Proizvodi koji su me razocarali

15:45


Pozdrav dame,

nisam dugo pričala o flopovima koje sam isprobala ove godine, u Empties postovima se tu i tamo nađu proizvodi koji mi se nisu svidjeli no većinom se radi o preprativi ili o proizvodima za njegu kose...danas ću pručati o dekorativnim komadima. U kolekciji ih nema puno jer se rješavam stvari koje mi ne odgovaraju ili koje mi se ne sviđaju jer nema smisla da stoje u kolekciji kada ih nikada neću koristiti, no ipak se našlo par komada o kojima ću vam malo pričati. Pa krenimo...




L'Oreal Mega Volume Miss Manga maskara - premokra, previše proizvoda na četkici i sljepljuje trepavice, na kraju završim sa tri velike trepavice.
Maybelline Big Eyes maskara - ova maskara ima dvije strane, jedna četkica je za gornje trepavice, druga (vrlo mala) je za donje trepavice, ova maskara mi nije totalni promašaj, koristim dio za donje trepavice, baš mi se sviđa četkica, super uhvati sve donje trepavice i precizna je taj dio je ok, problem imam sa drugom stranom, nema nikakvog efekta na mojim trepavicama, kao da nisam ništa ni stavila na trepavice.
Revlon Lip Butter u nijansi Sweet Tarte - ovdje je problem u konkretno mom primjerku, ruž je toliko mekan da kada ga apliciram na usne previše proizvoda završi na usnama i komadić se otkine i ostane na usnama, kao da se bio otopio, što se nije dogodilo, imam ovaj proizvod i u drugim nijansama i nemam taj problem s ostalima. Čitala sam na blogovima da se to i drugima događa ponekad sa Lip Butter-ima. S obzirom na cijenu koja nije baš sitnica ovo se ne bi trebalo događati.
Chanel Rouge Coco Shine u nijansi 48 Evasion - moje osobno mišljenje je da cijela ova linija nije vrijedna tih 200+ kuna, sheer glossy ruž koji nije ništa posebno, u drogerijama postoji toliko proizvoda tog tipa da jednostavno ne mogu opravdati cijenu, ima Chanel puno boljih linija ruževa od ove. A i isušuje mi usne jako.
Rimmel Moisture Renew u nijansi Nude Delight - ruž sam po sebi nije loš, naprotiv odličan je ali meni nijansa nikako ne odgovara, previše je žut, što me jako iznanadilo jer na netu ne izgleda tako. Baš sam se bila razočarala jer mi je dugo bio na WL.
Maybelline Baby Lips in Pink Punch - marketing ovog proizvoda zaslužuje neku nagradu. Toooooliko hypa oko nekog proizvoda nisam vidjela nikad, a proizvod je ništa, ali ništa. 0 bodova, obični balzam za usne, a ni kao balzam nije nešto pretjerano dobar. Imamo mi na tržištu puno boljih balzama za usne za istu cijenu ili čak manju.
Make Up Factory Cover up Concealer Set 03 - korektor koji je namijenjen području ispod očiju, no ovaj korektor je toliko tvrd i suh da ne znam koliko masnu kožu netko treba imati da bi mu tekstura ovog korektora odgovarala i vrlo teško se blenda, dolazi i sa puderom u kamenu za fiksiranje korektora koji je transparentan, on je okej, ništa spektakularno no iskoristivo. S obzirom na cijenu od 100 kuna, flop totalni.
Avon Glimmerstick olovke za obrve - nijanse olovaka su odlične, ali su toliko mekane da graniče sa kremastim proizvodom, što nije dobra stvar za olovku za obrve, koliko god ja imala laganu ruku jednostavno se previše proizvoda aplicira na obrvu i nisam mogla nikako raditi s njima.


Koji proizvodi su vas razočarali u zadnje vrijeme? Pišite mi :) 



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

27 komentari

  1. Makeup Revolution Curl il tako nesto maskara, i novootvorena daje dojam da je vec potrosena nesto kao sve Catrice maskare koje imam,ali nakon 6 mj. :D I MUR matte puder..nikakvo prekrivanje za nas sa zeznutijom kožom.Nekako je kao BB krema..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto izgleda da svi dijele misljenje za MUR maskare...

      Izbriši
  2. Pa i mene je ova Manga maskara jako razocarala, ne smijem trepnut 5 minuta nakon nanosenja jer zavrsi posvuda, a ne napravi nista od trepavica. Baby lips je idiotizam haha :D Kupila sam jedan cisto da vidm u cemu je stvar, totalno bezveze.
    Od ostalih proizvoda koji su me razocarali su Biobaza dezici (sat vremena mirisa, nakon toga znoj i smrad), MUR maskare (presuhe su mi) i par nijansi MUR ruzeva (ne znam tocno koje su ali budem radila post za swatchevima pa cu napisat tamo :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam kupila BabyLips iz istog razloga :D Na meni prirodni dezici ne djeluju, ali nimalo.

