[RECENZIJA] CATRICE NOVITETI Jesen/Zima 2014.

17:03


Pozdrav dame,

jako sam se požurila sa ovim postom jer ga svi nestrpljivo čekaju, grupna recenzija Catrice noviteta koje sam dosad skupila, neću duljiti u uvodu jer vjerujem da će biti puno teksta o samim proizvodima. Pa krenimo...



CATRICE ILLUMINATING HIGHLIGHTER PEN 
(31,90 kuna)

Gledajući promo slike na netu ja sam mislila da je ovo kremasti highlighter u sticku, ne znam zašto. Ali nije, tekući je i pakiranje radi na principu okretanja i proizvod izlazi iz četkice, jel...postoji ovaj i Bronzing Highlight Pen koja je pretpostavljam bronzy haha...ovaj je rozog podtona, ovo je IN YOUR FACE highlighter, ako ste u onoj grupi ljudi koji vole suptilni glow na licu ovo nije proizvod za vas, ali mi (vi) koji obožavamo (obožavate) theBlam Mary-Lou Manizer i volite ga ono STAVITI, ovaj proizvod bi vam se mogao svidjeti jako. Meni se svidio, prvo savjet: nemojte ga aplicirati direktno iz pakiranje na obraze, nego stavite malo na ruku prvo pa utapkajte prstima i izblendajte jer se dosta brzo suši a kada se osuši ne mrda. Kada da prvobitno stavite on je onako ful jak i intenzivan, no kada se osuši postane suptilniji, i dalje je intenzivan no ne onako pomalo zastrašujuće kao kada ga tek stavite na lice. Sadrži glitter ali nije glomazan nego je sitan i zbog njega je proizvod intenzivan, ovaj highlighter nije prirodan ali je odličan i super izgleda na licu ako ga dobro izblendate. Zbog izraženijeg rozog podtona mislim da bi najbolje stajao vrlo svijetlim tonovima.


CATRICE VELVET FINISH KOREKTOR 010 Velvet Ivory

Ovaj korektor mi se također svidio, prekrivanje mu je lagano do srednje, kao što možete vidjeti na fotografiji ispod, finiš mu je prirodan, nije težak i ne isušuje kožu, mislim da lijepo prekrije a da to još uvijek izgleda kao vaša koža a ne cement ispod očiju, područje ispod očiju izgleda svježije a opet prirodno. Za svaki dan je odličan, kao i za one kojima ispod očiju ne treba toliko prekrivanja koliko jednostavno ujednačavanje tena i posvjetljivanje tog područja kako bi izgledali svježije. Na fotki nemam niša na licu osim korektora na desnoj strani. I sadži SPF 6 što nikada nije na odmet. 


CATRICE PRIME AND FINE HEALTHY LOOK Primer 

Za ovaj primer sam dobila puno upita, najčešće da li sadrži šljokice kao onaj promašaj od zelenog primera, odgovor je ne, ne sadrži nikakve šljokice ni shimmer, hvala bogu. Zanimljiv proizvod, prvo ima jedan jako ugodan miris, nije intenzivan i nestane brzo, tekstura mu je rjeđa i pod prstima je onako, svilenkasta, vrlo slična teksturi Prime and Fine Pore Refining Anti-shine Base primera (recenzija OVDJE) ali mrvicu gušći. Narančaste je boje i ima suptilni prirodni sjaj, sjaj kao da ste stavili kremu za lice. Zbog te narančaste boje vas oživi, ne znam koliko ćete moći vidjeti razliku na fotkama ispod no uživo se razlika vidi, koža izgleda svježije i zdravo vrati boju u lice i kao da "ugrije" ten, kao da ste stavili mrvicu bronzera, lijepo zagladi kožu, ne popuni pore ali generalno zagladi malo kožu i puder lijepo sjeda na njega. Produljuje li trajanje makeupa, iskreno ne primjećujem razliku tako da ne vjerujem.

