FLORMAR Revolution Perfect ruzevi [RECENZIJA]

18:46


Pozdrav dame,

let's talk lipsticks! Danas ću vam malo pričati o Flormar Revolution Perfect ruževima, reći vam svoje dojmove o njima i pokazati nijanse koje imam.


Znate da obožavam ruževe, imam ih preko stotinu u kolekciji i nije me sramota nimalo jer ih ponavljam, obožavam. A znate što još volim? Dobar jeftini ruž, gdje ćeš bolje?!

Ja i Flormar smo se razišli kada su se povukli iz KOZMO drogerija i da vam budem iskrena potpuno sam zaboravila na brend. Dok se nisu vratili u Osijek i otvorili trgovinu. Jedan dan lutajući trgovačkim centrom naravno naletim da vidim što ima i izađem naravno, sa novim ruževima.


Radi se o neutralnim nude nijansama pod imenom Incognito in Pink & Beige Cult.

Tekstura ruževa je ugodna, kremasti su ali ne previše, malo im je tekstura "čvršća", kada ih nanosite nije baš da klizi po usnama čim dotakne vaše usne ali zbog te teksture će duže trajati na usnama. Nisam primjetila da mi isušuju usne.

Pigmentacija je odlična. U dva sloja dobijete boju kakva je u pakiranju.

Trajnost im je prosječna, zbog toga što su malo čvršče teksture oni se dosta dobro drže na usnama, 3 sata bez popravaka, no imajte na umu da su ovo svijetle neutralne nijanse koje inače brže nestanu sa usana nego neki crveni ruž. Ruževi naglašavaju ispucanost usana, ukoliko se borite s time, brzinski peeling usana je poželjno napraviti prije nanošenja ruževa.

Finiš ruževa je neki satin, nisu potpuno mat no blizu, finiš mi se jako sviđa, ja preferiram te satin (i mat) finiše više nego ful kremaste i sheer u zadnje vrijeme jer želim da se vidi da imam ruž na usnama i ne želim da se on "šeta" po mome licu. Kada ga prvobitno nanesem on je dosta kremast no nakon kratkog vremena se "osuši" i onda dobijem taj satim finiš.

Incognito in Pink je pinky mauve nijansa sa hladnim podtonom no na fotkama se malo izgubio, uživo je ruž "hladniji" i više do izražaja dolazi ta ashy nota koju ima. Jako zanimljiva nijansa koju stalno nosim.

Beige Cult je ta concealer nude nijansa sa pinky podtonom, ovaj ruž nikada ne nosim samog, nego ga uvijek kombiniram sa drugim ruževima kada želim dodati dimenzije usnama ili ih povećati vizualno pa stavim ovaj ružž u sredinu i dobijem taj blagi ombre efekt zbog kojeg mi usne izgledaju punije i veće. U zadnje vrijeme sam dobila puno upita da preporučim neku ovako svijetlu nude nijansu pa evo još jednog prijedloga, ukoliko volite taj look.





I'm sold! Ruževe otkad sam ih kupila jako često koristim i jako sam zadovoljna, a ni na cijenu od 50-tak kuna se ne mogu požaliti.



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

12 komentari

  1. Mislim da sam već rekla, ali moram opet, ti si stvarno prekrasna djevojka! :)
    Incognito in Pink mi se jako sviđa, toliko da sam ga upravo stavila na WL. Nadam se da ću uskoro u Osijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hjoj hvala ti :) :)
      Definitivno ga oškicaj u trgovini :)

      Izbriši
  2. Incognito in pink ti prekrasno stoji, i meni je favorit!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaooo pedesetak kuna. Kod nas ne kostaju preko tri ili cetiri marke... Imam ove ruzeve, tu bez i jednu ljubicastu nijansu, nisu losi. Al bas mi bezveze sto su vam nabili toliku cijenu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 5.80 koštaju :) što je 3 eura. imam i ja iz ove linije nekoliko, a bolji su mi cashmere stylo deluxe, oni zlatni, mada su i ovi skroz ok.

      Izbriši
  4. Opsjednuta sam ruzevima u zadnje vrijeme imam najvise Maybelline ruzeva. Ovaj Flormar mi je super. Zanima me koji su po tebi odlicni ruzevi za malu cijenu (40ak kn)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon i Golden Rose su mi u tom rangu najdraži :)

      Izbriši
  5. Nemaš se čega sramit, ak se Shaaaanxo ne srami... :D
    Divni su ruževi, pogotovo Incognito in Pink.
    Jedino što me od Flormara odbija od prvog dana kad sam primjetila brend, je ambalaža. Baš mi je ružna :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne sramim se :D Meni je super :D hehe. Da ambalaza im nije nešto no poceli su se popravljati :D

      Izbriši
  6. Ova mauve boja je super, divno ti stoji :) Flormar mi je stvarno drag brend :)

    OdgovoriIzbriši