NEW IN #14 (Sleek, Catrice, MUR, ARTDECO,...)

22:33


Pozdrav dame,

mislim da je vrijeme za new in post jer...nakupilo se stvari (ups!), bila sam loša blogerica pa nisam baš najpametnije tempirala postove tako da sam o nekim proizvodima već pričala na blogu, ali vjerujem da se nećete ljutiti. Tijekom ljeta se nakupilo stvari pa da podijelim sa vama koje su to novosti kod mene. Neću puno brbljati pa krenimo....


CATRICE 
Defining 090 Blush in Mandy-rine | Nude Illusion Make Up 010 Nude Ivory | Velvet Matt Eyeshadows in  010 Vanillaty Fair & 030 Jump Up and Brown | Beautifying Lip Smoother 020 Apricot Cream

Neki od Catrice noviteta su stigli u DM-ove, iako je većina Catrice noviteta ekskluziva za Muller drogerije tako da mislim da na Catrice stalcima KOZMO i DM drogerija nećemo naći nešto puno više proizvoda od ovih na fotografiji, možda još nekoliko, ali većina je rezervirana samo za Muller drogerije. O rumenilu i sjajilu sam pričala u mjesečnim favoritima koje možete pročitati OVDJE. Sa sjenilima sam jako, jako zadovoljna, Vanillaty Fair je savršeni brow highlight. Puder koristim već par tjedana pa ako želite recenziju, recite mi u komentarima.


FLORMAR
Pretty Compact Blush-on in Pink&Bronze | Revolution Perfect Lipstick in Beige Cult & Incognito in Pink

Nedavno se otvorila Flormar trgovina u Osijeku i morala sam svratiti da vidim kako, što...ma znate već, i završila sam s ovime u vrećici. Ruževi mi se jako sviđaju, imaju super teksturu i dobro su pigmentirani.


GOLDEN ROSE
Velvet Matte Lipstick 24 | Vision Lipstick 105

Pogledajte samo ovaj divni Velvet Matte ruž, hihi. O Vision ružu sam također pričala u favoritima mjeseca OVDJE.


WET N WILD
Megaslicks Balm Stain Moisturizing Lip Colour E129



ARTDECO Eyeshadow in 527

Radi se o nijani označenoj srčekom, u paleti mi je falila jedna topla smeđa nijansa, a ako dosada niste znali, ja vam obožavam dobro mat sjenilo, a ARTDECO ima i više nego dobra mat sjenila.


SLEEK
Ultra Matte V2 | LE Arabian Nights palete sjenila | Blush by 3 in Sugar

Sleek je imao 3 for 2 akciju nedavno iiiiiii to mi je palo kao budali šamar kako se u narodu kaže, kao što sam rekla obožavam dobro mat sjenilo, a budući da me Sleek dosada nije razočarao morala sam imati njihovu mat paletu, Arabian Nights je jednostavno predivna paleta i morala je biti moja, i to je to. Sugar paleta rumenila je zapravo paleta rumenila koju sam najviše željela od svih, zašto sam toliko čekala, stvarno ne znam, super nijanse i totalno po mom ukusu. 



MAKEUP REVOLUTION Salvation Palette Dia De Los Muertos paleta sjenila


MAKEUP REVOLUTION Salvation Palette Run Boy Run paleta sjenila


I <3 MAKEUP Death By Chocolate paleta sjenila



Nakupilo se toga zadnjih par mjeseci. Ukoliko vas nešto posebno zanima i želite vidjeti recenziju nekih proizvoda, slobodno mi recite u komentarima.





FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

47 komentari

  1. Imam taj Flormarov duo rumenila i bronzera već neko vrijeme i jako sam zadovoljna, rumenilo je lijepo i prirodno, a bronzer nije taman, a ja sam jako svijetla pa sam s njim napokon naučila nešto malo o konturiranju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :D Čak mi se čini da u bronzeru ima mrvica pink podtona, lijepo izgleda na svijetlog puti :)

      Izbriši
  2. Recenzija Catrice pudera i Sleek arabian nights obavezno :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Smijem pitati koja su to sve Artdeco sjenila u tvojoj paletici? I meni su odlična pa bi me zanimalo, iako ih već imam dosta (15 hahah). I vrlo rado bih vidjela recenziju novog Catrice Nude Illusion pudera, već koristim All Matt Plus pa bih možda isprobala i ovaj, a i Velvet Matt sjenila su me zaintrigirala, iako sam čula da lako puknu i raspadnu se, jel istina? :$ I za njih bi kratka recenzijica bila super. :) Veliki pozdrav i sve pohvale za blog, najdraža si mi beauty blogerica kod nas, imamo vrlo sličan ukus pa zato haha. Pusa :* :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ARTDECO sjenila redom: 551, 555, 517, 527,
      95, 34, 584, 503.

