Kupljeno, zaboravljeno #5

19:38


Činjenica da ovaj post nisam relativno dugo pisala je dobar znak, jer se stvarno trudim (kolik mogu) stalno rotirati proizvode u svojoj kolekciji jer mi je žao da samo stoje, jer redovito prolazim kroz kolekciju i riješavam se stvari koje mi se više ne sviđaju ili koje ne koristim nikada. No ipak se nađe par komada koji mi se sviđaju no ne dolaze na red.


NYX Cocoa blush - ovo rumenilo bih koristila kada bi bila u žurbi ili kada mi se ne nosi nijedno rumenilo ali mi treba boje u licu a ne želim nositi bronzer, ovo je nekakva nijansa "da li nosi bronzer ili rumenilo, ili oboje" nijansa hehe, u pakiranju ne izgleda nešto pretjerano privlačno no na licu izgleda zanimljivo.

ARTDECO Talbot Runhof for Artdeco Blush Couture - ovo je rumenilo bilo dio LE kolekcije prošle jeseni, mislim da je isto rumenilo izašlo i ove jeseni u LE kolekciji za jesen sa onim zvjezdicama, ARTDECO ima odlična rumenila općenito, a ova iz LE kolekcija su nešto savršeno. Stvarno ga ne koristim dovoljno s obzirom da je ovo totalno moja nijansa.

ELF Matte Lip Color (Nearly Nude, Coral, Natural, Tea Rose) - ako nešto trebate isprobati od ELF-a onda su to ovi ruževi u olovci, kada sam ih ja kupovala imali su samo ove nijanse + crvenu, danas imaju duplo više nijansi, odlični mat ruževi nemam stvarno nikakvu zamjerku za ovaj proizvod, "zaboravljeni" su jer sam nude ljubitelj i imam previše nude proizvoda a samo jedne usne i 24 sata dnevno hahah.






Imate li vi neki proizvod u kolekciji kojeg ne koristite dovoljno, a trebali biste jer je proizvod odličan? Pišite mi :) 




You Might Also Like

9 komentari

  1. Baš bi htjela isprobati te ruževe od Elf-a,obožavam mat usne.
    a povoljni su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su genijalni :D Na misiji sam da dovršim barem jedan do kraja godine :D

      Izbriši
  2. Imam i to puno previše proizvoda koji su odlični, ali ne stižu na red.. Pada mi na pamet Mysslin paleta sa neutralnim sjenilima..

    OdgovoriIzbriši
  3. Događa se i meni, kao i ti, ponekad moram 'shoppingirati' po svojoj kolekciji i uvijek nađem nešto odlično, a nezasluženo zaboravljeno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to :D #probleminaskojiimamoprevisesminke

      Izbriši
  4. davno sam prestala pratiti elf, no sad mi ove olovke/ruževi djeluju kao nešto što mi baš treba :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj Artdeco ambalaža je divna :D a i proizvod :) Imam mnogo ruževa koje sam zanemarila, takođe čokoladni bronzer i neka rumenila :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Rumenilo je prelepo i definitivno mi je ovo lepse, nego ovogodisnje.

    OdgovoriIzbriši