CATRICE Nude Illusion puder [RECENZIJA]

17:44


Pozdrav dame,

evo konačno recenzije koju svi tražite i nestrpljivo čekate, danas je na redu jedan od puno, puno noviteta u Catrice ponudi NUDE ILLUSION MAKE UP puderu.

Prije nego što krenem (a imam dosta toga za reći danas hehe) prvo da riješimo osnovne informacije o proizvodu...
  • sadrži 30 ml proizvoda
  • dostupan u 5 nijansi
  • cijena proizvoda 59,90 kn
  • dostupan u drogerijama koje drže Catrice (Muller, DM)
Što Catrice kaže za svoj proizvod:

"Hidratantni puder s pravom količinom prekrivanja topi se na koži, stvara besprijekoran ali savršeno prirodan ten. Njegov nježan učinak prekriva i matira cijeli dan. Lagano reflektirajući pigmenti osiguravaju "Soft Focus Efekt".  Hidratantna i dugotrajna formula sadrži zaštitne UVA / UVB filtere.  Za besprijekoran završetak."


Ako me čitate znate da sam veliki ljubitelj Catrice pudera, njihova BB krema koja je povučena iz prodaje je bila moja apsolutno najdraža podloga i toliko sam tužna jer je više nema. Također ako me čitate duže znate da sam skoro cijelo ljeto nosila Catrice Photo Finish puder. 

I naravno kada sam gledala novitete koji će doći bila sam jako zainteresirana za pudere jer su mi u prošlosti jako odgovarali. Prvi novi puder koji je stigao je bio ovaj i odmah sam ga kupila jer me jako zanimalo kakav je. Nijansu koju ja imam je najsvjetlija u liniji, koje iznenađenje. #blijedasamkokrpa


Nijansa 010 Nude Ivory mi odlično odgovara, za usporedbu, nijansa 010 u Nude Illusion liniji je svjetliji od 010 u Photo Finish liniji, i po sjećanju mislim da je tu negdje sa nijansom 010 u All Matt Plus liniji. I još jedna stvar, 010 Nude Ivory je žutog podtona.


Pakiranje je gotovo identično kao i kod Photo Finish pudera, ista pumpica, ista staklena bočica samo malo drukčijeg oblika, nemam tu ništa posebno reći, pumpica radi svoj posao.

Prekrivanje je srednje, može se nadograđivati, ponekad bi stavila i dva sloja i dobro je izgledalo. Sa jednim slojem izgleda poprilično prirodno na licu.

Finiš je nekako blago mat, tu sada dolazi ta famozna izjava koja piše na bočici: LUMINOUS MATT, za koju kada sam prvi puta pročitala pomislila što je pobogu to?! Ali eto nekako stvarno ima smisla, nije onako super plosnati mat finiš, nego kao nekako prirodno mat sa mrvicom sjaja, ne znam kako bih bolje opisala, ali nemojte se dati zavarati, ukoliko imate baš suhu kožu ne znam bi biste bili zadovoljni time, mislim da ne. Moje osobno mišljenje je da bi ovaj puder najviše odgovarao normalnoj i mješovitoj koži i to onima mješovitima koji unatoč sjajnoj T-zoni ne vole baš pudere sa super mat finišom. Mislim da krajnje suhoj koži i krajnje masnoj koži ovo ne bi odgovoralo, masnoj eventualno uz dobar matirajući primer ispod. Moja koža je normalna koja naginje suhoj.

Trajnost ovog pudera nije nešto ekstra duga, što je još jedna stvar zašto mislim da ne bi odgovarala super masnoj koži. Na meni ovaj puder traje 5-6 sati bez ikakvih popravaka nakon čega nestane sa nosa i brade. Meni osobno ne predstavlja to neki problem jer za situacije kada mi treba makeup dobro izgledati super dugo ionako koristim druge proizvode. Uz sitne popravke nakon 5 sati naravno trajat će duže. 

Tekstura ovog pudera je lagana, malo rjeđa no ne baš vodenasta kao npr Bourjois 123 CC krema, iako je ovaj puder na bazi vode (cijeli sastav ovog pudera možete vidjeti OVDJE). Ugodan je na koži čak i sa dva sloja, ne osjećam neku težinu na licu kada ga nosim i nije ljepljikav te se dosta brzo fiksira tako da malo požuriti kada ga blendate jer kada se počne fiksirati ne blenda se više tako lijepo kao kada prvobitno nanesete proizvod na lice. 

Ja ga osobno više volim nanositi kistom kao RT Expert Face Brush ili RT Buffing Brush nego beauty spužvicom, iako volim na kraju proći spužicom čisto da budem sigurna da je sve dobro izblendano. 

Zadovoljna sam sa ovim puderom, nosim da gotovo stalno otkad sam ga kupila, po meni pruža nekakvo savršeno srednje prekrivanje za svaki dan, jer ja na svakodnevnoj bazi ne volim nositi teške i full cover pudere a opet ne volim nešto što ima toliko slabo prekrivanje da ne znam zašto se uopće trudim, treba mi nešto što će mi ujednačiti ten i eventualno prekriti neke sitne manje nedostatke no opet izgledati donekle prirodno, a ne kao maska i mislim da to ovaj puder nudi. 

