EMPTIES #12 [L'Oreal, Dior, Vichy, Dove,...]

18:34


Osjećaji su uvijek pomiješani kada određeni proizvod potrošim, u isto vrijeme sam sretna jer sam iskoristila cijeli proizvod, a opet u isto vrijeme tužna jer uvijek dovršim hrpu proizvoda u razmaku od 3-4 dana i odjednom ostanem bez skoro svega i znam da ću ostavit dosta novaca u drogeriji hehe.

Dovršila sam puno proizvoda imam puno toga za proći pa krenimo odmah...


GARNIER Fructis Vita Boost Fresh šampon za kosu - primjetila sam da kada kupujem šampone koji su namijenjeni masnoj kosi da najčešće kupim neki od Garnier Frutis šampona, dobri su fino mirišu i uvijek su negdje na nekoj akciji, jedino što nije ista ponuda u svim drogerijama, rekla bih da Muller ima najveću ponudu.
BALEA ljubičasti šampon za kosu - ovo je fail proizvod, zaboravila sam ga uključiti u proizvode koji su me razočarali post. Meni ovaj šampon nije ništa radio, nije neutralizirao žutilo, potrošila sam eto jer sam ga platila, koristila sam ga kao prvo šamponiranje da isperem sve proizvode za stiliziranje kose koji se nakupe između pranja.
H&S Citrus Fresh šampon za kosu - ovaj šampon je postao već klasika u mojim empties postovima, šampon koji uvijek koristim kada imam perut.


LE PETIT MARSEILLAIS šampon i regenerator za kosu sa slatkim bademom i lanenim sjemenom - svidio mi se i šampon i regenerator, ima jako lijep miris, malo drukčiji nego klasični miris šampona ali svejedno ugodan, nije ništa spektakularan, čistio je kosu :D. Kupila bih opet kada bih naletila da su na nekoj akciji kao što su bili i ovi primjerci na fotki.


DOVE Intenstiv Reparatur 1 MINUTE kura/regenerator - ni ovaj proizvod nije novost kod mene, znate da volim Dove šampone i regeneratore za kosu, ako se nađem u Mulleru kada trebam kupiti regenerator za kosu, to će uvijek biti ovaj regenerator (ili iz neke druge linije), miris je fantastičan i kosa je jako nakon korištena jako mekana.


GARNIER Fructis Color Resist maska za kosu - bio je na sniženju, ja sam taman bojala kosu pa rekoh ajde da probam, ništa posebno, obični regeneraotr/maska za kosu. Je li pomogao što se tiče boje? Ne bih rekla.
SYOSS Volume Lift šampon za suho pranje kose - ovaj šampon za suho pranje uvijek imam uz Batiste za tamnu kosu, ovaj koristim na donjim slojevima gdje se ne vidi bijeli trag i daje dobar volumen.
SCHWARZKOPF Gliss Ultimare Repair regenerator za kosu koji se ne ispire - ovaj proizvod kupujem od srednje škole, koristim ga kada imam neki neposlušni čvor u kosi i špricam ga i na suhu kosu između pranja kako bi vrhove omekšala.
BALEA More Blond sprej za kosu - još jedno razočarenje od Balee, nemojte da vam ovo stvori negativno mišljenje o Balei, oni imaju hrpetinu proizvoda i jednostavno ne mogu svi biti pogodak, ovaj sprej je namijenjen za postupno blago posvjetljivanje kose, no ja na svojoj kosi nisam primjetila ništa, osim da mi je isušio kosu.


AVON Clear Skin Professional Liquid Extraction Strips - ovaj gel meni nije ni jedan miteser izvukao, kratko i jasno.
AFRODITA Clean Phase dvofazni odstranjivač šminke - ok proizvod, no mislim da je L'Orealov makeup remover koji je moj HG proizvod ipak bolji od ovog. Skine ovaj proizvod makeup, ali postoje i bolji na tržištu.
L'Oreal Skin Perfection serum za lice - meni je ovaj serum bio odličan, koža mi je bila mekana od njega i blistala je, kupila bih ga opet sigurno.
L'Oreal Skin Perfection micelarna otopina - ovo je bio zadnji primjerak prije nego što sam se prebacila na Garnier micelarnu. Odlična micelarna, no Garnier je jeftinija i duplo veća.


VICHY Idealia Pro serum - ovaj serum je dio tria koji mi je ustupio Vichy u sklopu projekta 100 dana 100 žena, namijenjen je korekciji pigmentacijskih mrlja koje ja imam. Moram reći kako meni ovaj serum nije ništa promjenio, ne mogu nažalost reći da je korigirao neke mrljice, sam serum je bio dobar, ugodan, koža je mekana, no ako imate ozbiljniji problem od mene sa pigmentacijskim mrljama, mislim da ovo možete preskočiti.
FORMULA 10.0.6 Deep Down Detox maska za lice - ova maska za lice mi je bila odlična, čistila mi je pore, no kako sam došla pred kraj proizvoda pekla me kada bi ju stavila na lice, što se na početku nije događalo tako da ju tehnički nisam ni dovršila, ostalo je još malo no to peckanje nije ni ugodno a bome nije bilo baš ni super blago, ne znam što se u međuvremenu dogodilo, rok trajanja mu nije prošao... 