      Recenzija pudera će biti do kraja tjedna nadam se. Meni se moja Velvet Matt sjenila nisu raspala ali vjerujem da lako puknu jer su stvarno jako, jako mekani, ali su super pigmentirani.

      Izbriši
  4. Super su ti nove stvarčice :)))
    Od ovih stvari meni su na WL Sleek V2 i Catrice mono sjenila
    Reci, kakva su ti mono sjenila s nanošenjem? Jel se truse ko neka takva koja izgledaju pečena, a samo je oblik takav ili se teže nanose kistom?
    Nude Illusion sam probala jednom u nijansi 010 (moja nijansa All Matt plus pudera) i nijansa je super (i svijetlija od AMP i PF 010) al mi se čini da prekriva puno manje.
    Voljela bih vidjeti recenziju (ili bar swatcheve) od Sleek V2, Art Deco sjenila (još nemam ni jedno pa bi bilo kao pomoć pri kupnji) i MUR paleta :D
    Pozz :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Velvet sjenila su jako, jako mekana i super pigmentirana tako da ono što ljudi pričaju da pucaju vjerujem da se događa jer su tako mekana, ako ti jednom ispadnu iz ruke pripremi se na kaos. Moja su cijela još uvijek, nemam problema s nanošenjem sjenila sa kistom.

      Izbriši
  5. Lijepi noviteti, desni Flormar ruž mi se posebno sviđa, divna je boja ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predobra je nijansa, iako imamo love-hate odnos haha :D

      Izbriši
  6. Catrice senke i sjaj, to mi trebaaa! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme kakva divota, koliko sjenilaaa
    Ja vec dugo trazim neko dobro mat smede sjenilo za pregib, ali da onako malo vuce na narandasto, kao naprimjer nyx blame it on midnight koje mi nazalost nije nikako dostupno pa ako bi mi mogla preporuciti neku dobru alternativu tom sjenilu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost u single verziji se ne mogu sjetiti nikakve alternative, a ostale alternative je Sleek paleta (Au Naturel - nijansa Toast)

      Ali evo dva mjesta za naručiti NYX sjenilo online:

      EBAY - http://www.ebay.com/itm/1-NYX-Nude-Matte-Eye-Shadow-Pick-Your-1-Color-Joys-cosmetics-/330743887868?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item4d01df37fc

      Danijel Cosmetics - http://danijel-cosmetics.com.hr/make-up-profesionalna-sminka/o/mat-sjenilo-nms/nyx-mat-sjenilo.html

      Izbriši
  8. Sve je prekrasno, skicam obadvije sleekove palete ali nikako da narucim hehe :D
    Zanima me jesu li dugotrajniji golden rose velvet matte ruzevi od ovih flormar ruzeva jer se nekako dvoumim a svi jednako hvale flormar ruzeve kao i golden rose ruzeve.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa budući da su ovi Flormar Revolution ruževi (maalo suhijeg) kremastog finiša a ne mat kao Golden Rose Velvet mat, drže se oba dosta dobro na usnama, rekla bih podjednako, Golden Rose ipak možda maalo duže jer je ipak mat finiš u pitanju, kako se ponašaju Flormar mat ruževi ne bih znala jer nemam nijedan. Cijenovno su u istom krugu, sada to ovisi što tko preferira.

      Izbriši
  9. jaoo, Sleek Sugar <3 nesmijem si racionalizirati kupnju ove palete, pošto imam Flushed koja je skoro identična prvoj nijansi, a na wishlisti mi je Sunrise koja je identična drugoj >.< jedino što me do sad držalo dalje od Sunseta (ili ove palete) je kako ta srednja nijansa izgleda na blijedoj puti (Bourjois healthy mix nijansa 51)... može neki swatch/review uskoro? :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala na WL Flushed i Sunrise i ovu paletu i odlučila sam se na paletu upravo zbog toga što te nijanse izgledaju vrlo slično i izbacila Flushed i Sunrise.

      Izgleda da ću morati recenzirati sve u ovom new in postu, stvarno vas sve zanima :P

      Izbriši
  10. Moze recenzija pudera?
    Marija

    OdgovoriIzbriši
  11. Koje divne palete! <3 Mene ti najviše zanima Catrice Nude Illusion puder :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Kolika je cijena tih novih catrice sjenila? Jucer sam ih napokon ulovila u mulleru ali nije pisala cijena a prodavacica je bila uzasno neljubazna pa sam odustala od njih... Flormar isto ima dobra sjenila pogotovo mat. Jako su pigmentirana i postojana. Odlicni noviteti:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmmm, mislim sa su 33-34 kune (ako sam promasila onda je kuna dvije u pitanju)

