NEW IN #15 (theBlam, Real Techniques, NYX,...)

12:22


Pozdrav dame,

znate što je ovaj post...situacija: I like my money where I can see it...in my vanity. :) Skupilo se novih stvari, što noviteta što stvari koje su mi bile na WL. Neću duljiti nego se bacimo na novitete kod mene...


CATRICE

All Matt plus Shine Control Make Up 010  |  Prime and Fine Healthy look primer  | 
 Defining Blush 025 Pink ft. Coral  |  Velvet Finish korektor 010 Velvet Ivory  | 
 Illuminating Highlighting olovka
(cijene na www.catrice.eu)

Osim All Matt plus pudera sve su noviteti u Catrice ponudi All Matt plus je stari favorit no nisam probala novu formulu a već ga neko vrijeme želim uzeti jer mi 010 jako lijepo odgovara tijekom zime, u prošlom New in postu OVDJE ste mogli vidjeti još Catrice noviteta, znate da sam veliki fan Catrice kozmetike tako da sam jednostavno morala uzeti sve što me zanimalo, i još uvijek ima 2-3 stvari koje želim uzeti no jednostavno sam se morala zaustaviti i ostaviti to za idući mjesec. 


CATRICE Ultimate Stay ruževi 040 NUDEtrition & 050 Mauve your lips


theBALM Cindy-Lou Manizer  |  NYX Matter Bronzer 03 Medium & Liquid Illuminator 02 Gleam

Budući da sam ogromni fan Mary-Lou Manizer highlightera, htjela sam probati i Cindy-Lou Manizer, nije loš, ali nije me oduševio kao Mary-Lou Manizer, ako se dvoumite možda koji da uzmete moja preporuka je Mary-Lou Manizer. Nyx stvari su bile totalna neplanirana kupovina ali kada uđem u Danijel Cosmetics i ugledam metre i metre Nyx proizvoda glavu izgubim...o bronzeru i tekućem highlighteru sam čula jako puno pozitivinih stvari a kako sam trenutno malo opsjednuta kremastim i tekućim highlighterima morala sam isprobati i NYX-ov. 


BEAUTY UK 
Glacier Gloss
 01 Coffee Cake  |  02 Pink Twice  |  03 Peach For The Sky  |   07 Pucker Up Pink

Dva sam komada dobila na poklon, i kada sam ih otišla guglati izbor nijansi mi je jako svidio i uzela sam još dvije, izgledom su gotovo isti kao Tanya Burr sjajila, imaju miris kao NYX Butter Gloss sjajila, jako su mi se svidjela ova sjajila, nemaju shimmera u sebi, izbor nijansi je odličan. 25 kuna u KOZMO drogerijama.


REVLON Colorstay 150 Buff (suha/normalna koža) 
RT Miracle Complexion Sponge
MUR Salvation Velvet Lip Lacquer

Revlon Colorstay je moja stara ljubav koju sam nedavno ponovno kupila jer mi u zadnje vrijeme nijedan puder kojeg imam u kolekciji jednostavno ne sjeda na kožu onako kako ja želim, ne znam zašto ali me to baš živciralo, i jedan dan u Mulleru prođem pored Revlon stalka i ugledam ga i samo ga ubacim u košaricu. Ja sam među onima kojima je ovaj puder savršenstvo. Ne znam što sam toliko čekala da ga opet kupim. RT spužvicu sam htjela isprobati, polako se penjen gore što se tiče beauty spužvica, probala sam sve kopije, pa sada i ovu, ostaje mi još samo originalni BB. MUR Salvation Velvet tekući ruž je bio poklon uz kupovinu na PINK PANDI, zanimljiva nijansa, ali kada ga fotkam na meni izgleda sivo, jako mi je teško uhvatiti realnu boju, čak i na ovoj fotki je malo ispan, boja je super intenzivna uživo. 



SLEEK
True Color Lipsticks in Peaches & Cream, Barely There i Babyboll
Brow Kit in Extra Dark
Matte Me Lipstick in Brink Pink
Luminaire Highlighting Concealer in L02

I sada definitivno idem na no buy režim sve do Božića! 

Ako vas nešto posebno zanima i želite recenziju recite mi u komentarima, i ako želite jednu grupnu recenziju/prve dojmove za sve Catrice novitete iz ovog i prošlog New In posta isto mi recite, mislim da bi bilo korisno imati sve na jednom mjestu. 



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

32 komentari

  1. Koliko krasnih stvari. Kod nas nisu došli Catrice noviteti, izuzev par stvari :( plačem :( Sleek matte me ruž je prekrasan, kod Shanxoo sam gledala sve nijanse i jednostavno su sve prekrasne.. Revlon Colorstay je i moj favorit :D Mislim da ti pored originalnog beauty blendera fali i ovaj LE Catrice :D nezz jesi li ga probala :D ja sam namjeravala, ali kako nije došao džaba sam namjeravala. :D Jedina pozitivna stvar što se tiče Catrice noviteta je što sam malo uštedila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neće uopće doći ili? Baš šteta...Sleek Matte me još želim u nijansi Birthday Suit ali je bio OOS. Gledala sam Catrice blender ali mi izgleda kao oni sa Ebaya što sam kupovala tako da sam preskočila, čekam da ga drugi isprobaju pa da vidim valja li što, uvijek sam za dobru pristupačnu alternativu :D

      Izbriši
    2. Neće uopšte doći, planirani su samo za određene zemlje.. Sve dobro nas zaobilazi :D

      Izbriši
  2. Jesu li ovi ruževi od Catrice matt?

