Moj TOP 20 INSTAGRAM racuna

18:20


Pozdrav dame,
prvo da počnem sa pitanjem tko voli Instagram? Ja, ja, ja!! Obožavam Instagram, koliko sam puta samo dobila inspiraciju i ideju za makeup look od tamo ne mogu ni pobrojati.

Na Instagramu ima brdo super talentiranih makeup artista a ja vam danas donosim svoj osobni top 20  najdražih računa čije objave vjerno pratim i jedva čekam nove.

Pa da ne duljim ostavljam vas sa predivnim fotkama makeupa...

                               @c_flover                                                                 @simmysbeauty



                            @auroramakeup                                                            @nikitahhx



                            @jayrozze24                                                         @beauty_by_mo



                       @beautyby_erica                                                         @makeupl0verr



                        @beautysuccess90                                                      @juliasallure



                  @frenchtouchofmakeup                                                    @naturallyfake



                          @ellinoramanda                                                        @tangerine_tea_x



                     @makeupbyvickiana                                                      @muastephnicole



                      @beautybycassie93                                                        @dolcevitamua



                                @amrezy                                                            @stephaniemckinlay


Ako još uvijek nemate Instagram profil, savjetujem vam da ga odmah danas napravite jer će inspiracija i ideje za makeup look-ove dolaziti samo tako ili jednostavno ako volite gledati fotke odličnog makeup kao ja.


I ja sam na Instagramu, pratite me ako već niste, postam svašta tamo :)

@lemakeupfreak

Imate li neke svoje omiljene Instagram račune? Pišite mi :)

P.S. - ukoliko želite vidjeti moj top Instagram računa koji imaju odlične fotke makeup proizvoda, recite u komentarima.  


FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

18 komentari

  1. iznenadila sam se da ne znam niti jedan od accounta koje si spomenula. Obožavam instagram, ufurala sam se u njega, ali pridružila sam se pokretu #FreeTheNipple, pa zbog zadrtih stavova Instagram čelnika trenutno ne stavljam fotke. Tko nije opsjednut Instagramom, nije ga imao. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. U tvoju listu dodala bi @luxylash :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Od spomenutih, pratim samo auroramakeup pa mi je super došao ovaj post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budući da Instagram po novom daje sugestije kada nekoga počnes pratiti, koliko ćeš ih još sama otkriti :D

      Izbriši
  4. Imam Instagram, pratim puno toga :D A evo, od sad budem i tebe.
    Super ti je izbor, no imam jednu zamerku- svaka od gore priloženih fotki je retuširana i izfotošopirana do iznemoglosti (onak', ni jedna od nas nema kapak bez i jednog pregiba ili borice :) ), tako da me to automatski odbija.
    Ali su super materijal za inspiraciju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa do sada bi svaka normalna osoba trebala (nadam se) biti svjesna da tu ima photoshopa, mislim više oko toga nema smisla ni diskutirati, to nestati neće, tako da opusti se i prepusti.

      Ovo čisto eto lijepo za vidit i dobit inspiraticju :)

      Izbriši
  5. super post inace mislim da je @c_flower :)
    super bi bilo da napravip isu stvar samo mojih TOP 20 (moze i vise, ne bih se žalila haha #bolesniovisnikoyoutube) Youtuberica ili tako nešto
    Jako lajkam oavj post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je, tipfeler ups :)
      Post sa youtube-ricama sam već radila (iako se od onda puno taj popis promjenio) ali može poslužiti :D
      http://lemakeupfreak.blogspot.com/2013/05/moji-omiljeni-youtube-beauty-vloggeri.html

      Izbriši
  6. Od ovih koje si navela jaaako volim amrezy, frenchtouchofmakeup i juliasallure.
    Sad prvi put čujem za naturallyfake i odmah sam stisla follow, prepre :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super se šminkaju, samo mi nije jasno zašto se sve trude izgledati toliko ispeglano, kakti "savršeno". Cure onda dobivaju totalno pogrešnu poruku :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što sam već rekla gore, normalna osoba treba znati da to nije realno, to nestati neće, a raspravljanje o tome više nema smisla, koliko se mi "borili protiv" to oni kao da jače :D

      Ja na te fotke gledam čisto kao inspiracija :D

      Izbriši
  8. Koliko ljepote na jednom mjestu. Stvarno su majstori. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Omiljeni su mi carlibel,beuautybajade07 i nicoleguerriero

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njih isto pratim, samo sam se u ovom postu fokusirala baš na ljude koji samo objavljuju look-ove :)

      Izbriši