LIPSTICK MENU: Fall Bold Edition

10:00


Danas je na redu šoping po mojoj makeup kolekciji, točnije mojoj kolekciji ruževa.

Jakne, kapute, šalove i čizmice smo izvadili iz ormara i vrijeme je isto to napravimo i sa ruževima.

Jesen je idealno vrijeme za tamne ruževe, tamni ruževi su jako seksi, barem meni, obožavam vidjeti curu koja odlično fura neku tamnu boju ruža. Tako sam sa jedan dan sjela pred svoju ladicu ruževa i krenula swatchati i birati one najbolje što ja imam, izdvojila sam nekolicinu, ukoliko ste u potrazi za ovakvim ruževima ovaj post će vam svakako biti od koristi.

Još jedna stvar, u ovom postu ćete vidjeti samo cjenovno pristupačne ruževe iz razloga što ja osobno ovakve nijanse ne nosim često i za mene nema smisla da dajem 200+ kuna za ruž kojeg ću realno nositi svega 10 puta u godini, ali budući da sam luda za ruževima bez obzira što ih ne nosim često, imam ih puno. Tako da ako ste ljubitelj nude nijansi kao ja a želite zaroniti u svijet tamnih ruževa uz što manju štetu u novčaniku jer znate da ga nećete nositi često, vama će ovaj post biti od velike koristi. No to što su ovo "jeftini" ruževi ne znači da oni nisu dobri, dapače, odlični su :)



Ove ruževe možete vidjeti na meni u postu OVDJE, a cijelu liniju možete pogledati OVDJE
 Sad problem sa ovim ruževima jest taj da oni trenutno nisu dostupni, nadam se da ih Avon nije u potpunosti povukao te da će se u narednim kampanjama pojaviti u katalogu.


I o ovim ruževima postoji post u kojemu možete vidjeti cijelu liniju i sve ruževe na meni OVDJE


FOTD post sa GR 73 OVDJE
FOTD post sa GR 94 OVDJE


FOTD postovi sa WNW Sugar Plum Fairy OVDJE OVDJE
Pictorial za savršeni red lip sa WNW Spotlight Red OVDJE i FOTD post OVDJE

Imam puno tamnih ruževa za nekoga tko ih ne nosi često ha? Hehe. To bi bio moj odabir, ima tu svega od pink preko crvenih pa sve to ljubičastih nijansi.

Imate li vi još kakvu preporuku za dobar on the budget ruž? Slobodno recite u komentarima :)

Čitamo se sutra :)


FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

19 komentari

  1. Ne želim da ispadne kao da ti se rugam (za slučaj da imaš disleksiju ili štajaznam), ali, zar se ova WNW nijansa ne zove STOP-LIGHT red???? Kao, crveno svjetlo na semaforu - stoplight red. Ja imam nijansu Stoplight red, a ti već dugo pišeš o SPOT-LIGHT red. Malo mi je smiješno hehe. Inače super post ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zarez se ne piše iza ''ali'' i ''kao''. Inače super komentar.

      Izbriši
    2. Nisam disleksična, nego je sa mog ruža naljepnica otpala, a netko mi je rekao da se zove Spotlight Red pa ga ja od onda tako zovem :D Eto šta napravi dezinformacija :D

      Izbriši
  2. Obavezno isprobaj IQ cosmetics ruž u nijansi 29 Berry, moj omiljeni ruž za koji konstantno dobivam pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasan izbor! Nisam znala da u trenutnom katalogu nema Avon Matte linije, Grape mi je savršena nijansa i stvarno se nadam da ih nisu u potpunosti izbacili!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se isto nadam, to bi bio promašaj totalni :D

      Izbriši
  4. Avon Matte linija me jako privlači, a u katalogu je nema već jako jako dugo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Matte linija mi je super, naročito želim ovaj Matte merlot jer je fenomenalan, imam ga u tester obliku. Dijelimo mnogo zajedničkih ruževa, moram priznati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si hahaha, matte linija u prazničnom katalogu bar kod nas u BiH.. juuhuhuh

      Izbriši
  6. jao divan mi je ovaj Avon Extreme Mauve *.* može look s njim? *pliz pliz*

    ja u zadnje vrijeme obožavam Revlon Cherries in the snow, Golden Rose Velvet Matte 12, Flormar Longlasting L10 (tamno ljubičasti), ovaj GR 73 koji i ti imaš (divan mi je!), i GR 120 i 124 (tamno crvena i bordo nijansa) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Na meni Avonov Bold Bordeaux izgleda kao obični crveni ruž - iz nekog neopisivog razloga. Zato je moj apsolutno favorit ove jeseni WnW Cherry Bomb, te Revlonov Sultry Sable! Ugledala sam još jedan iz L'Orealove nove kolekcije, no kao što kažeš, ne daje mi se previše novaca za nešto što neću do kraja iskoristiti! :) Sviđa mi se tvoj izbor!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi pričaju o tom Cherry Bomb ružu, morati ću ga kupiti :)

      Izbriši