FAVORITI MJESECA - Srpanj 2014. [MUR, Sleek, NYX,...]

15:01


Pozdrav dame,

prvi je dan kolovoza i ja ga započinjem favoritima za mjesec srpanj...imam vam svašta za pokazati pa krenimo...


MAKEUP REVOLUTION Blush&Contour palette Hot Spice - recenzija
Dvije nijanse su mi se razbile pa sam ih alkoholom spašavala, uspješno na svu sreću. 

MAKEUP REVOLUTION Bronze Shimmer Highlight - ova stvar je dupe za Kardashian Beauty Cabana bronzer, isto je velik kao on, isti print na samom proizvodu, neka vas ime ne zavara, bronzer je zapravo mat, u početku ima par šljokica tu i tamo no nestanu a na licu se uopće ne vide, jako je lijep, koristim ga za all over bronze i blendanje NYX Taupe rumenila koje koristim za konturiranje, možte kombinirati sa nijansama.


SLEEK Suede rumenilo - preeeedivno neutralno rumenilo, stalno ga koristim kada ne znam koje bi rumenilo stavila stvarno odlično rumenilo za imati kada vam treba boje na obrazima ali treba biti super neutralna. Mat je finiša. 

SLEEK Storm paleta sjenila - još jedna u nizu odličnih Sleek paleta sjenila, ovu sam dobila od Sare u našoj razmjeni (više o tome OVDJE) i wow...nosila sam ju na putovanje i bila mi je sasvim dovoljna. 



SALON PERFECT ljepilo za umjetne trepavice - stvar o kojoj nikada ne pričam a zapravo je vrlo bitna, ovo ljepilo mi je odlično, jako mi sve sviđa to što ima kistić što uvelike olakšava aplikaciju ljepila na trepavice i eventualne popravke ukoliko se tijekom dana/večeri rub trepavice odlijepi, no to se s ovim ljepilom ne događa baš, osim ako trepavice imaju onu dosadnu debelu trakicu s kojom je nemoguće raditi. 

CATRICE Photo Finish 18hr Liquid Foundation - recenzija 
Obožavam ovu podlogu, bočica je gotovo prazna i to mi je treća već potrošena. 


NYX Butter Gloss in Creme Brulee - najdraže nude sjajilo koje nosim u kombinaciji sa

GOLDEN ROSE Velvet Matte ruž u nijansi 03 - recenzija

MAYBELLINE Color Sensational ruž u nijansi 420 Coral Pop - predivan koraljni ruž kojeg više nema kod nas u ponudi mislim, barem ga ja nisam jako dugo vidjela na policama drogerija, kremasti i pigmentiran, savršeno izgleda na preplanulom tenu. 


I to je to. To su svi moji favoriti za mjesec srpanj, bacamo se na kolovoz sada u kojem nadam se, neće biti toliko kiše i grmljavine jer mi je dosta, a vjerujem i vama.

Recite mi svoje prošlosmjesečne favorite? Jeste li u srpnju možda otkrili neki novi super proizvod? Pišite mi. :)



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

6 komentari

  1. Gdje ima za kupiti SALON PERFECT ljepilo za umjetne trepavice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga kupujem u lokalnoj trgovini sa kozmetičkom opremom, ali sigurno ga ima na eBayu

      Izbriši
  2. Jooj obožavam čitati tvoje postove <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Zbog tebe plazim za Makeup revolution proizvodima :) Slažem se za Catrice podlogu i NYX sjaj, kao i za GR ruž. :)

    OdgovoriIzbriši