FOTD #25 - Pop of Purple

11:34


 Pozdrav dame,

danas imam FOTD post looka koji uopće nije bio planiran za blog, samo sam se jedan dan šminkala i kada sam završila pogledala sam se u ogledalo i rekla sama sebi "joj daj dosadna si više s tim neturalnim look-ovima" i dodala malo boje na oči i look se totalno promijenio pa rekoh moram ga rekreirati za blog.

Vrlo je jednostavan, na očima imam samo tuš i dodala sam malo ljubičaste olovke za oči na donji kapak i izblendala ju i stavila puno bronzera i njega dobro izblendala da dobijem taj bronzy preplanuli look, kojeg moram fejkati jer je ovo ljeto užasno i stalno je oblačno, tako da preplanulog tena nema ni na vidiku, a na more ove godine ipak ne idem, novce smo usmjerili k nečem mnogo važnijem :).

P.S. - opet sam se bojala, još svjetlije i višlje, jako mi je teško uhvatiti pravu boju na fotkama, na različitm svjetlima sam različite boje, na suncu sam full plavuša, kada je oblačno onda je ovakva boja kakva je na fotkama, meni se jako, jako sviđa, na fotkama se ne vidi ni pola kose, tako da ono pri vrhovima svijetlo se na fotkama nažalost nikada ni ne vidi.







KORIŠTENI PROIZVODI:


Lice:

CATRICE Photo Finish 16h Liquid Foundation 010 Sand Beige
REVLON Colorstay korektor 02 Light
MANHATTAN Soft Mat Loose Powder 1 Natural

Obrve:
CATRICE Eyebrow Set
ARTDECO sjenilo za obrve 02

Oči:
ESSENCE Liquid Ink Waterproof tuš za oči
ESSENCE Maximum Definition maskara
Look by BIPA Kohl Kajal in Ultra Violet

Obrazi:
SLEEK Contour Kit in Light (bronzer i highlighter)
FLORMAR Pretty Copmact Blush-on Duo in Pink& Bronze (rumenilo)

Usne:
AVON Ultra Glimmerstick Lip Liner u nijansi Mystery Mauve
GOLDEN ROSE ruž u nijansi 98

O kosi ću više pričati u nadolazećem Tko o čemu? Legica o svemu! postu. :)

Nadam se da vam se look svidio :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

20 komentari

  1. Volim ove Pop of color lookove, ovako ih i ja najčešće radim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam neutralac i ovo je valjda maksimum boje što želim nositi na očima, na svakodnevnoj bazi haha :D

      Izbriši
  2. Ne znam da li je zbog osvijetljenosti, ali da nisi spomenula da je ljubičasta boja u pitanju vjerojatno ne bih nikad ni pogodila... U svakom slučaju predivna si kao i uvijek :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedva cekam taj post o kosi, bas mi se svida i voljela bih i sama isprobati nesto takvo, jesi isla u frizerski ili si sama doma radila, pratila neki tutorial?? sve me zanima :D

    OdgovoriIzbriši
  4. brow game is strong :D look je super, moram kupit te olovke za oči u bojama :D
    a sto se tice sunca, tena i vremena, ja zivim na moru i ove godine 3 put sam se okupala, zbog posla nisam stigla bas ici, a kad bi imala slobodan dan je bilo ruzno vrijeme -.- i onda kad dode jako lijepo sunce ja dobim gips na ruku 2 tjedna :D tako da sam i ja bjela ko sir haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad mi je lakše hehe. Ma cijelo ovo ljeto je bilo totalni promašaj, prevladali su totalno oblačni i kišni dani...samo se nadam da sada neče opičit u 9 i 10 mjesecu :/ haha.

      Izbriši
  5. Ti uvijek imaš savršene obrve, ljubomorna sam :(
    I da, odličan look-obožavam ljubičastu boju!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super,jako mi se sviđa. Kosa ti izgleda odlično,odmah me lovi želja da počnem puštati svoju da raste :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam ovaj look i često ga nosim ! A tebi predivno stoji,baš te osvježilo ! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican look, bas ti lijepo naglasi oci, a nova boja ti fantasticno stoji.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim pop of color na očima, a obrve bih taaako rado prisvojila!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) A obrve ti nažalost ne mogu dati :P hehe

      Izbriši