me je iznenadila legica između obrva koja je odlučila izaći i pozdraviti sve. Prekivanje pudera je srednje, ne bih baš rekla da je nadogradivo, mislim da je dobro srednje prekrivanje maximum što ćete dobiti od ovog pudera. Meni je ovakvo prekrivanje osobno sasvim dovoljno, još malo korektora ciljano na nepravilnosti i to je to.

Generalno sam jako zadovoljna, i mislila sam da će mi se svidjeti ovaj puder jer mi odgovaraju ovakvi puderi (čak mi se sviđa više od Lumi Magiquea), moja koža je normalna koja naginje suhoj, i mislim da bi takvoj koži i najbolje odgovarao, suhoj bi mogao isto odgovarati uz dobru pripremu kože.

Ukoliko imate mješovitu ili masnu kožu (i ostale tipove) i probali ste ovaj puder slobodno podijelite svoje dojmove u komentarima! :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

15 komentari

  1. Meni je osobno ovaj puder katastrofa. Zali Bože 100 kuna.. ne moze se lijepo razmazati kistom vec na kraju moram prstima razmazivati, ostaje u borama smijalicama kao sto i sama naglasavas.. za te novce postoje puno bolji puderi.
    M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne preferiram kist sa ovim puderom, više spužvicu, daj predloži neke svoje favorite, uvijek tražimo najbolje :D

      Izbriši
  2. upravo informacije koje sam trebala, hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. veselim se novom postu svaki dan, ali ozbiljno, kako ti se da?! hehe imam osjećaj da ćeš zadnjih tjedan dana jedva čekati da završi studeni ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ovakav komentar je sigurno dobar motiv...

      Izbriši
    2. Pripremala sam se još u listopadu :) Dobra organizacija je ključ svega ;)

      Izbriši
  4. Super izgleda, moram ga probati. Probala sam korektor. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš ja korektor nisam, kakav je? :)

      Izbriši
    2. Korektor nije loš, fino posvijetli to područje, s tim što se i pored fiksiranja puderom u kamenu nakon par sati uvuče u borice oko očiju što me nervira, ali u suštini nije loš i dolazi u obimnoj količini od 15 ml što je apsolutno nesvakidašnje za korektor.
      PS Kupih i puder juče, moja nijansa je broj 60, pošto je bilo sniženje na svu dekorativu od 35% platila sam ga otprilike 65 kuna što je pravi ulov. Nisam ga stigla isprobati, ali sam primjetila da se zaista šljašti :D

      Izbriši
  5. Može mala usporedba s Catrice Photo Finish puderom? Kupila sam ga nakon tvoje recenzije i stvarno sam jako zadovoljna. Ovaj Max Factor me baš zanima, ali se malo bojim da previše ne zablistam... :) Btw. drago mi je da ćemo svaki dan moći čitati nešto novo kod tebe:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ako si zadovoljna sa Photo Finish-em, nema potrebe za ovim, što se tiče prekrivanja tu su relativno isti, moje mišljenje je da je sa PF lakše malo raditi nego sa ovim, ovaj je gušći, vidim ljudi se žale da ga je teško izblendati, ja sam našla način pa meni odgovara ali ponavljam ako si stvarno zadovoljna sa PF, drži se njega, nije MF niša spektalularno bolji od njega :) Nadam se da sam pomogla malo :)

      Izbriši
  6. Vrtim se par tjedana oko njega, ima prekrasno pakovanje i obećava lijep efekat za moju suhu kožu.
    Malo me smeta to uvlačenje jer imam tih bora smijalica koliko hoćeš :D
    Ali mogla bi isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja imam mješovitu dehidriranu kožu zimi, mješovitu tokom godine i ekstremno masnu ljeti.
    Evo moje recenzije - http://tourdebeautyblog.blogspot.com/2015/01/max-factor-skin-luminizer-tekuci-puder.html
    :)

    OdgovoriIzbriši