FAVORITI MJESECA - Rujan 2014. (Sleek, Garnier, Revlon,...)

19:58


Pozdrav dame,

ajme listopad je, mjesec mi je proletio nisam se ni okrenula, doslovno, danas je već petak, jučer je bio utorak, ne znam što se događa, sve prebrzo ide, stooooooop. Okej sada kada sam malo izdramatizirala možemo se baciti na favorite mjeseca rujna, koji mi je ako niste skužili, pre pre prebrzo prošao.



SLEEK Matte Me Lip Cream in Brink Pink - omg, ovo je super neonska electric pink nijansa, predobra je hehe, super sam zadovoljna, traju super dugo na usnama, malo isušuje usne, no ništa što malo balzama za usne ne bi moglo popraviti. Tuš, umjetne trepavice, malo konturiranja (u mom slučaju - malo više hahah) i ovo na usnama, BAM...super izgledate.

BEAUTY UK Glacier Gloss Lip Gloss in Peach For The Sky - odlična sjajila, stvarno, neću se sada raspričati jer ide recenzija, pa da ne odam sve...ali definitvno odite u KOZMO i swatchajte tester, nijanse su odlične, i još su trenutno na akciji 19,99 kuna (redovna cijena 25 kuna). Naravno da sam zapela za peachy nijansu, stalno je ovaj mjesec išla samnom svuda u torbi.

CATRICE Prime and Fine Healthy Loo Primer - jako sam zadovoljna sa ovim primerom, neću ni o njemu duljiti jer ću i o njemu pričati u jednom drugom postu ali jako mi je dobar, ostavlja kožu dewy i ima jako ugodan miris (i nema nikakve šljokice!!). Ne znam baš da li produljuje trajanje makeupa ali definitivno "oživi" lice.

REVLON Colorstay tekući puder - moj dobar stari prijatelj, koristila sam ga prije, potrošila i nisam ga nikada ponovno kupila jer sam uvijek imala (imam) hrpu pudera koje bi trebala koristiti i iskoristiti, no našla sam se u situaciji da mi nijedan puder nije sjedao na lice onako kako želim, ništa mi se nije sviđalo kako izgleda na koži i jedan dan u Mulleru ga ugledam i stavim u košaricu, i od tada je stalno na mom licu. Imam pitanje za vas...ima li velike razlike u ovom za suhu/normalnu kožu i verziji za mješovitu/masnu kožu?


SLEEK I-Divine Ultra Mattes V2 paleta sjenila - volim dobru paletu, uh što volim dobru paletu, a što volim još više, dobru mat paletu....oooo da. Ovo je jedina paleta sjenila koju sam koristila kroz mjesec rujan, i zadnji look na blogu (KLIK) je rađen sa ovom paletom. Pogađajte koje sam nijanse najviše koristila? Da, neutralne hahaha.


GARNIER Micelarna otopina - Ako me čitate znate da sam religiozno koristila L'Oreal micelarnu otkatko je izašla ali sam se uvijek žalila kako je dosta skupa s obzirom da ja micelarne trošim kao da ih pijem, i mnogi su mi preporučili da probam ovu jer su sastavom praktički iste, naravno koliko je bilo pozitivnih iskustava toliko je bilo i negativnih, i uvijek sam ju gledala u drogerijama i mislila joj što ako mi bude uzašna šta ću sa 400 ml micelarne?! No uzela sam ju i nisam požalila, ja ne vidim nikakvu razliku između ove i L'Orealove, odlična mi je kao i L'Orealova tako da se prebacujem na Garnier jer dobijem duplo više prozivoda.


To bi bilo to za ovaj mjesec, lijepo probrano društvance se skupilo kod mene ovaj mjesec.

Naravno, želim čuti vaše ovomjesečne favorite, što ste voljeli, što pak niste...pišite mi! :)



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

18 komentari

  1. Kakvo je prekrivanje revlonu?
    Ja imam masnu t zonu i napola obraze,dok je ostatak nekako suh,pogotovo područje oko nosa,ističe li suhe djelove i kako se ponaša na masnijima? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Revlon je super puder :)
      isto imam masnu i problematičnu kožu, i jako dobro prekrije.
      Neke cure se žale da im je pretežak na licu, meni stvarno nije, paše mi i ne izaziva dodatne probleme i prištiće ;)

      Izbriši
  2. Ovaj mjesec sam obožavala Eveline bb kremu, jedina mi nije isperutala lice jer imam suvu kožu, a ovaj mjesec je to bilo previše izraženo... Takođe, dopala mi se i Baleina dnevna krema sa ureom, jer mi je sasvim dovoljna kao podloga ispod pudera (a ovaj mjesec trebala mi je podloga i ispod bb kreme :/) Od ruževa sam najviše koristila Avonov matte nude ruž i Nourishing nude sjajilo.. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam Garnier micelarnu i odlična mi je... A sjajila su divna, nz koje mi je bolje, Beauty UK ili Sleek.. :D E da i paleta <3 Mat, savršeno.
    Super su favoriti :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni favoriti, pogotovo mi se sviđa paleta.. Baš mi je nekako za ovaj jesenski period :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Favoriti su ti divni. Garnierova micelarna mi je na wishlisti