Ali moram reći da nijedan od noviteta nije zamijedio BB kremu, drugi novitet u Catrice ponudi je 3u1 Skin Tone Adapting makeup koji ima samo dvije nijanse i svijetla nijansa je dosta narančasta tako da za mene (a vjerujem i za većinu) od toga ništa iako je možda teksturom najsličiniji no to nikada neću saznati, a treća nova podloga je Velvet Finish iz čijeg imena mogu već zaključiti da nije dewy finiša. Tako da me to malo naživciralo i sada moram krenuti u potragu za novim HG puderom sa dewy finišom. Ukoliko imate neki prijedlog slobobno mi recite u komentarima, prijedlozi su i više nego dobrodošli! :)

Za idući FOTD post ću napraviti neki neuralniji everyday look sa ovim puderom da ga vidite u akciji, tako da pripazite na to na blogu :) 

Ukoliko sam nešto zaboravila spomenuti slobodno me pitajte u komentarima.



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

30 komentari

  1. Zasto vise nema catrice bb kreme? :OOO

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam stvarno, izbacili su ju i zamijenili su je novi proizvodi :(

      Izbriši
  2. Probaj si Oriflame The One tekući puder ;)
    Staklena bočica s pumpicom, gust ali rjeđi od Catrice pudera, ima svijetlih nijansi, dewy, traje dobro, lijepo miriši.....

    OdgovoriIzbriši
  3. ti se žališ da si blijeda, sve najsvjetlije nijanse catriceovih podloga su meni apsolutno pretamne ):

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh damn, čak i All Matt Plus 010? Okej necu se vise toliko zaliti :D

      Izbriši
  4. interesantno mi je ovo gdje si napisala da je vodenast ali ne kao cc krema od borjouis, a meni je njihova recimo pregusta i prekremasta naspram garnierove bb kreme i teško mi se upija u kožu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti je Bourjois CC krema pregusta onda mislim da bi ti i ovaj puder bio pregust.

      Izbriši
  5. a slikica kako izgleda na licu? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biti će u narednim FOTD look-ovima, koristit cu sve nove proizvode, imam nekih problema sa kožom lica sada pa lice moram odmarati i nesmijem se sminkati :(

      Izbriši
  6. Kad se kod nas prevede cijena ispadne oko 60-ak kuna.. Tako da je to to, ja mislim.. Kupila sam najsvjetliju nijansu jer mi se činila dobra, kupiću i tamniju bude li mi svijetao, još uvijek ga nisam počela koristiti jer sam i dalje tamna nakon ljeta, ali valjda će mi biti ok. :) Kupila sam 2u1 adapter, nijansa mi je super, nije mi narandžast. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram ti priznati da sam zadovoljna, nakon 12 sati na meni i preživljenog treninga još uvijek sam imala šta skinuti sa lica.. Tekstura mi je nekako čudna, ali sam zadovoljna, s tim što sam ga setovala puderom u kamenu bez obzira što imam suvu kožu, navika. :)

      Izbriši
  7. hm, mislim da ću ga preskočiti...inače su mi obje svijetle nijanse preeesvijetle, što mi se nikada ne događa....

    OdgovoriIzbriši
  8. U moj Muller još nisu stigli Catrice noviteti, ali kad stignu planiram isprobati nove tekuće pudere jer još nemam iskustva sa Catrice tekućim podlogama. Možda me iznenade :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ces biti zadovoljna, Catrice puderi su meni jedni od najdrazih u drogeriji :D

      Izbriši
  9. mrvicu je tamniji od all matt plusa zato ga nisam kupila buduci da mi je i on mrvicu tamniji po zimi, al cini mi se kao solidan puder

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam apsolutni MAT freak :D, ali mislim da bi mi bio dobar za neke dnevne varijante tijekom hladnijih zimski dana. Svakako ću ga uzeti u obzir,kada KONAČNO dođem u susret s ovom kolekcijom -.- :D

    OdgovoriIzbriši
  11. jucer sam bila u mulleru i vidjela da su povukli bb kremu, sok i nevjerica! to mi je bio njihov najbolji proizvod za lice, taman sam pred par mjeseci potrosila cijelu tubu i sad je nema vise :( sva sreca imam jednu na zalihi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dijelimo tugu, hebeno sam obozavala tu bb kremu :(

      Izbriši
  12. Baš mi je super ova bočica :) ja koristim njihov All about Matt puder i odličan mi je..sudeći po recenziji mislim da bi mi i ovaj ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti i ovaj mogao odgovarati, buduci da meni All about Matt uopce nije nesto mat.

      Izbriši
  13. Bila sam na korak da kupim ovaj puder, ali nisam bila sigurna jer nijedan njihov nisam probala. Sad mi je zao sto ranije nisam videla recenziju, jer je prilika za nabavku prosla :/

    OdgovoriIzbriši
  14. Čim sam pročitala Blankinu preporuku, pojurila sma po ovaj puder, ali sam ostala razočarana. Mojoj masnoj T-zoni ne može ništa. Drži mi max3-4 sata i nakon toga izgledam kao premazana uljem. :D Osim toga, prerkivanje mu i nije nešto, ali moram priznati, na licu lijepo izgleda.
    Osim toga, 2 dana nakon nošenja ovoga pudera, totalni breakout na licu! Ne znam je li povezano ili se samo slučajnost, ali bojim se pokušavati opet. Zajedno s njim počela sam koristiti i Prime & fine puder u kamenu, pa može biti da je i od njega..
    Moja najdraža podloga za svaki dan je Flormar BB krema. Izdržljiva, ugodna na licu, solidno prekriva! Probaj! ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Preporuka za neki puder u kamenu?
    Slično kao i ti imam mješovitu kožu,normalna s ponekad nekim dijelovima koji su malo više suhi. Zapravo nemam toliku potrebu "zacementirati" lice puderom u kamenu, ali bi htjela nadograditi prekrivanje.
    Koristim Catrice All Matt plus i zadovoljna sam dosta za dnevnu upotrebu, mislim da mi je idući na listi za isprobavanje upravo ovaj :)

    OdgovoriIzbriši