      Izbriši
  13. Wow divni noviteti :) Jedva čekam u Sarajevo da dođu novi Catrice proizvodi, po netu ih već duže vrijeme mjerkam i istražujem, tako da recenziju pudera očekujem i već joj se radujem :)
    Pratim tvoj blog duže vrijeme i sve postove sam pročitala, ali nikada nisam komentarisala do sada, želim da te pohvalim, tekstovi su ti odlični, opušteni, drugačiji a slike fantazija. Samo tako nastavi !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se ca ce vam Catrice brzo doci :)
      Hvala ti puno na lijepim rijecima, nema ljepseg komentara od ovakvog hehe. Kod mene je uvijek opušteno :)

      Izbriši
  14. Krasni noviteti!
    Pridružujem se željama za recenziju Catrice pudera i sjenila, ma zapravo, koga ja lažem, za recenzije svega :D ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa čitajući komentare stvarno će morati biti recenzija svega :D

      Izbriši
  15. MUR palete su nešto stvarno super i jednostavno jedna paleta nije dovoljna hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Imam Catrice 'Al Burgundy' sjenilo, i apsolutno sam oduševljena. izgleda da ću ipak probati i neka druga sjenila iz ove kolekcije...Nisam sigurna hoću li uzeti nude illusion puder, treba mi neki laganiji (inače nosim revlonov colorstay). artdeco paletica mi se jako sviđa ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nude Illusion je laganiji od Colorstay-a, budem napisala recenziju :)

      Izbriši
  17. ajd pliz recenziju flormar ruževa :)

    e da, sad kad sam vidla ova artdeco sjenila, sjetih se da te pitam s kojim ti kistom nanosis sjenilo 555? Ja nezz s kojim god da ga stavim uopće mi se ne kuži, a sjecam se tvoje recenzije bas su bili pigmentirani, a meni nula bodova :/

    i jedan mali off: znam da si bila napisala da ti se neda radi Kylie Jenner look, al evo jedan mali hint možda bi mogla napisat post o ruževima koji su dupe za onu njezinu nijansu ruža? Vjerujem da bi ih se našlo u tvojoj kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primljeno na znanje :)
      Sad mi je mozak zablokirao a nisam kod kuce, 555 je jedna od ove dvije prve dvije nijanse...ako da, gusci/tvrdi kako god plosnati sinteticki kist ili ono najbolje, prsti. ;)

      Otkad sam pocela spominjati Kylie Jenner look na blogu ljudi ga stalno traže, vidit ću ali post s ruževim je dobra opcija, tenks na ideji :) Ima u kolekciji sigurno hehe.

      Izbriši
    2. e vis nije mi na pamet palo da bi mogla utapkat sa prstom, fala na ideji :)

      Izbriši
  18. Divni proizvodi, nadam se recenziji Catrice pudera, isprobala sam njihov PF i Matt nešto i oba su mi se jako dopala, ne sumnjam da je i ovaj barem jednako dobar. :D

    + ova sjenila su mi još u dućanu izgledala obećavajuće, sad ću ih sigurno isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ide recenzija do kraja tjedna, nadam se :D

      Izbriši
  19. Nisi napisala nista o wet n wild balm stainu a bas me zanima sta mislis o njemu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj gle stvarno :O Upss hehe, eto od toliko slika nisam ni primjetila da sam to zaboravila, pa evo reći ću ovdje:

      jako lijepa polu sheer svjetlija nude nijansa, jako ugodna za nositi, stalno ju držim u torbi sasobom jer ide uz bilo kakav look i mogu ga nanijeti u hodu. :)

      Izbriši
  20. Koja su ti bolja sjenila..sleek ili makeup revolution?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paa da je pitanje života i smrti i da moram izabrati odma sad, rekla bih Sleek.
      Ali zadovoljna sam sa oba branda stvarno, Sleek bih izabrala jer, po mome mišljenju naravno...mat nijanse su maaalo bolje :) Ali se i sa MUR može raditi, dapače.

      Izbriši
  21. Gdje se kupuje/narucuje sleek i MUR?
    p.s. ta cokoladna paletica mi je super :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. www.sleekmakeup.com / www.makeuprevolutionstore.com ili www.pinkpanda.hr :D

      Izbriši
  22. Bas si se snabdjela sa paleticama, a sve su jako fine. Meni se najvise svidja ta cokoladna, a zeljno iscekujem da i kod nas dodju Catrice noviteti, jos nisu stigli, a svasta nesto zelim. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vooolim dobre palete sjenila vise nego ista :D

      Izbriši
  23. Uhhhh pasem oči na čokoladnoj paleti *_*

    GR matiće obožavam. Jeftini, a tako dobri <3

    I mene zanima recenzija tekućeg pudera jer ću morati uskoro u nabavu novog, budući sa će mi dolaskom hladnijih dana moj najdraži GR biti pretaman.

    OdgovoriIzbriši
  24. Hej znaš što bi stvarno voljela vidjeti? :D
    Post o svim tvojim paletama sjenila na okupu :))
    i o svim rumenilima, al ponajviše o sjenilima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenks na prijedlogu :D Mozda budem sve ugurala u jedan post i rekla pokoju o svakoj :D

      Izbriši