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni noviteti :). Mene zanima Sleek ruž u nijansi Peches & Cream jer sam ga baš gledala kad su imali besplatnu poštarinu, ali sam ipak odustala od kupovine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morati ću onda recenziju nabaciti, samo da ih još malo nosim da budem sigurna što mislim o njima.

      Izbriši
  4. Kako te služi ovaj Sleek brow kit? Odgovara li ti nijansa? Pitam jer imamo slične obrve, a ja bih si htjela kupiti taj brow kit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brow kit još nisam isprobala, ali swachajući radi se o jednom vrlo vrlo pigmentiranom proizvodu pa se trebam malo poigrati s njima da vidim kako šta :D

      Izbriši
  5. Koja je cijena ovog Nyx bronzera? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jesu ljepljiva ta Beauty UK sjajila? Bas me zanimaju jos ako nisu ljepljiva trcim u kozmo hehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu ljepljiva, imaju testere u kozmu pa već pod prstima možeš skužiti jesu ti ljepljiva ili ne, meni nisu.

      Izbriši
  7. Htjedoh uzeti sve od Catrice, ali na dijeti sam tako da sam odoljela.. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. cemu no buy nije neka velika cijena ovo je sve jeftino..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ne znam baš, kada se sve ovo zbroji cifra je preko 950 kuna, pojedinačno možda jesu pristupačni no na hrpi je tu dosta novaca. Nije no buy rezerviran samo kada su u pitanju HE proizvodi.

      Izbriši
    2. Uf bome sam se prevarila...

      Izbriši
  9. Catrice AMP 010 puder koristim već skoro 2 godine i to mi je najdraži puder, a Velvet Finish korektor u istoj nijansi sam kupila cim je stigao kod nas i odličan je! Krasno prekrije, posvijetli i ne naglašava one sitne prve bore :)
    Pink feat. Coral rumenilo mi je na WL i još nije stiglo u Zg Mullere :(
    Sviđa mi se ovaj ruž 050 Mauve your lips, navijam za recenziju skoro :)

    Btw jučer sam kupila Catrice olovku za obrve kakvu ti imaš 030 Brow-n-eyed Peas, jer nam obrve slične i jer su mi sve drogerijske pretople/presmeđe, presvijetle/pretamne, pa sam uvijek u potrazi za onom pravom :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahahah, ti na no buy rezim? Ako izdrzis do decembra, u decembru ces biti u fazonu ,,dobro, kupujem poklon za nekoga, pa evo ups upade u korpicu i za mene nesto'' :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaj nemoj me zezatiii heheeh. Pokušat ćuuuu :D

      Izbriši
  11. I ja sam htjela uzeti catrice velvet concealer, ali nikako da izbace vani testere, tako da ne mogu procijeniti koja nijansa bi mi odgovarala...recimo nude ilusion puderi mi se svi čine jako svijetli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, stavili proizvode a testera niotkud, malo mi to nije jasno ali ajde...

      Izbriši
  12. Kakav ti je Catrice primer ? Razmisljala sam da ga kupim ali sam se bojala da nije promasaj kao onaj zeleni prime and fine, a testera naravno nije bilo :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako misliš na šljokice, ne brini nema ih u ovom primeru heheh. Dobar mi je, zavrsio je u mjesecnim favoritima za rujan pe čekiraj taj post :D

      Izbriši
  13. Hej jesi li naručivala s BeautyJointa? Koliko je trebalo paketu da dođe? Bi li preporučila tu stranicu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, paketu je trebalo skoro mjesec dana, ali to je bilo prije godinu dana, možda su se poboljšali, nisam sada dugo naručivala, preporučila bih, imaju dosta stvari koje nisu dalje dostupne, samo se pripremi na dugu dostavu, ali proizvodu dođu tako da...

      Izbriši
  14. Sve mi se sviđa! :DD Definitivno najviše čekam recenziju Sleek highlighter korektora! :D

    OdgovoriIzbriši
  15. uuf, čekam recenziju i swatcheve Catrice stvari :D ja sam se suzdržala i kupila samo mono sjenilo My name is P'Earl i illuminating rumenilo I'm nuts about you :P

    OdgovoriIzbriši
  16. AMP je naajbolji puder za mene, isto sam na 010. Savrsenstvo. I pliz recenzija primera, da znam hocu probat ili ne :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Jesi li RT kupila u Hrv ili online. I jos jedno pitanje nevezano uz ovo. Cula sam da kod nas ima i Rimmel marka nedavno al neznam gdje pa ako mozda znas slucajno da napises,puno bi pomoglo :)

    OdgovoriIzbriši