Bozicna wishlista 2014.

21:29


Imam plan ove godine, moja beauty wishlista ove godine je mala (samo kvantitativno) i na misiji sam ga si poklonim ove stvari do/za Božić i/ili obradim neke članove obitelji za neke komade hehe.

U biti ovo nije ništa novo, većinu ovih stvari možete vidjeti na stranici WISHLIST koja se nalazi gore među karticama na blogu, ako ste ju gledali onda možete primjetiti da se ona baš i nije mijenjala, naime ja sam ustvari jako zagrizla za malo stvari, koje vrebam zapravo cijele godine i ili me sreća nije išla ili bi taj novac išao ka nečemu bitnijem.

ANASTASIA Beverly Hills Dip Brow Pomade & Brow Wiz




Dip Brow Pomade sam naručila, no paker se nikada nije pojavio pred mojim vratima (dobila sam povrat novc) no bila sam neopisivo tužna i ljuta jer jako želim ove proizvode.

ILLAMASQUA Eyebrow Cake 




 Sva sam u obrvama, ako me čitate redovno znate da su moje obrve nerijetko glavna tema, svi imaju svoje mišljenje što bih trebala sa njima raditi, ja ih obožavam takve kakve jesu, nekada su jače naglašene, nekada su slabije blabla. Obožavam dobar proizvod za obrve, možete imati savršeni smokey eye, odličan ten, konturiranje najprofesionalnije, ali ako vam i obrve nisu sređene, sve pada u vodu odmah. Barem po mom mišljenju.

URBAN DECAY  Naked Basics 2 




Znate koliko obožavam svoju prvu Basics paletu, ova jednostavno mora doći u moje ruke, mat neutralne? Le Makeup Freak je na tome! Hehe...

Poželite mi sreću da uspijem prekrižiti sve sa wishliste ove godine. Misija kreće SAD! :)

Što je na vašoj božićnoj wishlisti ove godine? Pišite mi u komentarima :)




FACEBOOK    |    INSTAGRAM    |    BLOGLOVIN    |    TWITTER

You Might Also Like

6 komentari

  1. Sviđa mi se jako tvoja lista, kvaliteta je definitivno bitnija od kvantitete. :D
    Zanima me u kojim nijansama si planirala uzeti ABH proizvode? Moje su obrve iste boje kao i tvoje, a po swatchevima na netu mi je tesko odluciti se jer ima par nijansi koje mi se cine jako slicne. :/
    Na mojoj wishlisti su trenutno kistovi kojih mi kronicno fali i jos sto sitnica koje mi zapravo ne trebaju al ono. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću ići sa Ebony, ostale smeđe nijanse mi se čine tople, a ja ne mogu raditi sa toplim smeđim nijansama na obrvama.

      Izbriši
  2. Ovo je valjda prva godina u mom zivotu a da neznam sto bi za Bozic. Vjerojatno od kozmetike samo ysl rouge volupte ali kad god me netko pita sto zelim u glavi nemam nikakve ideje hah :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Srećno s križanjem stavki s liste :D Ja bih se zadovoljila samo s Nakedicom :D

    OdgovoriIzbriši