    OdgovoriIzbriši
  6. meni je CS za suhu/normalnu kožu bolji, iako imam mješovitu/masnu sklonu dehidraciji... za suhu/normalnu kožu je malo rjeđi, ima mrvicu slabije prekrivanje, ali mi ljepše sjeda na kožu, ovaj za masnu mi je ipak pretežak i malo me isuši.

    super favoriti, ja isto koristim Garnier micelarnu i Revlon CS, to mi je stalna postava. mjesecima koristim Balea Med pjenu za pranje lica i Mixa dvofazni odstranjivač za šminku oko očiju, a uz to ovaj mjesec volim i Himalaya Herbals Gentle Exfoliating Apricot Scrub, Dr. Scheller Calendula kremu za ruke, Avon fiksator i bazu za kapke, Sleek Flushed rumenilo, Catrice Illuminating rumenilo I'm nuts about you, W'n'W Mellow Mauve rumenilo, i Golden Rose ruževe matte 12, i 73 iz obične linije. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. i ja sam probala obje, i koristim Garnierovu micelarnu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Garnier micelarna je meni definitivno najbolja micelarna, i bolje se ponaša na licu (nije ljepljiva) i bolje skida šminku od L'Orealove. Value for money :D
    A Revlonov Colorstay imam za masnu/mješovitu i prilično sam zadovoljna. Ne znam kako bi se ponašao na suhoj/normalnoj koži, ali ja osobno ne primjećujem da me isušuje niti mi ističe ljuskice i borice, pa pretpostavljam da bi bio OK uz razumnu hidrataciju prije. Dosta se dugo ne usjajim, a kad matiram ne kejka se uopće. I nije tako strašno težak kako svi briju, pogotovo za ove hladnije dane (ljeti je definitivno užasan) Jedino me izbor nijansi me ostavio malo tužnom, nekako su sivo-neutralne ili vuku na rozo (a ja žuta...).
    A paleta zbilja dobro izgleda, i sve mi se čini da ću je ubosti jednog lijepog dana, iako me Sleek ostavio ravnodušnom sa Garden of Eden paletom... Nekako sam očekivala puno više...

    OdgovoriIzbriši
  9. jedan mali off hoces li pisati recenziju za one Flormar ruževe?
    sjecam se da su bili u new in-u al se ne sjecam da je bila recenzija...?

    također me zanima dal ces pisati recenziju za ovaj brink pink od Sleeka, pitam zato jer svugdje na netu drugačije ispadne :/

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, Sleek, imam tu paletu i otvorila sam tvoj look i skopirat ću ga. :p Inače mi je ta uz Au Naturel fav.
    Garnier miscelarnu isto dijelim mišljenje, ja ju jako volim.
    I još jedan savjet, ako nosiš matte me od Sleeka, nemoj piti pivu iz flaše - ja sam svoj pojela. :D Ali inače, odličan proizvod (imam rioja red i boja je predivna), lako se nanosi, dugo traje, ma savršena stvar.
    Odlični favoriti!
    Ines

    OdgovoriIzbriši
  11. Cure imam pitanje.. Prije par mjeseci sam tražica CS u svim zagrebačkim Mullerima i Irisima, i ne znam više gdje ne i svugdje su mi rekli da je Revlon povučen iz Hrvatske! Jel to bila loša šala ili? Nadam se da je jer vidim da ga puno vas ima..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja svoj našla u Nami na Kvatriću, nakon što sam i sama obišla sve Muellere i jedan Iris... U Nami valjda vrijeme stoji LOL :D (šalu na stranu, gledala sam godinu proizvodnje na bočici i piše 2013., tako da...)

      Izbriši
    2. Ja sam svoj kupila u Müller-u u Avenue Mall-u prije 10-tak dana.

      I od kako su promjenili formulu CS meni osobno je bolji je ovaj za suhu/normalnu kozu iako imam masnu kozu, lijepse mi sjeda na lice i upcenito lijepse izgleda na licu. Jedino u cemu mi je bolji ovaj za masnu kozu je dulje matiranje, al s tim da ti nemas masnu kozu, moja ti je skromna preporuka da se drzis ovog za suhu. I da ove dvije verzije nemaju identicne nijanse, buff za masnu kozu je malo svijetliji odnosno podton im nije isti.

      Izbriši
  12. Definitivno moram porbati Revlon puder i Garnier micelarnu kad je već ista kao i Lorealova ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti Garnier micelarna jer je isplativija :D

      Izbriši
  13. Hej pozz super blogic. :-) Meni od Garnier micelarne po bradi i oko nisa sve siiiiiitne ko bobuljicice izbiju, nisu ni bobuljicice, mogu rukom preci preko toga i osjetim pod rukom da ima nesto, samo ne znam sta i da zacrveni mi se taj dio uzasno. Ne znam vam to opisat i ne postoji ni jedan puder ni kamuflazna koja bi to mogla prekriti, bas mi uneredi lice. Tome treba tri cetri dana da prodje. Da li se to ikome desavalo??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam po blogovima da se to nekima također događalo što i tebi, koža je jednostavno imala neku reakciju i neodgovara joj, ako si sigurna da je od mcielarne možda je najbolje da promjeniš micelanru :/

      Izbriši