SLEEK Blush by 3 in SUGAR [RECENZIJA]

20:50


Pozdrav dame,

danas ću vam malo pričati o SLEEK Blush by 3 paleti rumenila u nijansi Sugar. Ovu sam paletu željela najviše od svih, a kupila sam ju zadnju..zašto ne znam. Nakon isprobavanja mislim da mogu reći koju o njoj. Kao i obično, krećemo sa osnovnim informacijama...





Kao što sam rekla ovu sam paletu željela najviše, iako je zadnja došla na red, paletu Lace sam već recenzirala OVDJE, tako da ako vas zanima ona, recenzija postoji :).

Nijanse u ovoj paleti vrište jesen, to je vjerojatno razlog zašto sam toliko odgađala kupovinu, čekala sam da uđem u to jesensko razdoblje/raspoloženje, jer iako se ne pridržavam posebno "pravila" o nijansama za godišnja doba, što se tiče rumenila, skužila sam da tijekom jeseni preferiram ovakve nijanse na obrazima, tamije, zagasitije  i bogate nijanse. 

Nijanse Turbinado je mat finiša, dok Muscovado i Demerara sadrže shimmer

DEMERARA - Tamna zagasita crvena nijansa sa maalo smeđeg podtona, sadrži sitni shimmer koji se ne primjeti jako na obrazima. Jako lijepo izgleda na licu no ako ste svijetli kao i ja ili svjetliji pazite na količinu kada ga aplicirate, lako se može pretjerati a kada pretjerate sa crvenim rumenilom ne bude lijepo (znam iz iskustva hehe)

MUSCOVADO - ovo vam je jesenska sestra nijansi Rose Gold, smeđa nijansa sa crvenim podtonom i zladnim shimmerom, puno zlatnog shimmera, zbog toga me podsjeća na Rose Gold. Jako lijepo rumenilo. Za ovo isto vrijedi manje je više. 

TURBINADO - mat zagasita breskvasta nijansa, dosta neutralno rumenilo. Jako lijepo ide uz tamnije nude nijanse koje su sada popularne.


Što se tiče teksture rumenila, nijanse Demerara i Muscovado su mekane, ne truse se te su dobro pigmetirane (nijansa Muscovado je SUPER pigmentirana), dok je tekstura nijanse Turbinado malo drukačija, suhija...ne znam da li je pravi izraz kredasta, pod prstima nije tako mekana kao ostale dvije nijanse, možda je to mat finiša i kada ga swatcham na ruci ne čini se baš pigmentiran no kada sam ga prvi put krenula staviti na obraz imala sam malo težu ruku i pretjerala sam, tako da neka vas ne  zavara swatchanje. Neki se proizvodi jednostavno loše swatchaju a kada se apliciraju na lice budu odlični, nerijetko je tako slučaj i sa sjenilima. 

Sa trajnošću rumenila nemam problema, postojana su tijekom cijelog dana, malo izblijede ali ne nestanu sa lica potpuno. 


Ja sam  generalno jako zadovoljna, kao i sa ostalim Sleek rumenilima, znate već da sam veliki fan Sleek kozmetike, paleta je idealna za jesen, vrlo često miješam nijanse, malo ove pa malo one. Svaki puta dobijem neku novu nijansu rumenila. 



Volite li vi Sleek rumenila? Ako da, koje nijanse su vam najdraže? Pišite mi :)





FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

12 komentari

  1. Prekrasno je!!! Imam u planu probati Sleek kozmetiku!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imena po vrstama šećera su im stvarno genijalna :) Samo ću morati da guglam kakav je ovaj 'turbinado'. Ovo nisu moje boje ali sam morala ostaviti komentar zbog imena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da su to imena vrsta secera! Bas slatko hehehe :D

      Izbriši
  3. Mene je oduševilo Sleek rumenilo u nijansi Life is a peach koje si predstavila u svojim favoritima avgusta, te sam odmah iskoristila popust od 20% na Sleek i poručila ga, stiglo mi je pre 2 dana, predivno je :)

    Sad su me zainteresovala palete rumenila, ovo je lepo, biće ti i za jesen sjajno, ali mislim da ne bi odgovaralo mom svetlijem tenu, bacih oko na nijansu california.

    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj i ja jako volim to rumenilo :D Bas mi je drago da si zadovoljna :D

      Izbriši
  4. Totalno jesenje boje, prekrasna paleta.. Baš mi se sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa nisu mogli bolju jesensku paletu složiti ni da su htjeli! Trenutno imam samo Sleek palete sjenila, ali želja mi je uzeti i pokoje rumenilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislila sam da mi ne treba ova paleta, ali si me sada razuvjerila.. xD

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lijepe boje,doduše ne znam da li bi mi možda bile pretople ali ah...možda se ipak odlučim na kupovinu. ;)

    OdgovoriIzbriši