Ovaj bi proizvod preporučila i onima koji nemaju potrebu nositi puder svaki dan a koža im izgleda malo umorno i bezživotno, malo ovog primera i voila. 



CATRICE DEFINING BLUSH IN Pink feat. Coral & Mandy-rine
(28,90 kuna)

Znate da obožavam Catrice rumenila i kada sam vidjela da u Defining blush liniji dodaju 4 nove nijanse bila sam jako uzbuđena, pravo je čudo da sam se zaustavila na dva. Klasična Catrice tekstura, oba rumenila su mat finiša i pigmentiranost im je maaalo slabija u odnosu na recimo Rose Royce ili Rosewood Forest ali nekada vas to ne zavara, može se pretjerati i dalje s njima. Mandy-rine je peachy nijansa sa narančastim podtonom, a Pink feat. Coral, mislim da ime govori sve.




CATRICE ULTIMATE STAY Ruževi 040 NUDEtririon & 050 Mauve Your Lips 
(39,90 kuna)


Pakiranje ruževa je vrlo jednostavno i elegantno, metalno je i u ruci je jako ugodno, sviđa mi se više od njihovog klasičnog pakiranja, pigmentiranost im je zlatna sredina, nisu sheer a nisu ni ful pigmentirani, tekstura im je lagana i ugodna za nositi, no trajnost im nije baš nešto duga. Finiš je kremasti ali čvrsti ako ovo imalo ima smisla, nisu kremasti toliko da se razlijevaju van usana, suhija kremasta tekstura. Nijanse koje ja imam ne sadrže shimmer no ima nijansi u liniji koje sadrže shimmer.

P.S. - na fotki sa rumenilima na usnama imam 040 NUDEtrition. 




CATRICE BEAUTIFYING LIP SMOOTHER in 020 Apricot Cream  
(27,90 kuna)

O ovom sjajilu sam pričala u prošlim favoritima OVDJE.





CATRIE VELVET MATT EYESHADOW 010 Vanillaty Fair & 030 Jump Up And Brown...
(31,90 kuna)


Vanillaty Fair je bijela nijansa sa zlatnim shimmerom koja mi je idealna nijansa za brow highlight a Jump Up And Brown je tamno smeđa nijansa sa zlatnim shimmerom koja zbog tog shimmera pod određenim kutom malo izgleda kao neka maslinasta nijansa, već ste mogli po blogovima primjetiti da ova sjenila užasno lako pucaju, a to je zbog njihove teksture, ova sjenila su toliko mekana, kada bi postojao (zapravo ne znam postoji li ili ne) suhi maslac mislim da bi imao teksturu kao ova sjenila, jako su pigmentiani i blendaju se kao san, mal ose više struse ali to je zbog toga što su toliko mekani, odlična sjenila, smeđu nijansu kada nosim nosim ju samu preko cijelog kapka, toliko je lijepa, a ja rijetko kada nosim samo jednu nijansu sjenila na očima, ako nosim taj dan sjenila. 

Također se među ovim društvom našao i CATRICE NUDE ILLUSION tekući puder kojeg sam već zasebno recenzirala OVDJE, a na meni ga možete vidjeti u FOTD postu OVDJE.

Kao što možete vidjeti kod mene za sada nema flopova što se tiče novih proizvoda,  da svime što sam dosada uzela sam jako zadovoljna. 

Nadam se da vam se ova grupna recenzija svidjela, mislim da je zgodno imati ovako sve na jednom mjestu. Ima još puno proizvoda koji me zanimaju iz novog Catrice asortimana tako da ne sumnjam da će u budućnosti biti i nastavak ove grupne recenzije. 

