FOTD #28 - Wedding weekend

10:00




Ja obožavam bridal look-ove, uvijek su tako nježni, romantični i jednostavno prelijepi. Ideja je bila da napravim upravo takav neki nježni i romantični look no malo sam se zanijela tako da on baš i nije ispao toliko nježan, što ću, kada se počnem šminkati idem do kraja! Hehe.

Meni se krajnji rezultat kao svidio iako nije bio planirani, ovaj look bi defitivino nosila na vjenčanje. Jednostavan je no dovoljno dramatičan, baš kako ja volim, iako je uživo ipak malo tamniji i dramatičniji. Ovo bi bio jako lijep look i za mladenku, ukoliko mladenka i inače nosi (puno) makeupa. I da, dodala bih još neke super umjetne trepavice, no naravno po običaju, ja trenutno nemam nijedan par.








LICE
CATRICE Nude Illusion tekući puder 010 |  KEVYN AUCOIN Sensual Skin Enhancer SX02  |
ESSENCE All About Matt Loose powder

OČI
 DEBORAH 24 Ore Perfect Eye Primer  |  L'OREAL Color Infailible 002 Hourglass Beige (kapak)  |
CATRICE Liquid Metal 090 Nougat It Right (pregib & donji kapak)  |  
L'OREAL Color Infailible 001 Time Resist White (unutarnji kut)  |  MAYBELLINE Gel Eyeliner in Black  |
MAX FACTOR Masterpiece Transform maskara 

OBRVE
SLEEK Brow Kit in Extra Dark  

OBRAZI
NYX Taupe blush  SLEEK Contour Kit in Light  |  NYX Angel blush  | 
theBALM Mary-Lou Manizer highlighter

USNE 
IQ Lip Liner Twist in Nude  PUPA Volume Lipstick in 101  |  NYX Butter Gloss in Creme Brulee

Kakav vi makeup najviše volite vidjeti na mladenkama? Recite mi u komentarima! :)


FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

20 komentari

  1. Ja bih ovo ovako nosila ali sa manje dramaticnim obrvama :) obrve ipak trebaju biti malo toned down za takvu priliku

    OdgovoriIzbriši
  2. Moze usporedba ovog pudera i Photo finisha. Imam mjesovitu malo dehidriranu kozu kojoj je Photo finish jako dobar, pa me zanima dali je ovaj bolji i prirodniji...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih rekla da je prirodniji, ja osobno mislim da su vrlo slični no opet ja nemam mješovitu kožu pa mozda nisam prava osoba za pouzdat se, primjetila sam da oni koji imaju masniju kozu nisu bas zadovoljno s Nude Illusion u smislu matiranja, tako da ako si zadovoljna sa PF mislim da ga nema potrebe zamijeniti ovim.

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru. Koza mi je u biti dehidrirana po obrazima a celo mi se redovno malo zasjaji. Photo finish mi je stvarno dobar ali zimi pola nijanse taman, zato me privlaci Nude illusion. Nemam akne ali cesto mi se zna zimi dogoditi alergija sitna i crvenilo na kozi pa me zanima kakav je u vidu prekrivanja? cula sam da losije prekriva naspram PF al me opet zanima tvoje iskustvo..:-)

      Izbriši
  3. ja bi obrve isto nesto 'mekse' a makup na očima mi se najviše sviđa

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni su oci super, mozda bih na usne stavila malo svijetliju mauve boju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što ću kad je nude pink moja najdraža nijansa hehe :D

      Izbriši
  5. jako mi se sviđa, kojim kistom si radila ovaj smeđi dio, kao pregib?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa no name kistom s eBaya - http://www.ebay.com/itm/Pro-MakeUp-Cosmetic-Eye-Brushes-Set-Eyeshadow-Brush-Eye-Brow-Tools-Black-/171314789094?pt=US_Makeup_Brushes&var=&hash=item27e3283ae6

      Izbriši
  6. Ja bi ovo nosila svaki dan :D usne su mi mrak....predivno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je otprilike moj everyday look, dovoljno umjereno, a opet dovoljno vidljivo! Jako lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja bih ti predložila da ublažiš obrve i stanjiš ih malo, ali ne samo u ovom looku. Ljepše će ti ići uz crte lica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neću stanjivat obrve, predugo sam se mučila da izrastu :D

      Izbriši
  9. Joj opet oni sa obrvama, ne diraj ih ni slučajno, meni su pregenijalne takve, iako su jake, uz tvoju tamnu kosu to funkcionira, super! xD

    OdgovoriIzbriši