L'OREAL Lumi Magique Pure Light Primer - odličan, odličan, odličan proizvod, obožavam ovaj proizvod miješati sa puderom ili ga staviti na lice prije pudera da mi podloga bude više dewy. Već sam ga ponovo kupila i postao je moj HG proizvod.
DIOR ruž u olovci - ovo je bio LE proizvod u jednoj kolekciji prije par godina, klasična crvena nijansa, koja se jako ralijevala van usana i sa olovkom za usne.
AVON superSHOCK maskara - super maskara, ali tek kada se malo osuši, u početku mi samo slijepi trepke, valjda jedan od najpoznatijih Avon proizvoda.
LOOK by BIPA Lash Unilimited maskara - još jedna odlična pristupačna maskara, moje trepavice izgledaju toliko gusto s ovom maskarom, kao da sam stavljala parcijalne trepavice koje su iste duljine kao moj trepke.


ESSENCE Liquid Ink Waterproof tuš - još jedan HG proizvod koji se nalazi u skoro svakom empties postu, ako me čitate onda znate da u FOTD postovima u popisu proizvoda je uvijek ovaj tuš.
CATRICE  Balm Tint Stick in Don't Think Just Pink - jedini proizvod ovog tipa kojeg sam dovršila, služio mi je kao balzam za usne i nosila sam ga u torbi.
ESSENCE LASHmanisa reloaded maskara - Jedna maskara koja mi se baš i nije svidjela, jednostavno nije ništa radila mojim trepavicama, nije ih čak niti slijepila, ništa.
CATRICE Ultimate Moisture Make Up - još jedan odličan puder za suhu kožu kojeg je Catrice povukao sa tržišta, ovo mi je bila treća bočica.
AVON Baza za sjenilo - funkcionirao je odlično jedno vrijeme i pred kraj je postao užasan, ne znam je li to zato što se osušio ili što je u pitanju bilo, pred kraj nije ništa radio, sjenila su mi se u roku od 20 minuta nakupljala već u pregibu, baš šteta, obožavala sam ga dok je radio.


Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme? :)



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

14 komentari

  1. Le petit marseilles regenerator i ja smo imali love-hate odnos.. Jednom bi oprala kosu s njim i bila bi savrsena a onda sljedeci put uzasna nisam znala kad sto da ocekujem i dala ga mami njoj je izvrstan :) Moze li uskoro post 'Moje omiljene TV serije i filmovi" ili nesto slicno tek tako da imamo jedan off topic post u BLOGvemberu super mi je tvoj blog <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj o serijama sam već nekoliko puta pričala, zapravo skoro uvijek pricam u Tko o cemu, Legica o svemu postovima :)

      Izbriši
  2. Da li ti ovaj Dove regenerator otežava kosu, i da li ti se od njega brže kosa masti??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ne otežava kosu i nisam primjetila da mi se kosa brže masti od njega :)

      Izbriši
  3. Suuuuper blog! Koji šampon bi predložila za masnu kosu? Ne znam vise sta da koristim..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja bi ti preporucila afroditin od koprive..litra za 20 kn je vise nego povoljno, a odlicno radi svoj posao ;)

      Izbriši
    2. Eto i Afroditin je dobra opcija, ja koristim još i Garnierove šampone za masnu kosu, imaju puno vrsta :)

      Izbriši
  4. Ja sam bas bila zadovoljna baleinim sprejem za posvjetljivanje, posvjetlio mi je kosu nekoliko nijansi, onda ga je sestra kupila sebi (ima tamnosmedju boju kose) i posvjetlio joj je takodjer za nekoliko nijansi, no ona je koristila i sampon i regenerator iz iste linije! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jep. I ja.. A imala sam neku svijetlo smedu boju, sada imam plave pramenove O.o zadovoljna sam.. :) Sampon mi je bezveze, samo ruzno mirise

      Izbriši
    2. Ha eto izgleda da ovisi od kose do kose :)

      Izbriši
  5. Ja skroz sporo trošim proizvode.. A slažem se za ovaj osjećaj i sreće i tuge :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe :) Eto nisam jedina koja ima taj osjećaj :D

      Izbriši
  6. U septembru sam imala navalu trošenja proizvoda pa je mnogo potrošenih bočica našlo put do kante, ali zato sad nemam :D

    OdgovoriIzbriši