BEAUTY ON THE GO - Posebne prilike

16:16


Pozdrav dame,

danas ću sa vama popričati o jednoj malo drugačijoj temi...moji beauty (i ostali) must have komadi kada su u pitanju posebne prilike, ali stvarno posebne prilike, od vjenčanja, raznih proslava, zabava, evenata, balova, gala večeri (tko zna, postoje ljudi koji vode puno uzbudljiviji život od mene pa imaju prilike ići na balove, itd...) No vratimo se u realnost, svoje iskustvo baziram na vjenčanjima i raznim velikim proslavama gdje se sredite najbolje što možete, i želite (trebate) izgledati dobro cijeli dan/noć.

Moje osobno razmišljanje je kada sam već provela doslovno cijelo prijepodne spremajući se, želim izgledati dobro cijelo vrijeme, a ne samo prvih par sati. Nema zabušavanja!! Hehehe.

Već sam vam više puta pokazala kako izgleda i što se nalazi u mojoj svakodnevnoj kozmetičkoj torbici, no danas ću vam pokazati kako otprilike izgleda moja kozmetička torbica kada idem na neku svečanu prigodu.

Današnja tehnologija je brutalna, selfiji se prave na svakom koraku, kvaliteta kamera na mobitelima počinje ozbiljno sustizati profesionalne fotoaparate i zahvaljujući HD opciji sve se vidi, sve. Nikada ne znate tko vas slika i cijelo vrijeme morate izgledati on point. Plešete, pjevate, zabavljate se, družite se s ljudima (ljubite se) i makeup se malo pokvari, što je u redu i normalno.


Ovako izgleda moja kozmetička torbica, ja najviše volim ove lakirane jer kada se uprljaju uzmem vlažnu maramicu i obrišem ju i kao nova je opet, dok kad platnenu zaprljate, gotovo je. Ova je konkretno iz Mullera i koštala je 27 kuna.

Budući da na svečane/posebne prigode najčešće nosimo male torbice ova kozmetička torbica naravno neće stati u nju, ono što ja radim jest to da kozmetičku torbicu ostavim u autu i odem po nju kada mi zatreba.

Pa krenimo...


1. Ogledalo - mislim da tu nemam što objašnjavati, zapravo ogledalo bi se najvjerojatnije našlo već u torbici koju nosim sa sobom da mogu provjeriti situaciju ako u određenom trenutku ne mogu doći do toaleta.

2. Listići za matiranje - čak i ako nemate masnu kožu što ju nemam ja, svejedno mi ovi listići budu od koristi, kao što sam rekla, pleše se, pjeva, zabavlja i za vrijeme toga se malo i uznojimo što je isto normalno no budući da imamo vrlo lijep i dobar makeup ne želimo da se on pokvari, tako da ja u biti pokupim znoj sa lica kako bih što manje pokvarila makeup, te da mogu poslije nanijeti puder u kamenu bez da dobijem cake face.

3. Osvježivač daha - nekada jednostavno nije prikladno razvlačiti žvakaću gumu po ustima hahaha, a imate zadah kojeg se želite riješiti bilo da se radi o alkoholu ili nekoj začinjenoj hrani ili nešto treće, a budući da je glazba obično vrlo glasna razgovori se nerijetko vode tako da pričate u uho osobi s kojom vodite razgovor.

4. Tablete - protiv bolova i protiv nadutosti, ne znam kako vi ali mene nerijetko glava zaboli od svog tog dima i preglasne glazbe a večera me napirila da to nije normalno a hlače/haljina nije od strech materijala.

5. Vlažne maramice za skidanje makeupa - ovo preslatko putno pakiranje Essence vlažnih maramica mi je toliko puta pomoglo pogotovo kada nosim tamni ili jarki ruž i razmulja se i završi svuda oko usana. Ili kada želim skinuti ruž koji je taman a ne želim da mi ostane stain efekt.