Jeste vi što upiknuli od novog Catrice asortimana, možda nešto što ja nisam, kakvi su dojmovi? Pišite mi :) 



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

25 komentari

  1. od Catrice noviteta sam kupila Absolute Matt paletu, Velvet Finish korektor 010 i 3 noviteta koji su meni noviteti zapravo: olovka za obrve Brown-eyed-peas i LE rumenila Meet Rosy i Meet Pinky koja nisam uspjela kupiti na vrijeme dok su bili u Mullerima :D
    ja sam s korektorom oduševljena!
    ne mogu se odlučiti jel da kupim Nude Illusion ili Velvet Finish tekući puder jer sam čitala za oba da su polu-mat :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakva je pigmentiranost Absolute Matt palete? :)

      Izbriši
  2. e da, super post i slike ;))
    oba rumenila ti super stoje
    i obadva ruža su lijepa a za Nudetrtion sam mislila da je "meh" do ovog posta (umjetno svjetlo u Mulleru -.-)
    čudi me da u sjenilima ima shimmera a trebali bi biti mat kako ime kaže
    bacila sam oko na svijetlo smeđu nijansu iz te linije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je izenadio shimmer u sjenilima, iskreno preferirala bih da su mat ali eto :D

      Izbriši
  3. Catrice je rasturio s ovim novitetima, još da dođu do mene bilo bi super :D Želim highlighter olovčicu, rumenila, korektor i velvet puder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš da kod nas sve uvijek ide super sporo :/ Alii kad dođe, sreća :D

      Izbriši
  4. Koja je cijena ovog highlightera?

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično odrađen post!
    Ja se nadam da ću se dočepati nekih noviteta, pogotovo par sjenila koja su me bar što se swatcheva tiče očarala nijansama <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Od Catrice noviteta probala sam (zbog ograničene dostupnosti) samo Nude illusion puder i to i nijanse 10 i 30 koje miješam da dobijem pravu nijansu.. Želim probati ove lip smoothere i to ću vjerovatno kupiti sve tri nijanse :D takođe mi se dopadaju ove nijanse, ali i burgundy :D Kupila sam i četkicu za sjenila koja je poprilično dobra.. :) Jako mi se dopao i Makeup adapter, šteta što je mali broj nijansi, pa mi je medium tamno, light svijetlo, a kad pomiješam izgleda, hmm, muljavo? nosim light, ali uz dodatak malo tamnijeg kompakt pudera i s malo jačim konturiranjem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Burgundy je i meni lijep ali imam već takvu nijansu koju vrlo rijetko nosim pa rekoh preskočit ću :D

      Izbriši
  7. Hvala na postu! Sad točno znam što bih kupila, a to je definitivno highlighter, ruževi (ja sam luda za nude/taupe/smeđim nijansama) i Pink feat. Coral rumenilo ^^
    I da, tvoje obrve su fantazija, samo sam to htjela spomenuti :ljubomorna: :Đ

    OdgovoriIzbriši
  8. Mauve your lips izgleda jako lijepo :)
    i Jump up and Brown sjenilo me mami,, ali me odbija što pucaju :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji primjerci su čitavi još uvijek tako da....ne znam, ja se osobno ne mogu požaliti na to.

      Izbriši
  9. od svih noviteta sam kupila zasad sam jedan ruž, no sviđaju mi se i sjenila (ali to pucanje mi se ne sviđa), a i ovaj highlighter

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Highlighter je odličan samo se treba malo poigrati s njime i naći tehniku nanošenja kakva tebi odgovara najviše :D

      Izbriši
  10. Divan post! Doslovno bih rekla da mi se sve sviđa :D kad je sve tako dobro predstavljeno :D
    Primer mi se čini da lagano i potamni kožu, a za highlighter sam totalno zainteresirana :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D
      Pa da, no to kod mene nije teško postići jer sam u licu baš baš bljeda, tako da mi vrati boje u lice. :D

      Izbriši
  11. ja takodjer mogu nahvaliti lip smoother i nova rumenila :) catrice stvari me u zadnje vrijeme odusevljavaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rasturaju da, gdje ćeš bolje, odlični i jeftini proizvodi! :D

      Izbriši