GOLDEN ROSE Velvet Matte Lipstick 24 [RECENZIJA]

18:09


O Golden Rose Velvet Matte ruževima sam već pisala na blogu, već znate da je meni ova linija ruževa genijalana, mat ruževi su mi najdraži. Danas ću opet pričati o jednom Velvet Matte ružu koji je ODLIČAN (po mom mišljenju, naravno).

Radi se o nijansi 24 koja nije bila dio prvobitne ponude kada je linija izaša nego se priključila ekipici malo kasnije.

Za cijene, detalje i mom mišljenju o teksturi i formuli ovih ruževa možete pročitati u postu OVDJE. (btw, pročitajte rečenicu ispod zadnje slike u tom postu....joj znam se predobro hehehe)



Narančaste nijanse i ja nismo baš prijatelji, ali narančaste sa crvenim podtonom ili crvena sa narančastim podtonom...ah ni sama više ne znam...e te nijanse su mi genijalne. I dan danas nisam sigurna stoji li mi ova nijansa ili ne, ali mi se toliko sviđa da me baš briga hehe.

Ruž sam kupila još tijekom ljeta, onda sam ga nosila stalno, sada kada sam se vratila na svoju bljedoću nekako ga preskačem, nisam ni sama sigurna zašto (zapravo znam, jer sam u srcu die hard nudač ljubitelj haha).

Ruž kakav je u pakiranju takav je na usnama, super pigmentiran i sve stoji za njega što sam rekla i za ostale nijanse u prošlom postu o Velvet Matte ruževima.



Koje su vaše omiljene nijanse crvene? Pišite mi u komentarima :) 





FACEBOOK    |    INSTAGRAM    |    BLOGLOVIN    |    TWITTER

You Might Also Like

10 komentari

  1. Ruž je predivan ! Ali uvijek nosim nude boje,jer mi je gornja usnica poprilično tanja od donje,pa mi to nekako neskladno izgleda...

    Tebe ova nijansa baš osvježi! :)

    Btw.kosa ti je predivna,možeš li mi reći u kojem frizerskom si bila? Legice smo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Nažalost frizerka koja se brine o mojoj kosi trenutno ne radi u struci :)

      Izbriši
  2. ta dvajsčetvorka je božanstvo od boje, uopće nije narančasta nego je NAJPREDIVNIJA i cijelo sam je ljeto furala. Zna izgledat malo suho, ali BOJA... boja. Super ti stoji!!! To je po meni prava pravcata koraljna. Inače cijela ta linija je savršenstvo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je cijela linija je savršena, imam valjda već 10 ruževa iz te linije :D

      Izbriši
  3. ajme kosa ti na zadnjoj fotki izgleda fenomenalno! ne volim narančaste ruževe. ne volim narančastu. ali volim jesti mrkvu...hmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj ruž je divan i iskrena da budem ljepša si s njim nego s nekim nudaćem, mada znam koliko ih voliš :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram i ja reći, prekrasno ti stoji ovaj ruž :) nemoj uopće dvojiti o tome :)

    OdgovoriIzbriši