6. Balzam za usne - ponekad želim skinuti ruž kompletno kako bih ga kompletno ponovo nanijela lijepo a budući da ja kada nosim boju na usnama (pri tome ne mislim na nude i nude pink) to je uvijek mat ruž oni nekada znaju isušiti usne tako da volim nanijeti prvo balzam za usne kako bi i aplikacija išla glatko i da mi usne nakon sat vremena ne izgledaju kao da sam zadnji put popila čašu vode prošli tjedan.


7. Puder u kamenu za matiranje - i ovo mislim da ne moram objašnjavati, pogotovo onima koji imaju masnu kožu.

8. Fiksator šminke - imam ovu malu bočicu u koju uvijek sipam malo fiksatora kako bi fiksirala puder u kamenu ili korektor koji sam nanijela ili ako jednostavno imam dojam da mi lice izgleda puderasto malo.

9. Neutralni ruž/sjajilo - kada vam jednostavno dosadi paziti na taj (npr.) crveni ruž a ne želite ostatak večeri provesti bez ičega na usnama jer i dalje imate ostatak makeupa na licu, a kada imate full našminkano lice onda želite imati uvijek nešto i na usnama, neko nude sjajilo ili ruž koji ide uz look koji ne zahtijeva toliko pažnje i kojeg čak možete nanijeti bez da se gledate u gledalo.

10. Ruž - ok malo sam fulala redosljed no you get the point...naravno da morate ponijeti taj fantastični jarki ruž kojeg ćete nositi kako bi ga mogli popraviti nakon jela/pića.

11. Ljepilo za trepavice - najgora stvar na svijetu je kada osjetite da vam se odlijepila (ili još gore ne osjetite i takvi hodate okolo) umjetna trepavica i treba sam samo mrvica ljepila za trepavice da popravite stvar a nemate. Ja uvijek nosim ljepilo za trepavice sa sobom kada ih nosim, pogotovo ovo na fotografiji koje ima četkicu s kojom mi je puno lakše aplicirati ljepilo na trepavicu koja mi je već na oku.

12. Korektor - sjećate se onog razmuljanog ruža koji je završio na obrazu i oko usana? Naravno da ste skinuli i pudera sa tog mjesta, malo korektora kojeg ćete utapkati na ta mjesta i voila, kao da ništa nije bilo, također, ako imate prijateljicu (čitaj: crveni prišt) koja je odlučila pojaviti se dan prije i tijekom večeri pronađe svoj put van kroz  puderr i korektor da to možete opet zakamuflirati.

13. Roll on parfem - najpraktičnije pakiranje parfema za nositi sasobom, i malo osvježiti tijekom večeri miris.

14. Tuš za oči - sjećate se umjetnih trepavica? Iz kojeg god razloga su vam jednostavno dosadile i želite ih više od ičega skinuti no kada ih skinete ljepilo povuče za sobom i malo tuša, samo nabrzaka uzmete tuš i popunite te praznine i problem riješen.


+ još par dodatnih stvari koje će vam potencijalno zatrebati su: flasteri jer vjerojatno nosite nove cipele koje će vas dobro nažuljati, gumica/kosnica/šnalica za kosu kada poželite maknuti kosu sa lica i papirnate maramice koje ja nosim sasobom u torbici.

Eto, to su stvari koje su meni uvijek trebale kada sam išla na vjenčanja i slične proslave. Ovo naravno nije pravilo i vi ne morate ništa nositi sa sobom ali kada plešete, pjevate, jedete, pijete, pričate, plačete jer je netko održao dirljiv govor nešto se mora pokvariti, a zašto ne biste cijelu noć izgledali fenomenalno? :)


Nadam se da sam vam možda dala neku ideju kako da složite svoju kozmetičku torbicu.




