FOTD #27 - Welcome Back Autumn

15:24


Pozdrav dame,

evo mene konačno sa nosim FOTD postom, lice mi je poblesavilo i tri tjedna sam se borila sa iznandnim prištićima po cijelome licu, ko konačno su otišli i ja sam se odmah bacila na novi look. Budući da nam je jesen stigla bila sam inspirirana jesenskim bojama, a i nosio mi se taman ruž danas.

U ovom looku imam većinom sve nove proizvode iz zadnja dva New in posta (KLIK, KLIK). Na očima su tople i bogate nijanse, crvenkaste i vrlo tople smeđe sa narančastim podtonovima.

 E da, i ovo je prvi FOTD post sa kratkom kosom, bila sam umorna od duge kose, bila je VRLO duga i trebala mi je vječnost da ju sredim a i bila je suha od bojanja tako da sam ju skratila za dobrih 20 cm, i nije mi žao ni malo dapače, mislim da ću ju održavati na ovoj duljini a ne opet puštati, pranje, sušenje i oblikovanje kose je pis of kejk sada tako da je nova zurka za mene pravo osvježenje. :)







POPIS PROIZVODA:

Lice:

CATRICE Prime And Fine Healthy Look primer
CATRICE Nude Illusion puder 010 (RECENZIJA) sa RT Miracle Complexion Sponge
CATRICE Velvet Finish korektor 010 

Obrve:
SLEEK Brow Kit in Extra Dark 

Oči:
DEBORAH 24 Ore Perfect Eye Primer
SLEEK Ultra Mattes V2 paleta sjenila (nijanse:  Maple (kapak), Noir (vanjski kut), 
Pillow Talk (ispod obrva))
SLEEK Au Nautrel paleta sjenila: nijansa Toast u pregib
ESSENCE Liquid Ink Waterproof tuš za oči
MAYBELLINE Master Drama Black olovka za oči (waterline)
L'OREAL False Lash Wings waterproof maskara 

Obrazi:
NYX Taupe rumenilo (konturanje obraza)
NYX Mattre Bronzer 03 Medium (all over bronze)
SLEEK Muscovado rumenilo iz Sugar Blush by 3 palete rumenila (RECENZIJA)

Usne:
WET N WILD Mega Last Lip Color in Sugar Plum Fairy



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

22 komentari

  1. predivan look, boje prave jesenske

    OdgovoriIzbriši
  2. Diivan look, baš ti lijepo stoje tamnije nijanse, kako na očima tako i na usnama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati nije loše, nije loše :D :D

      Izbriši
  3. Divno izgleda! Strašno volim jesenje lookove. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno je... Volim ove tople jesenje tonove.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan look, a i frizurica je odlična. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. prelijepo,,super ti kosa izgleda ovako osvježena :D
    Sugar Plum Fairy obožavaam,,sad si me podsjetila da ga stavim opet :D

    OdgovoriIzbriši
  7. baš sam danas gledala taj ruž i razmišljala dal da ga uzmem ili ne, kako si zadovoljna s njim,jel postojan ili brzo ode?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na meni je postojan, stvanro, ne mogu ga skinuti uvijek patnja :D

      Izbriši
  8. Ovakvi lookovi tebi iskreno najbolje pristaju! :D Divno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Heeeej,

    stvarno imaš zanimljiv blog, čitam ga iako nikad ništa ne komentiram :) Jako si lijepa, tvoji postovi su koncizni, a opet zanimljivi i šarmantni ;)
    Zanima me ovaj Prime And Fine Healthy Look Primer za lice, kakvi su tvoji dojmovi i da li će odgovarati suhoj koži(kao što je moja)? Imam od Catrice Prime and Fine bazu u onoj teglici, i ona mi je ok, samo je brzo trošim.

    Pozdrav, i samo tako nastavi :)

    DeModesty

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim riječima, nema ljepše nagrade od ovakvog komentara :D
      Pisala sam o njemu u zadnjem postu sa Catrice novostima, mislim da bi jako lijepo odgovarao suhoj koži, ostavlja dewy finiš koji suhoj koži definitvno treba :D

      Izbriši