      Izbriši
  3. Najveće razočarenje ikad za mene je Lancome Juicy ruž čija je tekstura ravna voštanim bojama. :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Potpuno se slažem kad je riječ o Avonovim olovkama za obrve, užas živi! Slično mišljenje djelimo i kad je riječ o Maybelline Baby Lips balzamima, nijedan me nije oduševio :( Nisam probala Manga maskaru, ali koliko sam čitala i gledala, njena poanta je da ti oči izgledaju kao iz mangi, znači 2-3 velike trepavice kao što si i napisala... Meni to nikako ne odgovara pa ju nisam ni kupovala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto nisam jedina koja misli da su Avon olovke jako premekane :D

      Izbriši
  5. Od baby lipsa me razocarao samo Mint Fresh. Kad ga stavim na usne bas me peku. Pink Punch i Cherry Me su jedini ok ali nista spektakularno. Takoder su me razocarali Balea gelovi za tusiranje. U bocici super mirisu a kad se tusiram nista ne ostane u jako mi isuse kozu. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E sa nekim Balea gelovima imam i ja taj problem :D

      Izbriši
  6. Loreal Manga je užas, a i reklama mi je strava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Reklama je zapravo za čudo dosta iskrena hahaha dobiješ "tri velike trepavice" :D

      Izbriši
  7. Nisam probala ovu Loreal maskaru jer se držim svojih starih, ono, maskare uopće ne pratim :D Baby lips nisam ni namjeravala uzeti jer sam vjerovala da je to sve isto, da sam uzela uzela bih ga radi izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ni ne znam zasto sam uzela, stvarno ne znam, blackout trenutak :D

      Izbriši
  8. slažem se oko Miss Mange :D
    Baby Lips sam isprobala samo Cherry me,, meni je super stvarno, jer mi lijepo poboja usne, ostavi lijepi trag boje, a ne isušuje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala taj jer crvene nisu moj đir :D Drago mi je da si zadovoljna :D

      Izbriši
  9. Mene razocara toliko proizvoda da mi se i ne isplati pricati o tome, a kamoli kada shvatim koliko sam novca dala...
    Ali eto da izdvojim trenutno: Maybelline bb krema (znaci nista!), NYX HD concealer, ziaja kreme kozje neke, vichy nutrilogie krema, svi schauma samponi, max factor lakovi za nokte... itd u nedogled
    baby lips imam peach kiss nijansu i onako, ok je, nista specijalno ali manje isusuje usne od onog labellovog u boji

    OdgovoriIzbriši
  10. Slazem se za Baby Lips,navodno traju 8sati,mos' si mislit...meni nestane sa usana za 20minuta.

    OdgovoriIzbriši
  11. Baby lips mi je okej, imam sve nijanse dostupne kod nas... Balzam k'o balzam, ali su simpatični i pristupačni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma najbolji marketing na svijetu valjda :D

      Izbriši
  12. aaajde fala bogu da je netko napokon rekao nesta pametno o tim babylips balzamima!
    je da su slatki, ugodni oku i to sve, al brate ko svako drugo labelo -.-' ma porez na budale rekla bih (bez uvrede :P )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ništa, nisam platila punu cijenu ;) hahah

      Izbriši
  13. spremam svoju "shitlistu" već dulje vrijeme, i kako izgleda bit će prilično dugačka :/
    Chanel ruž imam jedan jedini, i grozan se (rouge allure, neka ciglasta crvena, ok boja ali je sapunjav, mastan, nakuplja se i curi, također i isušuje... sva sreća pa je bio poklon... inače za 260? kn skupiš cijeli Catrice postav, koji je bar 20 razreda iznad tog ruža...)

    a ovaj korektor za podočnjake bi meni mogao odgovarati hah, meni je uvijek sve premasno i ubrzo kliže bez obzira na fikasiranje :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Mislila sam da sam jedina osoba koja ne voli baby lips pogotovo u nijansi Pink Punch. Toliko sam bila srecna kada su dosli kod nas i bukvalno sam ih kupila prvog dana ali sam se malo razocarala. Takodje mi se ne dopada ni Big eyes maskara cetkica za gornje trepavice je prevelika i na kraju ih samo slepi i ne da dovoljnu duzinu. Pogledaj moj blog: http://sparklygoddess.blogspot.com/ :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni se iskreno Miss manga sviđa, najbolja mi je. A baby lips takođe mi se jako dopada. Meni trepavice ne izgledaju uopšte kao tri dugačke trepavice, već mi je super.

    OdgovoriIzbriši