BEAUTY UK Glacier Gloss sjajila [RECENZIJA]

11:36


BeautyUK je brend kojeg sam u zadnje vrijeme zaobilazila, najveći razlog tomu je to što je stalak mjesecima stajao poluprazan, nisu ga punili uopće, kako se nešto rasprodalo tako bi ostala rupa. No BeautyUK je izašao sa nekim novitetima koji su našli put i do nas, a među njima su i ova Glacier Gloss sjajila koji su mi jedan dan zapeli za oko kada sam bila u prolazu.


Nijanse redom su: 01 Coffee Cake, 02 Pink Twice, 03 Peach for the Sky i 07 Pucker Up Pink

Prva stvar koju sam primjetila kada sam ugledala ova sjajila je to da me izgledom neodoljivo podsjećaju na Tanya Burr sjajila, pakiranje je skoro identično. Neki UK blogeri tvrde da su ova sjajila dupe upravo za ta sjajila.

Tanya Burr sjajila nisam probala pa ih u ovom postu neću uspoređivati sa njima nego ću ih usporediti sa drugim jako popularnim sjajila na koja su me podsjetila teksturom koje ja osobno obožavam i tvrdim da su jedna od najboljih na tržištu a to su NYX Butter Gloss sjajila. Miris sjajila me jako podsjeća na Butter Gloss sjajila (slatkasti, vanilija), jako je sličan. Izbor nijansi koje, usput možete vidjeti na BeautyUKcosmetics.com je odličan, totalno IN i generalno popularne nijanse.

Sjajila ne sadrže nikakve šljokice, imaju kremasti finiš i tekstura im je jako lijepa, rekla bih maaalo gušća od Butter Gloss sjajila, jako lijepo klizi po usnama, nisu ljepljikavi no nisu ni super rijetki gdje bi vam nakon 15 min totalno nestali sa usana.


Nijanse koje ja imam su totalno ja, ovakve nijanse ja najčešće nosim i osjećam se najugodnije sa njima, u liniji ima i tamnih nijansi koje su idealne za jesen. Cijena sjajila je 25 kuna i možete ih naći u odabranim poslovnicama KOZMO drogerija.



IMG_1406 copy
Nijanse redom: 01, 02,03, 07
Ja sam jako ugodno iznenađena ovim sjajilima, otkako ih imam uvijek ih nosim i uvijek mi je jedan u torbi. Ako nešto želite probati od ovog brenda moja preporuka su defitnitivno ova sjajila. Ako ste ljubitelj NYX Butter Gloss sjajila ova sjajila će vam se sigurno jako svidjeti.



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

10 komentari

  1. Sjajila su baš lijepa, voljela bih probati, mada nemam priliku kupovine Beauty UK stvarčica, iako imaju zanimljivih proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. u BIH nazalost BeautyUk proizvodi nisu dostupni, ali imala sam sreće i na poklon dobila nijasnu 05.. toliko mi je zao sto ih nema kod nas jer bih se sigurno pocatila još kojim.. inače ne nosim sjaj za usne ali ovaj me je naprosto osvojio :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago sto ti se svidaju kao i meni :)

      Izbriši
  3. beauty uk ima jedan kozmo koji mi je totalno na drugom kraju grada tako da ga slabo posjecujem, iako moram priznati da beuty uk ima jako dobre stvarcice, a ova sjajila izgledaju odlicno posto sam i sama fan nyx butter sjajila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju "dragulja" , jos plus njihove akcije sa -30%, skoro dzaba :)

      Izbriši
  4. Nyx butter sjajila imam i obožavam, a od ovih imam ja mislim nijansu 05 thickle me pink ili tako nešto i baš mi je super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto svi koji su probali svima se svidaju yeeey :)

      Izbriši
  5. Prekrasne su mi nijanse. S obzirom da mi NYX butter gloss sjajila nisu dostupna, vjerujem da ću probati ova..

    OdgovoriIzbriši