ESSENCE Sooo Glow! highlighteri [RECENZIJA]

10:00


Highlighteri su nešto neizostavno u mojoj makeup rutini, uvijek ga stavljam bilo da se radi o full makeup look-u ili nekom super jednostavnom brzinskom "čisto da ličim na nešto" look-u. Volim highligtere jer koža izgleda odlično, izgledate kao da ste spavali u polju ruža i latice su padale po vašem licu cijelu noć i sjajite. Okej ovo je malo čudno bilo ali you get the point.

Essence je marka koje se mnogi klone jer je najjeftinija pa se ide s onim: "koliko to može bit dobro a košta 25 kuna?!". Ja nisam među njima, priznajem, jesam se jedno vrijeme klonila Essence stalka no moja ogromna želja za šopingiranjem makeupa + malo novaca u novčaniku me natjerala da se zaustavim i proučim stalak, budimo realni, vjerujem da se to dogodilo i mnogima od vas, i to je u redu jer sam upravo u tim situacijama naišla na odlične Essence proizvode.

Uvijek sam mislila (i nisam bila jedina) kako Essence-u fali highlighter u stalnoj ponudi, znam, imaju stalno highlightere u LE kolekcijama ali odlučila sam sa njih više neću kupovati jer sam jednom imala jedan kojeg sam obožavala, potrošila i ostala na cjedilu jer taj proizvod više ne postoji. Konačno su to shvatili i ljudi u Essence HQ i odlučili dodati highlightere u stalnu ponudu. Ali gledajući najavu vidim cream to powder. O neeee! Nisam ljubitelj kremastih highlightera, imala sam dva koja su bila loša i iskreno, to je bacilo sve kremaste highlightere na loš glas kod mene.



Ali kako su u DM-ovima kod mene u Osijeku napravili novi raspored kozmetike pa tako sad najjeftinija stoji prva do blagajni ja sam se jedan dan našla u podužem redu i taman pred Essence slatkom, i tako gledam, gledam i ugledam ove highlightere i nešto me obuzme i uzmem rozi. Idući dan ga odmah stavim i oduševim se. Troje ljudi me taj dan pitalo što to imam na licu a dragi mi je rekao da mi lice izgleda fenomenalno danas, da se baš nekako lijepo sjajim. Wow, može li Essence proizvod izazvati takvu strku? Well I guess it can.


Odmah da na početku kažem kako sa ovim proizvodim treba znati raditi, ako ga ne zblendate dobro ili stavite previše, neće funkcionirati. Ja ga nanosim i blendam prstima, tapkanjem i najbolje ga je nanijeti odmah poslije pudera, onda najbolje izgleda i dok vi ne znam npr. popunjavate obrve ili nešto drugo on ima vremena postati powder finiš. Nemojte ga stavljati na praškaste proizvode jer instantno postane cakey i ne da se izblendati i vučete za njim sve ono ispod njega. Malo je zahtijevniji proizvod i morate se malo poigrati sa njime da nađete način koji najbolje vama odgovara za nanošenje no krajnji rezultat je vrijedan zezanja. Često puta samo stavim bronzer i ovaj highlighter i rumenilo preskočim, a ja obožavam rumenila.

Ovo je prekrasan proizvod, možete ga dozirati kako želite, možete staviti malo te dobiti suptilni sjaj ili udariti po njemu kao pravi, drugu opciju ja najčešće koristim. Nedavno sam na Facebooku objavila fotku ovih highlightera i par dana kasnije sam dobila nekoliko poruka u inbox od vas kako ste ga otišli kupiti i da ste oduševljeni zajedno samnom, što mi je neopisivo drago za čuti. Ali ono što je najbolje kod njega je to da on u sebi nema glittera, nema onih velikih komada šljokica koji na licu izgedaju užasno. Ima taj neki metallic sjaj koji je predivan, dolazi u dvije nijanse: 10 Look on the Bright Side (zlatni sjaj) i 20 Bright up your Life (srebrni/pink sjaj) i cijena mu je 24 kune.

Trajnost mu je dobra no s vremenom on malo izblijedi, ne nestane potpuno i on se i dalje vidi no ipak malo nakon par sati izblijedi, ako ga malo fikstirate sa običnim highlighterom to se neće dogoditi, no ovaj je proizvod toliko lijep sam da mi je žao na njega stavljati nešto drugo tako da ja to nisam radila.




Sve u svemu, good job Essence! :) Ja sam iznimno zadovoljna i gotovo svakodnevno je dio mog makeupa.



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

20 komentari

  1. Također sam i ja nakon tvoje objave kupila proizvod i ostala oduševljena! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram ga otići kupiti, sviđaju mi se i njihove nova rumenila, Sooo blush misim da se zovu, nisam sigurna :D Šteta što nema testera, ali vjerujem Essence-u, imaju odličnih proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti kao i meni :D

      Izbriši
  3. Essence mi je najdraži drogerijski brend, zbog stvarno raznolikog asortimana, a i zbog niskih cijena koje mi pružaju mogućnost da isprobam većinu noviteta.. Iako sam sama sebi obećala da neću kupiti ove kremaste hajlajtere, mislim da ću ipak kupiti ovaj rozi, jer izgleda prekrasno na swatchu.. Srebrni ću preskoćiti, jer takvih imam više nego dovoljno.

    OdgovoriIzbriši
  4. super je taman i ja spremam recenziju ovih dana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam pročitati i tvoje dojmove :D

      Izbriši
    2. bit ce valjda uskoro, poluspreman je al nikako da ga uspijem dovrsit

      Izbriši
  5. Danas sam ga isprobala u dm-u, i sad se dvoumim da li ga kupiti ili ne :misli:
    Imam Mary Lou pa si nekako mislim da mi ne treba, a s druge strane taj essence je kremast, pa mi nekako treba :zubo:

    OdgovoriIzbriši
  6. Moraću i ja do Essence stalka :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam ga isto kupila kad sam vidjela kod tebe na fejsu :D Stvarno je odličan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj supeer :) Drago mi je što ti se sviđa :D To najviše volim čuti, kada netko kupi nešto na moju preporuku i odusevljen je kao i ja :D

      Izbriši
  8. ja sam ga swatchala u dm-u i divan je stvarno, ali sam se ipak suzdrzala kupovine jer vec imam nekoliko highlighetra :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Iako se teško odvajam od The Balm Mary-Lou Manizera, prodala si mi ove highlightere :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš me zanima hoće li ti se svidjeti :D Ti si dosta kritična prema proizvodima, ako se tebi svidi, onda je sigurno dobro :D

      Izbriši
  10. Kupila sam danas ovaj proizvod po tvojoj preporuci. :) Ići će u uporabu krajem tjedna. ;)

    OdgovoriIzbriši