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER



You Might Also Like

20 komentari

  1. Super članak, vrlo koristan :D
    Kakav ti je Rimmel što se matiranja tiče? I gdje si ga kupila? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Htjedoh reći post, ne članak haha

      Izbriši
    2. Ima li tog pudera uopce vise za kupiti? Ja ga u Rijeci ne mogu pronac.. :(

      Izbriši
    3. @lady_di21 hvala ti, nadam se sam pomogla :D Meni je Rimmel okej, ali ja nemam masnu kožu i nemam s tim problema, tako ga ja nisam zahtjevna po pitanju pudera u kamenu, moze bilo koji da samo malo fiksiram podlogu. Nisam prava osoba za tražiti mišljenje baš...mene služi za moje potrebe. Kupila sam ga u Mulleru :)

      @Anonimno Ne bih znala, ovaj primjerak imam već dugo :/

      Izbriši
  2. Post je odličan i sigurno će mi koristiti, s obzirom da sam pozvana na tri vjenčanja zakazana za deseti mjesec. Kakav ti je ovaj Rimmel puder u kamenu? Gledam ga već duže vrijeme ali nikako da se odlučim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago :D Meni je okej, za moje potrebe sasvim dovoljan, ja imam normalnu do suhu kožu.

      Izbriši
  3. Vrlo korisno, ovako se i ja pripremam za neke prilike, pogotovo svadbe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda razumiješ potrebu za kozmetickom torbicom ovakvog sadrzaja, sve mi je zatrebalo u jednom trenutku :D

      Izbriši
  4. ja bi post o cijeloj tvojoj makeup kolekciji :))
    bio je post o makeup kutku prije nego si nabavila stol, pa si onda radila o ladici samo
    baš me zanima kako si posložila sve na kraju :D
    i jesi našla odgovarajuće ogledalo? ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ogledalo sam dala izraditi, još nije gotovo, budući da je poznanik u pitanju pozabaviti ce se time izmedu svojih poslova. Ogledalo nisam našla dosadilo mi je hodati po trgovinama ništa mi se nije 100% svidjelo ali i to cu lagano privesti kraju i onda ide post :D

      Izbriši
  5. Nedavno sam na jednoj svadbici vidjela Essence listiće za matiranje u akciji i od tada imam u planu bacit se na testiranje tog proizvoda. Čula sam da je i Catrice izbacio svoju verziju ovog proizvoda. Jesi li probala listiće za matiranje drugih brendova i ako jesi obave li svoj posao jednako dobro?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni osobno su Catrice listići puno bolji od Essence, ali su malo skuplji i ima ih samo u Mulleru (po novom). nadam se da ti to išta pomaže :)

      Izbriši
    2. Budući da ja nemam masnu kožu za moje potrebe mogu bilo kakvi listići, koristila sam i Essence i Catrice i meni je to sve iskreno isto, vjerujem da oni sa masnom kožom primjećuju više razliku :D

      Izbriši
    3. Hvala na informacijama. :-) S obzirom da imam masnu kožu mislim da ću ipak prvo pokušati s Catrice listićima.

      Izbriši
  6. ova ideja za fiksator u bočici od refan parfema je genijalna! :D imam takvu praznu bočicu u ladici, bilo mi je nekako žao bacit ju, kao naći će joj se svrha... sad znam zašto! :D

    hmm kakav ti je Colorstay korektor? škicam ga stalno al se bojim da bi mi isušio kožu oko očiju... ? :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je bilo žao bacit jer mi je izgledala kao korisna bočica za imati i s vremenom se pokazala savršenom za fiksator on the go. Imam još jednu u kojoj je voda koju koristim za kistove kada sjenila želim koristiti mokra na stolu za šminkanje :D

      Izbriši
    2. Meni je korektor odličan, a područje oko očiju mi je često suho, nisam primjetila da me dodatno isušuje, koristim ga s vlažnom beauty spužvicom.

      Izbriši
  7. Odličan post, zapisat ću stvari to go u rukovnik!

    OdgovoriIzbriši