eBay Wishlist #1

11:58


Pozdrav dame,

budući da je nedjelja i nadam se da se danas opuštate i uživate u slobodnom danu odlučila sam se danas za jedan opušteni post. Svi znamo kako ide ovaj scenarij, gluho doba noći, ne mogu spavati, na tv-u naravno nema ništa zanimljivo ili je program završio, uzimam laptop i otvaram eBay i avantura kreće...

eBay je čudo...nema šta nema tamo...zbog toga sam se odlučila na ovu seriju postova gdje ću vam s vremena na vrijeme pokazati što sam našla, što mi se svidjelo i završilo na Wishlisti ili Watchlisti. Biti će svega, od beauty stvari do totalno random stvari koje želim (trebam) u svome životu. Pa krenimo...


STALAK ZA NAOČALE - LINK 


Ako volite sunčane naočale kao ja i imate ih previše, ovakav stalak nam treba kako bi lijepo imali pregled nad njima.

KOZMETIČKA TORBICA - LINK

Predobre su mi ovakve kozmetiče torbice, a ako ste malo neat freak kao ja i volite sve organizirano i na svome mjestu, ova kozmetipka torbica je stvorena za nas hehe.

STALAK ZA NAKIT - LINK



Presladak mi je ovaj stalak za nakit, savršen za sve moje dainty lančiće i narukvice.

RUKSAK - LINK



Stvarno mi treba ruksak, svaki put kad putujem proklinjem se što ga nemam, a ovi su mi super slatki i zabavnog printa.


STYLE MASTER SET KISTOVA - LINK



Već imam njihov kabuki set (recenzija OVDJE) s kojim sam super zadovoljna, kistove svakodnevno koristim i stalno perem i nikakvih problema nemam s njima tako da želim još njihovih kistova jer su jeftini i setovi su dobri, kistova nikad ne možete imati previše hehe.

STYLE MASTER SET KISOVA 2 - LINK


IKEA (REPLIKA) POSUDICE - LINK


Jedan od najpopularnijih IKEA komada (osim Alex ladičara) u beauty zajednici, naravno da će kinezi napraviti repliku, i hvala im na tome jer iako je IKEA otvorena u Hrvatskoj, za mene koja sam u Osijeku ta IKEA u Zagrebu je isto što i ona u Austriji i Mađarskoj, daleko. Plus imate izbor boja. 

BIJELI ČUPAVI TEPIH - LINK


Ovaj tepih želim uzeti za fotkanje, fotke proizvoda na ovih tepisima su prekrasne, jedina stvar koja me sprječava da ga kupim jest ta da mu dlačice jako otpadaju, što nikako ne želim...

Jeste li vi naišli na nešto zanimljivo na eBayu nedavno? Podijelite to samnom u komentarima :) 


FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

21 komentari

  1. Super lista,ja sam ovakav slican stalak za nakit nasla u Jysku,samo sto je malo manji... :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakvi su ti kistovi s ebaya? Jesu od prave dlake il su nak cijeli tvrdi i bodljikavi kad ih koristis?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kistovi su od sintetički, tvrdi su ali su super mekani :D

      Izbriši
  3. Ajme, ruksak! *.* Divaaaan jeeee!
    Super, sad ga i ja želim :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam ja te ikea posudice i super su mi za kistove i olovke za oci/usne. Kistove bi i ja htjela :))

    OdgovoriIzbriši
  5. obožavam ovakve postove, uvijek dobijem inspiraciju za shopping

    OdgovoriIzbriši
  6. Naručila sam Style master kistove (ove 2) već 17,9 i još mi nisu došli :/,javim kakvi su ako želiš :)

    candymakeupgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doći će, nije to ništa čudno, paketi iz Kine ponekad dođu i nakon mjesec dana, javi mi definitivno kakvi su :D

      Izbriši
  7. Sve mi je divno! Ove kozmetičke torbice sam već gledala jer bi mi bila idealna za kraća putovanja kad osnovne kistove uzimam. Ikea posudice su preprepredivne <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iz istog razloga su i meni torbice super :D

      Izbriši
  8. Ikea posudice već imam u watch listi :D Super su mi i kistovi. A i stalak za naočale je već odavno u watch listi, samo nikako da ga naručim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je tako, uvijek se provuče nešto ispred njega :D

      Izbriši
  9. hvala na stalku, već je u košarici :) uvijek ga krenem tražiti ali mi se smete sa uma pa zaboravim, taj ruksak i ja gleedam jer mi treba često sam na bajku

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam 4 style master kista i koristim ih svaki dan. Odlični su, mekani, lako se peru i dlake ne ispadaju. Ja imam ova 4 velika kista (http://www.ebay.com/itm/8pcs-Style-master-Cosmetic-Eyeshadow-Makeup-Brush-Set-Cosmetics-Foundation-Brush-/261590495108?pt=US_Makeup_Brushes&hash=item3ce8022f84) a svakako uskoro želim naručiti i ostale. Presavršeni su :)
    Ovo nije link s kojeg sam ih naručila, to je čisto informativno ;)

    OdgovoriIzbriši