FOTD #29 - Svakodnevna rutina [studeni 2014]

15:29


Za ovotjedni FOTD sam odlučila podijeliti sa vama svoju svakodnevnu rutinu što se tiče makeupa, uhvatila sam se da se isto šminkam već tjednima pa rekoh da podijelim sa vama, i da ovo je još jedan dosadan neutralan look, znam da će nekima biti dosadan ali ne mogu protiv sebe hehehe. Plus, ruž kojeg nosim ne mogu ispustiti iz ruku i uvjerena sam ga da ću ga do kraja zime cijelog potrošiti, toliko sam opsjednuta.

Malo sam bez inspiracije za FOTD postove pa mi dobro došla vaša pomoć, ukoliko želite da rekreiram neki celebrity look ili nešto slično slobodno mi šibnite fotku ili link u komentarima i baciti ću se na šminkanje. :)

Gledajući fotke sam skužila da mi je kosa dosta narasla, budući da je ne puštam opet mislim da je vrijeme i za novo šišanje :).







LICE:
CATRICE Nude Illusion Make Up 010 
WNW Color Wheel korektivna paleta (pink i peachy nijanse ispod očiju)
REVLON Colorstay  korektor 02 Light (ispod očiju)
BOURJOIS Healthy Balance powder 52 Vanilla
CATRICE Camoflauge Cream 010 (ciljano na nepravilnosti)

OBRVE:
ARTDECO sjenila za obrve 02 i 05

OČI:
DEBORAH 24 Ore Perfect Eye Primer
MUR I <3 MAKEUP Death By Chocolate paleta sjenila (kapak: 1. nijansa, 
pregib: 5. nijansa, vanjski kut: 8. nijansa i donji kapak)
UD Naked Basics nijansa Venus u unutarnji kut
ESSENCE Liquid Ink Waterproof tuš
MF Masterpiece Transform maskara 

OBRAZI:
NYX Taupe rumenilo 
SLEEK Contour Kit in Light (bronzer za blendanje konture i all over bronze)
ILLAMASQUA Hussy rumenilo

USNE:
ESSENCE Lip Liner in Satin Mauve
BOURJOIS Rouge Edition 12hrs 31 Beige Shooting 




FACEBOOK    |    INSTAGRAM    |    BLOGLOVIN    |    TWITTER

You Might Also Like

25 komentari

  1. Lijepa si, odličan makeup ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno si našminkala oči, super ti stoji ovaj look

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam običaj da komentarišem tvoje blogove, ali ovaj moram, djevojkooo prelijepa si, želim ti svu sreću.
    Prijedlog: Kreiraj nam neki novogodišnji look, znam da je rano, ali :)
    All the best. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na lijepim riječima :)
      Novogodišnji lookovi kreću u prosincu :)

      Izbriši
  4. Super izgledaš i sviđa mi se look za +5 :D

    OdgovoriIzbriši
  5. NEsto sa bojama, npr. za Novogodisnju noc :)

    OdgovoriIzbriši
  6. prijedlozi: božićni i novogodišnji look, inspirativni&slavni: Barbie, Cara Delevingne, Kylie Jenner, Alex (Dinastija) Maleficent, Once upon a time....

    OdgovoriIzbriši
  7. Look je prekrasan i super ti stoji!!! Nemoj se šišati!! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Da bar hoce meni tako brzo rasti, cime je hranis? :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nemam pojma, da znam smanjila bi unos toga jer mi samo stvara trošak :P

      Izbriši
  9. Predivno izgledaš sa tim make-upom :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Upravo sam istu kombinaciju nosila jučer na usnama. Predobro! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo uopće nije dosadan look, ne brini oko toga. Ovo je super lijepo, prirodno i izgledaš odlično. Obrve su ti fantastične :)
    I ja glasam za neki Novogodišnji/blagdanski look!

    OdgovoriIzbriši
  12. Divna si.. Usne ti i nisu toliko nude, više mauve-y nude što mi se sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Super izgledaš samo mi se čini izgledaš starija nego jesi. Ja se nekak uvijek trudim izgledati mlađe. Ali super look ;)

    OdgovoriIzbriši