FAVORITI MJESECA - Studeni 2014.

20:35


Došli smo do kraja BLOGvembera, ne znam jesam li tužna ili sretna, bilo je to puno posla no u isto vrijeme je bilo jako zabavno.

BLOGvember ću završiti sa mjesečnim favoritima, imam dobro probrano društvance koje je zaslužilo mjesto u mjesečnim favoritima.

THE BODY SHOP Camomile Silky Cleansing Oil (RECENZIJA) - fenomenalan proizvod kojeg je užitak koristiti, toliko je dobar da jedva čekate da dođete kući i da ga koristite navečer kada skidate makeup.

SLEEK Oh So Special paleta sjenila (RECENZIJA) (LOOK) - još jedna u nizu odličnih Sleek paleta sjenila, peachy nijansa je zvijezda ove palete.

PUPA MILANO Like a Doll 105 rumenilo (RECENZIJA) - odlično neutralna zimska nijansa koja ide uz skoro svaki makeup look.

AVON Hidrokolor Matte in Matte Grape (SWATCH NA USNAMA / RECENZIJA) - onih dana kada sam htjela upadljivi makeup, uvijek sam posezala za ovim ružem, ako ste ljubitelj tamnih nijansi, ovaj ruž je must have.

AVON Ultra Color Bold in Power Plum (RECENZIJA / SWATCH) - još jedan tamni ruž, ovaj mjesec sam si rekla kako moram češće nositi tamne ruževe a ne samo nude i pink nijanse, uz Matte Grape na ovaj ruž sam dobila puno komplimenata.

ESSENCE Lip Liner in Transparent - ako ne želite da vam ruž krvari van usana, ovu olovku morate probati, obrubite usne i ruž ne mrda nigdje, pogotovo tamne nijanse koje nisu mat finiša.







Nadam se da ste uživali u BLOGvemberu, da su vam se postovi svidjeli i da ste uživali, recite mi u komentarima koji su vam bili najdraži postovi u BLOGvemberu.

Do idućeg čitanja...





You Might Also Like

18 komentari

  1. uuuuuu trebam ovu bijelu Essence olovku :D :D
    i ja sam ovaj mjesec mnogo koristila Power Plum ruž

    OdgovoriIzbriši
  2. cestitam na blogvemberu. sve sam iscitala :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fino, fino, fino je što smo imali priliku čitati recenzije većine ovih proizvoda u Blovemberu.. Moram i ja kupiti Essence olovku

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve sam novine kod sebe izrecenzirala u blogvemberu :)

      Izbriši
  4. Ajme, baš nešto poput ove olovke tražim. Imam jednu bourjois chubby olovku koja mi jako krvari van usana. Puno ti hvala, nisam uopće znala da Essence ima nešto takvo. :D
    Svaka čast na Blogvemberu, najdraži post mi je bio makeup organizacija :) ali svi ostali su također bili odlični :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Olovku kupujem odmah! Ja sam isto trenutno u potrazi za nekim Sleek ružem

    OdgovoriIzbriši
  6. Olovku sam gledala u DM i mislila se treba li mi ili ne,sad znam-treba mi :D
    Pratila sam sve postove,svaka čast,zahtjevalo je to puno truda :)
    Najdraži su mi bili o Sleek rumenilima i ruževima.

    OdgovoriIzbriši
  7. oh so special je nakon svih sleek paleta koje imam i dalje moja nadraza :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Slazem se s tobom za Essence olovku,zbilja je izvrsna:-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sad kad imas i stol za sminkanje, vrijeme je da krenes i sa youtube videima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sve ide polako, stol, kompjuter sada na red dolazi kupovina opreme za snimanje :D

      Izbriši
  10. Odličan blogvember :) Posebno mi se sviđa ovo the body shop ulje za čišćenje lica :)

    OdgovoriIzbriši